- Katılım
- 14 Tem 2011
- Mesajlar
- 91
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
06 MUK 60 ve Hikâyesi
Merhaba arkadaşlar 2001 model 80.000 km aldığım 34 ZZ 4241 Plakalı Coupe ve Elden geçirme hikâyesini paylaşmak istiyorum… İsmim Melih Soyadım Uğur iyide plakadaki bu K nerden çıktı… Ruhsatta “KUPE” yazmışlar ancak böylesi denk geldi Joldu sana MUK
Öncelikle 5 aylık bir dönemde o Coupe mi iyi bu Coupe mi iyiderken İstanbul’da bir bayandan alıp Ankara’ya getirdim ZZ Coupeyi.
Daha İstanbul çıkışında sol önde bir vuruntu hissettim kigeldiğimde gösterdiğim usta amortisörün patlak olduğunu söyledi hemen yeni bir amortisörle değiştirdik orijinali 110 tl yan sanayii 60 tl Tamir olursa 40 Tl gibi bir rakamdı orijinalini taktık…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011148.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011147.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011149.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011150.jpg.html
bu işlem yapılırken rot başlarında da sorun tesbit edildi onlarda arada halledildi ve test cihazına girip rot ayarlarıda yapıldı…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011143.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011142.jpg.html
Sunroof un bacaklarından birinin kırık olduğu tespitiyle doğru dürüst kapanmayan sunroof da aynı gün sökülerek komple bir elden geçti..150 TL
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/jg7dtp62/15072011144.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/shkg0fs1/15072011145.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/shkg0fs1/15072011146.jpg.html
Ertesi hafta bakımın önemli ayaklarından biri olan 4 lastik konusuna eğildim… Orijinal boyuttaki lastiği koruma kararı aldıktan sonra uygun fiyat arayışlarım beni dunlop’a yöneltti… 185/60/15 Sp Sport01 84 H model 4 lastik 520 TL ye yerlerini aldı…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011153.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011154.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011156.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011155.jpg.html
Maddi olarak biraz toparlandıktan sonra görüntünün toplanması ve derikoltukların güneşten daha fazla etkilenmesini engellemek için camlara 2 numara Amerikan çizilmez cam filmi çekildi… Bunu yapan tuning işiyle uğraşan arkadaş 8000 k xenon farları uygun fiyata takabileceğini söyleyince pazarlığa sis lambalarının beyaz ampulle değişmesi de eklenerek 210 TL ye bu işleri de aradan çıkardık… Bu arada Arka plaka lambası ve hava filtresi hortumu da aynı fiyata dahil olarak değişti.
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011187.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011190.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011188.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011189.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011192.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011195.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011191.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011194.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011193.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011196.jpg.html
Ve son olarak geçen hafta arabanın hararet göstergesinin fazla yükseldiğini fark ettim… Yapılan incelemede devridaim pompasının bozulduğunu söylediler bunun içinde komple bir sökme işlemi gerektiğini ve triger kayışı vs. değişmesi gerektiğini söylediler… Bi arkadaşımın şaşmaz da bulunan yeğeni bu işleri halledebileceğini söyledi… 600 TL gibi bir rakama yapılanlar…
Triger kayışı – Silindir kapak Tapası – Eksantrik Kayışı kiti –Alternatör Kayış gergi Rulmanı – Devir daim su pompası – Alternatör kayışgergisi – Hava, Yağ, Polen Filtresi – Bujiler – Yağ – Antifriz –El freni ayarı– Sol Arka Teker Bilyesi – Balata kontrolü…
Bunlar yapıldıktan sonra fark ettim ki benim frenler tutmuyormuş şimdi dokununca durmaya çakılmaya başladı araç önceden hemen ABS devreye giriyordu… Şimdi 80 bin bakımınıda bu işin içine dahil ettik... bi aksilik olmazsa 90 km ye kadar sorunsuz ve bakımsız binmeyi planlıyorum… Tabi görsel özelliklerde aklımda olanları buna dahil etmiyorum…
İşte benim arabam 06 MUK 60 Hepinize tşk ederim ….
Merhaba arkadaşlar 2001 model 80.000 km aldığım 34 ZZ 4241 Plakalı Coupe ve Elden geçirme hikâyesini paylaşmak istiyorum… İsmim Melih Soyadım Uğur iyide plakadaki bu K nerden çıktı… Ruhsatta “KUPE” yazmışlar ancak böylesi denk geldi Joldu sana MUK
Öncelikle 5 aylık bir dönemde o Coupe mi iyi bu Coupe mi iyiderken İstanbul’da bir bayandan alıp Ankara’ya getirdim ZZ Coupeyi.
Daha İstanbul çıkışında sol önde bir vuruntu hissettim kigeldiğimde gösterdiğim usta amortisörün patlak olduğunu söyledi hemen yeni bir amortisörle değiştirdik orijinali 110 tl yan sanayii 60 tl Tamir olursa 40 Tl gibi bir rakamdı orijinalini taktık…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011148.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011147.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011149.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011150.jpg.html
bu işlem yapılırken rot başlarında da sorun tesbit edildi onlarda arada halledildi ve test cihazına girip rot ayarlarıda yapıldı…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011143.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cqiawvd1/15072011142.jpg.html
Sunroof un bacaklarından birinin kırık olduğu tespitiyle doğru dürüst kapanmayan sunroof da aynı gün sökülerek komple bir elden geçti..150 TL
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/jg7dtp62/15072011144.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/shkg0fs1/15072011145.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/shkg0fs1/15072011146.jpg.html
Ertesi hafta bakımın önemli ayaklarından biri olan 4 lastik konusuna eğildim… Orijinal boyuttaki lastiği koruma kararı aldıktan sonra uygun fiyat arayışlarım beni dunlop’a yöneltti… 185/60/15 Sp Sport01 84 H model 4 lastik 520 TL ye yerlerini aldı…
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011153.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011154.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011156.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/d563czg6/18072011155.jpg.html
Maddi olarak biraz toparlandıktan sonra görüntünün toplanması ve derikoltukların güneşten daha fazla etkilenmesini engellemek için camlara 2 numara Amerikan çizilmez cam filmi çekildi… Bunu yapan tuning işiyle uğraşan arkadaş 8000 k xenon farları uygun fiyata takabileceğini söyleyince pazarlığa sis lambalarının beyaz ampulle değişmesi de eklenerek 210 TL ye bu işleri de aradan çıkardık… Bu arada Arka plaka lambası ve hava filtresi hortumu da aynı fiyata dahil olarak değişti.
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011187.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011190.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011188.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011189.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011192.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011195.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011191.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011194.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011193.jpg.html
http://www.upload.gen.tr/resim.php/www/cm4gkxx7/04082011196.jpg.html
Ve son olarak geçen hafta arabanın hararet göstergesinin fazla yükseldiğini fark ettim… Yapılan incelemede devridaim pompasının bozulduğunu söylediler bunun içinde komple bir sökme işlemi gerektiğini ve triger kayışı vs. değişmesi gerektiğini söylediler… Bi arkadaşımın şaşmaz da bulunan yeğeni bu işleri halledebileceğini söyledi… 600 TL gibi bir rakama yapılanlar…
Triger kayışı – Silindir kapak Tapası – Eksantrik Kayışı kiti –Alternatör Kayış gergi Rulmanı – Devir daim su pompası – Alternatör kayışgergisi – Hava, Yağ, Polen Filtresi – Bujiler – Yağ – Antifriz –El freni ayarı– Sol Arka Teker Bilyesi – Balata kontrolü…
Bunlar yapıldıktan sonra fark ettim ki benim frenler tutmuyormuş şimdi dokununca durmaya çakılmaya başladı araç önceden hemen ABS devreye giriyordu… Şimdi 80 bin bakımınıda bu işin içine dahil ettik... bi aksilik olmazsa 90 km ye kadar sorunsuz ve bakımsız binmeyi planlıyorum… Tabi görsel özelliklerde aklımda olanları buna dahil etmiyorum…
İşte benim arabam 06 MUK 60 Hepinize tşk ederim ….
Son düzenleme: