- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 2,425
- Tepkime puanı
- 16
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Geçmiş olsun Emin, 400 lira ise sıfırını al, İnşallah motorda fazla hasar yoktur...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Geçmiş olsun Emin, 400 lira ise sıfırını al, İnşallah motorda fazla hasar yoktur...
bahsettiğin fiyat mais fiyatı senin. ikitellide garretin türki distribütörü var. 650 civarında turbonun sıfır fiyatı orjinal garret.
ikinci el bulunmuşmuş. işte tamiri 200 liraymışmış. açıkcası aracı sattığın adam sürekli arkandan beddua eder. piyasada dürüst turbocu ben daha görmedim yaklaşık 5-6 tane herkesin dürüst dediği adamların yanına gittim yok japon yok ingiliz malı dedikleri tamir takımlarının çin malı olduğuna sattıkları turboların dandik mallar olduklarına şahit oldum.
o yüzden ikitellideki garret distribütörünü öneririm sana zaten garretin yabancı sitesindende bulabilirsin tr distini.
ikinci ele ve diğer turboculara güvenme. turboculuk tamamen para kazanma amacıyla yapılan bol beddua alınan bir iştir. zaten turboculuk yapıp 5 vakit namazda kılsa insan sanmıyorumki attıkları yalanların yanında cennete gidebilsinler. (sadece genelleme yapıyorum illaki arada dürüstü vardır)
ancak şunu söylemek zorundayım o ıslık sesini duyupta turbo değiştirmemekte büyük hata zaten. dediğim gibi ben çok az duydum sadece ilk çalışmadaydı ısınınca hiç gelmiyordu ona rağmen direk sıfırını almıştım. sorunlu turbo motor kırar bu bir gerçek. hele dizelde yağ bol verdimi olan olur.
Turbocu Palavraları (%97 sinin ortak yalanlarıdır)
Ürünlerimiz 2 yıl garantilidir (Bozuldu götürdün, aracında sorun var bu turboyu yağlamamış hata sizden kaynaklanıyor garanti dışı bu ürün. 250 liraya tamir takımını yenileriz)
Turbo tamirinde en kaliteli tamir kitlerini kullanıyoruz dükkanımıza çin malı sokmayız. (Yaptırdın bozuldu, götür metal testine ver en dandik malzeme çıkacaktır)
Abi sıfırı boşver sıfır gibi revizyonlusu var (elinde kalmıştır tamamen dayama taktiğidir. sağlam olsa eski sahibi salakmıydıda sıfırını alıp bunlara verdi bunlarda tamir takımını yeniledi)
Emin düzgün yapıldıktan sonra rahat rahat binersin arabana, bak kendinde söylüyorsun üzerine gitmeyip baktırsaydın bu işler başına gelmeyecekti belkide arabadan ziyade birazda kendimize bakmamız lazım '' bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur'' diye boşuna dememişler...
Hadi gözün aydın Emin, dizel arabayı dikkatli kullanmak gerek sen anlamışsındır artık zaten...aynen halil abi. biz hiç dikkat etmedik çalıştırken kapatırken feln turbo yağlanması felan die hiç beklemedik ondan oldu bide heralde. neyse Sonuç 2.400 tl triger baskı balata kapak aşlama bujiler enjektörler turbo yaş tüm filtreler dahil olmak üzere baştan aşağı komple yeniledik uzun süre satmayı düşünmüyorum artık.. ama Mükemmel oldu şuan,şimdi geldim tatilden araçta hiç ses kalmadı benzinli gibi oldu resmen rolontide motor sesi duyulmucak derece az şekilde.. yüksek devirlerdede eskisi gibi hiç ses kalmadı MAŞALLAH kız gibi oldu arabam