Onur otomotiv (samsun yetkili servis) deri direksiyon yerine normal taktı.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan doruk230
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çoğu yetkili servis bilgisiz benim görüşüm... çünkü arabayı bakım için götürüyorsun usta arabayı görmeden ustayla muhattap olmadan direk pc başında bayan var veya erkek ekrandan plakayı şasiyi girip şu şu değişecek edecek diyor...yaw kardeşim önce bi usta görsün bakalım...
 
çoğu yetkili servis bilgisiz benim görüşüm... çünkü arabayı bakım için götürüyorsun usta arabayı görmeden ustayla muhattap olmadan direk pc başında bayan var veya erkek ekrandan plakayı şasiyi girip şu şu değişecek edecek diyor...yaw kardeşim önce bi usta görsün bakalım...
Ama orada usta baktıktan sonra gerekli parçaları değüştiriyor ama... Şase numarasından hangi parçaların ve kodların olucağı belli burada saseye bile bakmamışlar galiba.
 
şase numarasıyla girilmiyormuş sisteme sistem bir kaç soru soruyormuş onları cvplayınca bu direksiyon çıkıyormuş. dedim sen üstündeki direksyonun deri olduğunu görmedin mi cvp yok. bugün detaylı inceleyip döneceklerdi bakalım bekliyoruz...
 
iş takan teknisyende bitiyor kör olsa görür ve yetkilisini uyarır.ama adam belki uyardı yetkilisi tak gönder yerse demişlerde olabilir.
 
iş takan teknisyende bitiyor kör olsa görür ve yetkilisini uyarır.ama adam belki uyardı yetkilisi tak gönder yerse demişlerde olabilir.
aynen öyle ama kim yer deri olmadığını...
 
Yav işte sorun orda zaten yetkili serviste, içeride pc başında duran insanlar ile ustalar arasında bağ yok.. Parçayı pc den bakan bayan veya erkek kağıt üstünde giriyor siparişi arabaya gidip bakmıyor bile.. Sonra araba servise giriyor ustaya veriyor kağıdı bu liste diyor ustada listeye göre yapıyor.
 
Konuyu takip ediyorum umarım olumlu yaklaşırlar.
 
Dedikleriniz yanlış müşteri şikâyet eder danışman not eder ustaya müşteri şikayetlerini iletir.usta da garanti sorumlusunu çağırır ve garanti sorumlusu bakar onay verir.garantici yedek parcaciya direksiyon cinsini iletir yedek parçaci da parçayı sipariş eder gelir ustaya iletir o da takar araca en son da garantici takilan parçayı sisteme girer danisman da dosyayı kapatir..

Not:bu anlattıklarım garanti değil ise arada garantici olmaz usta ve Yedek parçacı halleder..

Burda olan olayda bile bile o parçanın takılmasıdir.onu da telafi etmek zorundalar....
Yav işte sorun orda zaten yetkili serviste, içeride pc başında duran insanlar ile ustalar arasında bağ yok.. Parçayı pc den bakan bayan veya erkek kağıt üstünde giriyor siparişi arabaya gidip bakmıyor bile.. Sonra araba servise giriyor ustaya veriyor kağıdı bu liste diyor ustada listeye göre yapıyor.
 
Konuyu takip ediyorum umarım olumlu yaklaşırlar.

kadirim inş haftaya deri direksiyonu takacaklar bakalım bekliyoruz...
Dedikleriniz yanlış müşteri şikâyet eder danışman not eder ustaya müşteri şikayetlerini iletir.usta da garanti sorumlusunu çağırır ve garanti sorumlusu bakar onay verir.garantici yedek parcaciya direksiyon cinsini iletir yedek parçaci da parçayı sipariş eder gelir ustaya iletir o da takar araca en son da garantici takilan parçayı sisteme girer danisman da dosyayı kapatir..

Not:bu anlattıklarım garanti değil ise arada garantici olmaz usta ve Yedek parçacı halleder..

Burda olan olayda bile bile o parçanın takılmasıdir.onu da telafi etmek zorundalar....

benim anlamadığım peki garantici yada usta yada danışman neden bu direksiyon deri demiyor... asıl soru bu bence...
 
merakla takip ediyorum.. umarım sorun çözülür..
 
Geri
Üst