Pedal commander - pedal box

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan batari
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selamlar arkadaşlar. Kullanan varmi acaba? Bugun biraz goz attim. kalkis hizlanma vs epey olumlu yorum var. Zarari varmi acaba uzun vadede
 
Selamlar arkadaşlar. Kullanan varmi acaba? Bugun biraz goz attim. kalkis hizlanma vs epey olumlu yorum var. Zarari varmi acaba uzun vadede

Bizim pedallarımız elektronik evet lakin araya takılan bir parça tepkime süresini azaltmaz! Bu parçanın tek yaptığı şey oranları değiştirmek mesela performans seçerseniz siz pedala %20 bastığınızda o %40 basılmış gibi davranır, ekonomi seçerseniz siz %50 bassanız dahi o %20 basılmış gibi davranır yaptığı tek şey bu! O yüzden hızlanmada yada hiçbir farklılığa fayda sağlamaz, onun yaptığını siz kendiniz bireysel yapabilirsiniz!
 
Selamlar arkadaşlar. Kullanan varmi acaba? Bugun biraz goz attim. kalkis hizlanma vs epey olumlu yorum var. Zarari varmi acaba uzun vadede

merhaba benim aracımda kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşılmadım. gaz tepkime süresini gerçekten düşürüyor. ben memnunum.
 
Bizim pedallarımız elektronik evet lakin araya takılan bir parça tepkime süresini azaltmaz! Bu parçanın tek yaptığı şey oranları değiştirmek mesela performans seçerseniz siz pedala %20 bastığınızda o %40 basılmış gibi davranır, ekonomi seçerseniz siz %50 bassanız dahi o %20 basılmış gibi davranır yaptığı tek şey bu! O yüzden hızlanmada yada hiçbir farklılığa fayda sağlamaz, onun yaptığını siz kendiniz bireysel yapabilirsiniz!
Tepkime suresininazalttigi yonunde yorumlar cok fazla.
 
Tepkime suresininazalttigi yonunde yorumlar cok fazla.

Tepkime süresini azaltması ile gaz oranlarını değiştirmesini karıştırıyor herkez. Varolan sisteme ekstra bir ekleme daha yapıyorsunuz gaz pedalından çıkan sinyal beyne gitmek yerine bir durak daha ekleyip pedal comanderden sonra beyine gidiyor. Siz söyleyin araya bir durak daha ekleyip sinyal yolunu uzatırken fizik kurallarına aykırı şekilde tepkime süresi nasıl kısalabilir. Pedal comanderin tek yaptığı size söylediğim gibi araçta olmayan sürüş modlarını eklemiş gibi simüle etmektir. Performans seçersen gaza az bassanda o çok basmış sayar, ekonomi seçersende sen çok bassan bile az basmışsın gibi sağırlaştırır.
 
Tepkime süresini azaltması ile gaz oranlarını değiştirmesini karıştırıyor herkez. Varolan sisteme ekstra bir ekleme daha yapıyorsunuz gaz pedalından çıkan sinyal beyne gitmek yerine bir durak daha ekleyip pedal comanderden sonra beyine gidiyor. Siz söyleyin araya bir durak daha ekleyip sinyal yolunu uzatırken fizik kurallarına aykırı şekilde tepkime süresi nasıl kısalabilir. Pedal comanderin tek yaptığı size söylediğim gibi araçta olmayan sürüş modlarını eklemiş gibi simüle etmektir. Performans seçersen gaza az bassanda o çok basmış sayar, ekonomi seçersende sen çok bassan bile az basmışsın gibi sağırlaştırır.

İlave bir durak ekleniyor doğru fakat bunun tepkime süresini uzattığı konusuna kesinlikle katılmıyorum. Elektronik bir devre sonuçta . Ben test sürüşü yaptım , kapalı ve açık konumda gaz tepkimesinin nasıl hızlandığını ve aracın atikleştiğini gördüm. Güç ve tork konusunda motorun gücüne bir katkısı yok hemfikiriz. Sadece gaza bastığınızdaki gücün gelme gecikmesinde iyileştirme sağlıyor . Yani gaza 1 cm bastığınızda kelebek 10 derece açılıyorsa bu cihazla 20 derece açılıyor gibi düşünün bu da kelebeğinin açılma hızını arttırıyor. Bu atikleşmenin otomatik şanzımana etkileri olur mu onları araştırıyorum .
 
Bence motora ani yük bindirmek motor parçaların da erken aşınmaya neden olur . Tepkime cihazlarının çokta masum ürünler olduğunu düşünmüyorum. Uzun süreli kullanımda ( tabiki performans modu için geçerli dediklerim ) motorda aşınmaya veya parça kırmaya neden olabilir diye düşünüyorum.
Şahsi fikrim bu yönde
 
Ben eski vw 1.9 tdi aracımda kullanıyordum. Tepki süresi dediğiniz anda iş çok başka yerlere gider. Tepki süresini değiştirmekte öyle bir cihazla olmaz.

Atsiz arkadaşımız gerekli açıklamayı tam yapmış. Yaptığı şey siz gaza %20 bastığınızda %70 basmışsınız gibi sinyaller üretiyor. Katkısı sıfır. Yakıta etkisi yok.

CC aktif değilken 90km ile sabit gidin. bu cihazdan 1. kademeyi açın araç gaza basmışsınız gibi hızlanmaya başlıyor. olay bu kadar.
 
Ben eski vw 1.9 tdi aracımda kullanıyordum. Tepki süresi dediğiniz anda iş çok başka yerlere gider. Tepki süresini değiştirmekte öyle bir cihazla olmaz.

Atsiz arkadaşımız gerekli açıklamayı tam yapmış. Yaptığı şey siz gaza %20 bastığınızda %70 basmışsınız gibi sinyaller üretiyor. Katkısı sıfır. Yakıta etkisi yok.

CC aktif değilken 90km ile sabit gidin. bu cihazdan 1. kademeyi açın araç gaza basmışsınız gibi hızlanmaya başlıyor. olay bu kadar.

Teknik olarak haklısıız ama kullanımda tepkime süresi hızlanıyor. Bu cihazı kendiniz test ettiniz mi bilmiyorum ama ben test sürüşü yapıp birebir denediğim için tecrübemi paylaşıyorum. Tepkimeden kastım gaza bastığınızda güç gelme süresini kastediyorum. Ben Talismanımda test sürüşü yaptığımda comfort moddayken cihazı açtığımda sport mod hissi alıyorum ki 4 kademeden 2.sinde bu hissi alıyorum ve vites geçişleri düşük devirde oluyor ( sport modda vites geçiş devri baya artıyor çünkü ) fakat gaza dokunduğunuzda araç beklemeden sport moddaymış gibi tepki veriyor , bu hissi baya beğendim , ama özellikle maksimum perofrmansta kullanmanın anlık binen yükleri arttıracağı için uzun vadede zararları olabilirmi bilemiyorum.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst