- Katılım
- 17 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,142
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
arkadaşlar 1500 defa konuştuk bunu ama halen yanlış yönlendirmeler dolu.
bugün bizim araçlarımız 15 yıl evvelki 1.5dcilar gibi 5000de bir yağ değiştirmiyor bu süre olmuş 20bin km çok iddialı bir fark bu
bugün araçlarımız euro 2-3 gibi oldukça basit ve serbest egsoz salınımı yapan katalitiğe sahip değil artık euro 5 ve çok ciddi anlamda,yoğun şekilde karbon tutan son derece egsoz salınımını azaltan bir motor.
burada en kilit önemli faktör karbon, kullanmak istediğiniz yağ kesinlikle ve kesinlikle her bir harfi dahil orijinal servisin kullanıyor olduğu yağ ile aynı olan yağlardır.
aldığınız yağın viskositesi elbet önemli,kalitesi elbet önemli ama aldınız 100usdlik yağ ama karbon adına spekleri tutmuyor ve motorunuzdaki dpf'yı tıkadı bu durumda sizce iyimi oldu kötümü?
orijinal kullanın başınız ağrımasın derim yada orijinalin spekleri ile birebir harfiyen tutan bir yağ, özetle trakonya arkadaşında dediği gibi:
rn0720 olmalı
bugün bizim araçlarımız 15 yıl evvelki 1.5dcilar gibi 5000de bir yağ değiştirmiyor bu süre olmuş 20bin km çok iddialı bir fark bu
bugün araçlarımız euro 2-3 gibi oldukça basit ve serbest egsoz salınımı yapan katalitiğe sahip değil artık euro 5 ve çok ciddi anlamda,yoğun şekilde karbon tutan son derece egsoz salınımını azaltan bir motor.
burada en kilit önemli faktör karbon, kullanmak istediğiniz yağ kesinlikle ve kesinlikle her bir harfi dahil orijinal servisin kullanıyor olduğu yağ ile aynı olan yağlardır.
aldığınız yağın viskositesi elbet önemli,kalitesi elbet önemli ama aldınız 100usdlik yağ ama karbon adına spekleri tutmuyor ve motorunuzdaki dpf'yı tıkadı bu durumda sizce iyimi oldu kötümü?
orijinal kullanın başınız ağrımasın derim yada orijinalin spekleri ile birebir harfiyen tutan bir yağ, özetle trakonya arkadaşında dediği gibi:
rn0720 olmalı
Son düzenleme: