Otobanda Hız Yaparken 2 Kere Düşünün !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Dinlenme tesisinde yarım saat fazla takılınca nasıl hesaplayacak bu sistem
 
Zaman üzerinden hesaplıyor iki nokta arası 10 dk ile 30 dk aynı zaman aralığı değil. Ne kadar çabuk geçer iseniz o kadar fazla hız yapmış olursunuz.
 
İstanbul Ankara Otoyolda Seyehat Ederken Dikkatli Olan Hiz Koridoruna Dair +Mobese Destek Kameralarini Görür Tesise Girmekle Hız Cezasından Kurtulamayabilirsiniz +Sivil Mobil Radar Araclari Da Cok Fazla Geziniyor Bu Bölgede Bilginiz Olsun %10 Diye Bir Tolerans Da Sözkonusu Değil


 
İstanbul Ankara Otoyolda Seyehat Ederken Dikkatli Olan Hiz Koridoruna Dair +Mobese Destek Kameralarini Görür Tesise Girmekle Hız Cezasından Kurtulamayabilirsiniz +Sivil Mobil Radar Araclari Da Cok Fazla Geziniyor Bu Bölgede Bilginiz Olsun %10 Diye Bir Tolerans Da Sözkonusu Değil




Ankara- İstanbul otobanında gidiş ve dönüş yolunun arasındaki boşluğa bariyerlerin arasına genelde radar koyuyorlar bu konuda dikkat etmek de gerekir defalarca denk geldim çünkü
 
para verip, iki saat esir kaldığım otobanda bana zamanımı çaldığı için ödeme yapsın
 
Çok güzel bir uygulama. Yüksek hız nedeniyle bizim şirketten 3 tane yönetici ankara istanbul yolunda ankaraya giderken 160 km hızla sağda duran tırın altına girdiler. Bu haberleri duyanlar cezalardan korkarda yavaş gider.
 
Artik bir de yollara kalici kamera radarlar koymuslar eds gibi. Cogu yolda da var. Ben cok beğendim
 
Yollarda acemi çok arkadaşlar siz iyi olsanız bile karşınızdaki acemidir. Geçen sene fethiye ye giderken sol şeritten 170-180 ile gidiyorum 1 km ötedeki adama sellektör atmama rağmen dibine yaklaştığımda 100 km ile önüme atladı. Siz düşünün böyle acemeleri :) sürat iyi birşey değil o an dalgın olsaydım allah korusun gerisini düşünemiyorum bile


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
90 lı yıllardı, Adana'dan Gaziantep'e iş için gidiyorum. Acelem var ve hız tutkunuyum. Altımda rahmetli babamdan yalvar yakar emanet aldığım daha birkaç yaşında 1992 R21 Concorde. O günlerde Gaziantep otoyolu yeni açılmış henüz gişeler bile çalışmıyor ancak trafiğe açık. Süratim 200-210 km/h civarı. Ufukta 2 adet kamyon sağ şeridi doldurmuş benim soldaki 3. şerit boş. Ben oradan devam ederim düşüncesiyle aynen devam. Ve bir anda orta şeritteki kamyon benim şeride direksiyonu kırıyor. Çünkü en sağ şeritteki önündeki bir engel nedeniyle onun şeride kırıyor. Ve 3 şerit birden dolu! O gün o arabayı nasıl durdurdum ve o kamyonlardan birinin altına girmedim hala düşünürüm. Tek mantıklı açıklamam Allah korudu.

Yine aynı yıllar ve aynı araba. Ders almamışım. Bu sefer Konya'dan dönüyorum. Pozantı-Adana otoyolu. Gece vakti. Dinlenme tesislerinden aynı anda çıktığımız bir Laguna ile yarışa başlıyoruz. Serde gençlik var altta Concorde ve Laguna. 215 km/h ile burun farkı öndeyim. O da ne? Farlar bir saniye filan yolda bir şey gösterdi. Üzerinden geçtiğim an bir meyve kasası olduğunu hayal meyal görebildim. Anlık kısa bir fren ve fren bırakma neticesinde araba bir miktar yükselince hasar almadan üzerinden geçtim. Ama ya üzerinden geçemeyeceğim bir şey olsaydı?

Ve benzeri ucuz atlatılmış başka olayların da neticesinde artık bu kadar uyarı yeter deyip bir daha gereksiz sürat yapmamaya yemin ettim ve yapmıyorum. Kurallar bizlerin, sevdiklerimizin ve hiç tanımadığımız masumların can güvenliği için konuyor. Kendimizi düşünmüyorsak onlar için uyalım.

Herkese emniyetli sürüşler diliyorum.
 
90 lı yıllardı, Adana'dan Gaziantep'e iş için gidiyorum. Acelem var ve hız tutkunuyum. Altımda rahmetli babamdan yalvar yakar emanet aldığım daha birkaç yaşında 1992 R21 Concorde. O günlerde Gaziantep otoyolu yeni açılmış henüz gişeler bile çalışmıyor ancak trafiğe açık. Süratim 200-210 km/h civarı. Ufukta 2 adet kamyon sağ şeridi doldurmuş benim soldaki 3. şerit boş. Ben oradan devam ederim düşüncesiyle aynen devam. Ve bir anda orta şeritteki kamyon benim şeride direksiyonu kırıyor. Çünkü en sağ şeritteki önündeki bir engel nedeniyle onun şeride kırıyor. Ve 3 şerit birden dolu! O gün o arabayı nasıl durdurdum ve o kamyonlardan birinin altına girmedim hala düşünürüm. Tek mantıklı açıklamam Allah korudu.

Yine aynı yıllar ve aynı araba. Ders almamışım. Bu sefer Konya'dan dönüyorum. Pozantı-Adana otoyolu. Gece vakti. Dinlenme tesislerinden aynı anda çıktığımız bir Laguna ile yarışa başlıyoruz. Serde gençlik var altta Concorde ve Laguna. 215 km/h ile burun farkı öndeyim. O da ne? Farlar bir saniye filan yolda bir şey gösterdi. Üzerinden geçtiğim an bir meyve kasası olduğunu hayal meyal görebildim. Anlık kısa bir fren ve fren bırakma neticesinde araba bir miktar yükselince hasar almadan üzerinden geçtim. Ama ya üzerinden geçemeyeceğim bir şey olsaydı?

Ve benzeri ucuz atlatılmış başka olayların da neticesinde artık bu kadar uyarı yeter deyip bir daha gereksiz sürat yapmamaya yemin ettim ve yapmıyorum. Kurallar bizlerin, sevdiklerimizin ve hiç tanımadığımız masumların can güvenliği için konuyor. Kendimizi düşünmüyorsak onlar için uyalım.

Herkese emniyetli sürüşler diliyorum.

hakan abi yazını okuyorken o anları yaşıyormuş gibi oldum
 
Geri
Üst