Pişmanlık..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ZU_ZU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Öncelikle geçmiş olsun, teyp arızanız konusunda bir fikir yürütemem ama başıma gelen bir durum size belki bir fikir verir diye burada paylaşmak istedim. Eşimin çok sık arabayı kullandığı dönemlerde deri aksamının bozulması ve capturun r-navın çercevesinde soyulma konusunda sıkıntı yaşadık. Vites topuzunda ve direksiyon deri aksamında yıpranma olmuştu bunların tamamı garantiden mais tarafından değiştirildi. Bu sıkıntıların nedenini sorduğumda genelde bayanların kullandıkları arabalarda çok daha sık raslanıyor bu tür aşınmalara ve bununda nedenin kimyasal içerikli el kremleri kullanımlarından kaynaklanan olasılığını düşünüyoruz dediler. Sizinde bu sıkıntınızı garantiden değiştireceklerini düşünüyorum.
 
iki konuda da talihsizlik sizi bulmuş. garantiden değişimde bana zorluk çıkarmadılar. ellerinde varsa yarım saat gibi bir sürede hallederler yada sipariş verirler gelince sizi ararlar
kULLANICI hatası dediler :) şaka gibi neyse sabah sabah sinirlerimi bozdular ama yapacak birşey yok alınmayacaklar listesine eklendi biraz kullanıp elden cıkarmalı ..Teşekkürler hepinize
 
Hmm belkide ,ancak diğer araçalrda hiç karşılasmadım artı zaten kullanıcı hatası dediler :) dediğim gibi bir süre sonra güle güle demeli ..Teşekkürler
 
Marka bağımlılığım çok eskide kaldı.
Benim beklentilerimi karşılamayan ya da en az muadilleri kadar karşılamayan arabayı satar karşılayanını alırım.
Eğer canını sıkacak kadar çok problem görüyorsan mali durum da elveriyorsa sat. Hiç düşünme.

Şu an kullandığım aracım da çok hassas kullanmama rağmen zırt pırt normalin üstünde problemler çıkarmaya başladı.
ve görüyorum ki benim gibi çok kişide bu problemler çıkıyor bu sebeple
1 sene içinde satıp Allah nasip ederse japon bir Suv'a geçmeyi düşünüyorum.
 
Hmm belkide ,ancak diğer araçalrda hiç karşılasmadım artı zaten kullanıcı hatası dediler :) dediğim gibi bir süre sonra güle güle demeli ..Teşekkürler

hemen pes etmeyin:) bide başka servise başvurun yine olmadı bir süre bekleyin ilk bakım zamanı direksiyonu değiştirirseniz sizin servise bakım yaptırırım dersiniz.

farklı bir alternatif "reno mais e mail atıp şikayeti ve talebinizi iletin" forumdan birçok kişinin garantiden değiştirildiğini biliyoruz
 
Hmm belkide ,ancak diğer araçalrda hiç karşılasmadım artı zaten kullanıcı hatası dediler :) dediğim gibi bir süre sonra güle güle demeli ..Teşekkürler

sikayetvar.com'a yazdınız mı? MAİS buraya gelen şikayetleri epey ciddiye alıyor. Ben bu şekilde değiştirtmiştim.
 
Doğru Söylüyorsunuz, o şekilde de değerlendirilebilir.. Teşekkürler
Marka bağımlılığım çok eskide kaldı.
Benim beklentilerimi karşılamayan ya da en az muadilleri kadar karşılamayan arabayı satar karşılayanını alırım.
Eğer canını sıkacak kadar çok problem görüyorsan mali durum da elveriyorsa sat. Hiç düşünme.

Şu an kullandığım aracım da çok hassas kullanmama rağmen zırt pırt normalin üstünde problemler çıkarmaya başladı.
ve görüyorum ki benim gibi çok kişide bu problemler çıkıyor bu sebeple
1 sene içinde satıp Allah nasip ederse japon bir Suv'a geçmeyi düşünüyorum.
 
tamamdır teşekkürler
hemen pes etmeyin:) bide başka servise başvurun yine olmadı bir süre bekleyin ilk bakım zamanı direksiyonu değiştirirseniz sizin servise bakım yaptırırım dersiniz.

farklı bir alternatif "reno mais e mail atıp şikayeti ve talebinizi iletin" forumdan birçok kişinin garantiden değiştirildiğini biliyoruz
 
Geri
Üst