- Katılım
- 30 Ara 2015
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Evet soru çok basit ve net. Kadjar almış olan, alacak olan ya da aracı görmüş ama inceleme fırsatı olmamış olan herkesin görüşlerini paylaşmasını istiyorum araç hakkındaki olumlu ya da olumsuz, özellikle aracınızın en sevdiğiniz ya da en sevmediğiniz özelliklerinden bahsederseniz faydalı olur hepimiz için. Bunu forumda daha öncede yazdım ve tekrar hatırlatmak istiyorum eski bir Audi A3 1.4Tfsi Dsg kullanıcısı olarak yaşadığım sorunlar silsilesinden bahsetmek istiyorum. 1-Dsg şanzıman Şile yolunda hata verdi ve araçta gaz pedalı çalışmadı vitesi geçişi olmadı ve Doğuş Oto kullanıcı hatalı diyip 5.000₺ alarak yeni şanzıman ile değiştirdi.2- Araçta Elektronik aksanın beyninde sorun vardı ve farları ya da arka stop lambası hata veriyordu. Nitekim Audinin forumunada bakarsanız anlarsınız ne kadar ciddi sorunlar olduğunu.Ve aracını asla hor kullanan birisi değilim trafikte her zaman 'Benim hakkımın bittiği yerde, onun hakkı başlar.' mantığıyla araç kullanırım yayaların mümkün olduğunca geçişlerine müsade ederim , asla şeridinde giden bir motorluyu rahatsız etmem.! asla hor kullanmam aracımı elbette sinir bozucu anlar oluyor trafikte sürücüler arasında. Ve nitekim zoru başararak arabamı hasarlı ve kazalı bir şekilde sattım. Bu olayların üstüne 100.000₺ verip yeni A3 sedan almayı düşündüm ama malumunuz dizel otomatik en boşu 110.00₺ ufacık bir araç. Yeni aracımın yüksek olmasını istedim birçok HB ve Sedana baktım o fiyatlardaki. Sonunda 06.01.2016 tarihinde uzun araştırmalar sonucu Renault Kadjar aracımı aldım, bugüne kadar 110km mesafe katettim. Keşif Paketi yok aracımda Icon 1.5dci Edc modelini kullanıyorum. Yokuşta asla geriye kaçma olayı yaşamıyorum tepkisi harika bunu bile bile denedim çünkü en can sıkıcı bir diğer konuda buydu Audi'de yaşadığım. Araç yokuşta frenden ayağımı çekip gaza basana kadar geri kaçıyordu bazen çalışır bazen çalışmazdı. Direksiyon harika ve aracın bütün kontrollerini elinizin altında tutuyorsunuz.Yani sürücü araca seyir halindeyken tamamen hakim. Mesela birçok araçta Hız Sabitleyici direksiyonda olur bu Kadjarda konsolda bulunuyor. Ve etrafında gereksiz tuşlar bulundurmadığı için tek tuşla kontrol edebiliyorsunuz. Araç gerçekten yüksek ben 1.87 boyumla ferah ferah yolculuk yapabiliyorum sonunda. Özellikle QQ kullanıcılarının dikkatini çekiyor araç bunu bakışlardan anlayabiliyorum trafikte. Hatta trafikte neredeyse hergün fikir alış verişi yapmak isteyen insanlarla karşılaşıyorum araç hakkında. Audi alacak bütçem varken bakın Focus Golf Passat A180 116 gibi araçlara baktım ve neredeyse bu araçların dizel otomatik olan birini alıyordum. Bu araçların dizel otomatik modeli Kadjardan daha pahalı. Şimdi bu yazıyı okuyup hani be adam bu arabanın eksikleri yok mu? diye soranlarada kısaca düşüncelerimi aktarmak isterim. Renault araçlarının anahtarını beğenmiyorum fakat bu Kadjarda anahtarı Kartvizitime koyuyorum hiç çıkarma gereği duymuyorum. Bagaj kapısı otomatik açılabilirdi anahtar üzerinden bunu eklememeleri ayıp olmuş, Anahtardan ayna kilitleme ve camları açma gibi bir meziyeti yok. Ben 17' jant aldım yol sesini çok almaması için ve sert süspansiyon olmaması için. Herhangi bir trim sesi ile karşılaşmadım. Ayrıca bu aldığınız sesler her arabada oluyor malum bütün yollarımız arnavut taşı ya da çukurlarla dolu emin olun Porsche Panamerada bile trim sesi alıyoruz bu taşlı ve çukurlu yollarda. Benim Kadjarla ilgili başlıca tasarruflarım bunlar. İstanbuldaki sürücüler için en iyisi ve en sessizi Range Rover'ı tavsiye ederim. Tabi ona bütçesi yetenin Renault Fan Kadjar forumunda işi ne )
Biraz uzun oldu okuyup vaktini ayıran herkese faydalı olur umarım.
Biraz uzun oldu okuyup vaktini ayıran herkese faydalı olur umarım.