Neden dacia duster

önyargısı var, gerçekten de almış olabilir, 45 TL verdim full+lux kalıte aldım sandı, hafifi şoklama olayı olmuş olabilir... ben parama ve markaya göre beklentimi çok yuksek tutmadım, kafam rahat, sadece yakıt ve kasa yukseklığı bıraz surprız yaptı, alışcaz napak... bu paraya bu kadar.daha noolsun... daha ıyısı olsa bu fıyata onu alırdık zaten... fena değil neticede sıfır jıp, yenı tekno motor-şanzuman-mekanık...:cool:
 
önyargısı var, gerçekten de almış olabilir, 45 TL verdim full+lux kalıte aldım sandı, hafifi şoklama olayı olmuş olabilir... ben parama ve markaya göre beklentimi çok yuksek tutmadım, kafam rahat, sadece yakıt ve kasa yukseklığı bıraz surprız yaptı, alışcaz napak... bu paraya bu kadar.daha noolsun... daha ıyısı olsa bu fıyata onu alırdık zaten... fena değil neticede sıfır jıp, yenı tekno motor-şanzuman-mekanık...:cool:

İlginç olan stepwayi ve solenzayı deneme sürüşü bile yapmadan aldım. Duster için deneme sürüşü, incelemeler vs her şey mevcut. Kaynak çok fazla var. Alacağın aracın tamamını her şeyini görüyorsun. Sanki, sürprize kalacak bir durumda yok. Ama ben bu arkadaşın arabasını fotoğraflarını paylaşmasından ve kendini tanıtmasından yanayım.
 
önyargısı var, gerçekten de almış olabilir, 45 TL verdim full+lux kalıte aldım sandı, hafifi şoklama olayı olmuş olabilir... ben parama ve markaya göre beklentimi çok yuksek tutmadım, kafam rahat, sadece yakıt ve kasa yukseklığı bıraz surprız yaptı, alışcaz napak... bu paraya bu kadar.daha noolsun... daha ıyısı olsa bu fıyata onu alırdık zaten... fena değil neticede sıfır jıp, yenı tekno motor-şanzuman-mekanık...:cool:

abi ben gittim baktım test ettim ve kesinlikle parasının karşılığını veren bir jeep bence , tamama içinin kalitesi üst düzey değil ama zaten içinin kalitesi artıkça fiyat artıyor sonuçta dışı ve şasesi ncap testlerinden geçiyor hepsinin...
 
abi ben gittim baktım test ettim ve kesinlikle parasının karşılığını veren bir jeep bence , tamama içinin kalitesi üst düzey değil ama zaten içinin kalitesi artıkça fiyat artıyor sonuçta dışı ve şasesi ncap testlerinden geçiyor hepsinin...

Abi aynen katılıyorum :eyv
 
en kısa zamanda atarım şu anda bilgisayarın blutooth ve kart okuyucu özelliği yok
 
kardeş renault kullanmaya 85 model R9 ile başladım20 yıl önce daha sonra 97 modelini aldım enaz 5yıl kullandım.onu satıp 2001 fransız kangoo aldım .gayet memnun ve sorunsuz olarak bu araçları kullandım.çoğu tamiratını motorcu arkadaşımla birlikte yaparım.duster ı görünce kangoo yu satıp almaya karar verdim. bir renoult kullanıcısı olarak,motor,şanzuman ve 4 lastik ve yakıt harici kalite bulamadım.kompleks değil bu benim izlenimim. herkesin görüşüne saygım var selamlar.
 
heman alınma Karaca, malum marka fanatikleri ve karalayıcıları çok, ondan sanmış olabiliriz de, kafadan sorunları ifade şekliyle huylandık mevzuu bu kadar yani... dediklerinin bir kısmı doğru, ancak jip piyasasında enuygun fiyat bu mal bu, mecburen de böyle, Dacıa renonun 2.kalıte markası çünkü, stratejılerı bu, değişcek ve yapcak bişi yok...:cool:
 
hele şunu ifade ettin 2.kalite demek istediğimiz bu kardeş bir kere bunu kabullen araç sahibiyiz diye kral çıplak diyemiyecek miyiz. sen diyecek bir şey yok dersen yenilgiyi baştan kabullenmisşin demektir bizler sıkıntıları iletmezsek vatandaş dana kıyma yerini tavuk kıymayı satmaya devam eder.selamlar
 
halkumuz, tarihten gelen biat ve itaat kültürne bağlı olduğundan, çok sabırlı, ancak sabrı taşınca da çok abartılı-saldırgan tepki verir, o zamana kadar malı götüren götürene...:slc

Dacia, renonun 2 kalite versıyonu oluyor, adı ustunde 2.kalıte... yuksek kalıte beklemek manasız olur... firmaların stratejılerıyle ılgılı, alıcıya verdiği fiyata göre mal ımal ediliyor, yani yuksek kalıte yuksek fıyat, ıktısat teorısı ... köfte ekmek hesabı... :cool:
 
Son düzenleme:
değerli kardeşim siz daha7 yaşında iken ben 85 model fransız R9 kullanıyordum.daha sonra 97sinialdım daha sonrada 2001 kangoo fransız gelelim yakıt borusunun delinme meselesine aracı killi çamur toprakta kullanın arka tekere hamur gibi sıvaştığında içindeki taşlar zımpara etkisi yapacak ve boruya zarar verecektir.diğer konu duster ın yağmur kanalı bitiminde ön kapılarınçamurluk şase arasına koyduğu malzeme yağmurlu havada su tutmaya müsait bir yerde buda aracın oralardan diğer kısımlara oranla daha çabuk çürüyecek demektir. araçların taban döşemeleri halıflekstir genelde zaman zaman buraların ıslanması tabanın çürümesine sebep olmuyormu? ayrıca her hangi bir markanın karalamasını yapma gibi bir gayemiz yoktur.gördüğüm eksiklikleri arkadaşlarla paylaşmak istedim .ayrıca gerçek duster sahibi olup olmadığım konusundaki yorumlar iiçinde her insanın kendi görüşü. aldığım araça 49000tl verirlerse satarım (ayrıca) aracın sesyalıtımı için komple alttan 5 kat pütür attırdım. içten sesyalıtımı için ziftli keçe kaplattırdım,ayrıca motor kaput fitilleri orjinalinde mevcut değildir. onu taktım. ön kaput ,sağ sol çamurluk koruma yaptırdım.maşbiyel üstü plastik kaplamaları silikonla sağlamlaştırdım.tavan esnemesine gelince tabiiki her arabanın ki esner zorlarsanız,bunu zorlamadan esnetebilirsiniz. ciddi bir formda arkadaşlara yardımcı olmak gayemiz.gerçekleri söylemek neden bu kadar rahatsız etti anlamadım. selam ve sevgilerimle.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst