Aynı sorunu Euro 4 ithal kasayla bende yaşadım. Partikül filtresi olmamasına rağmen. Servise 2-3 defa kontrole gittim , arızaları sildiler tekrarlarsa gel dediler. En son araç arızayı tekrarlayınca , bilgisayara bağlayıp arıza verilen parçaların değişmesi gerektiği ve yaklaşık tutarın 3600 civarı olduğu söylediler.2 yıl önce tabi bu anlattığım olay. Enjektör rampası ve kızdırma bujileri dahil bir sürü arızalı parça değişecekmiş. Tabi ki kabul etmedim. Aynı servisten çıkma başka ustanın çalıştırdığı özel servise gittim.Usta servisin yapamadığı kaputu açma zahmetine katlanınca işler değişti. Arıza veren enjektör rampasına giden soketi temizleyip yerine taktı ve sorun çözüldü. Üstünden 2 yıldan fazla zaman geçti ve 40000 km üstünde yol yaptım . Dolayısıyla servislerde dahil olmak üzere arıza veren parçaların girip çıktığı soketlere bakmakta fayda var. Ben peşinen servisin dediğini kabul etsem olmayan arıza için 3-4 bin tl zarara girecektim.