Megane ii sedan rs

motor hazırda var gökhanla irtibata geç en azından sıfır olur :D,ikinci el bir motor sana çok para harcatır.

Teşekkürler Ozan Bey, aklımda bulunsun. Bu işe başlamak için önce projenin biraz olgunlaşması ve elimdeki Lancia projesinin tamamlanması lazım :)
 
2.0 meganeII sedan araçlar var 136hp olması lazım eskort araçlarında ve otoban polislerinde kullanıldı onlardan bulup çalışmalar onun üstünde yapılsa ruhsat işlerini falan daha kolay halledebilirsin...
 
şaka makinesi olur :)
 
Teşekkürler Ozan Bey, aklımda bulunsun. Bu işe başlamak için önce projenin biraz olgunlaşması ve elimdeki Lancia projesinin tamamlanması lazım :)

bizde elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız ,bizimde kendimizce özellikle rs konusunda bilgimiz var biraz :).
 
Biraz uçuk bir proje olmakla beraber eğer hayata geçirebilinirse muhteşem olur :)
 
bizde elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız ,bizimde kendimizce özellikle rs konusunda bilgimiz var biraz :).

Teşekkür ederim Ozan Bey, bilgiden şüphem yok zaten. Buraya yazmamın sebebi böyle bir projeyi hayata geçirmeden önce sizlerin fikirlerini almak...
 
bendeki sıfır motoru komple dağıtıp parça parça sattım ben. şuan komple motor yok ama bulunur orası sorun değil.

ancak araç almak yerine motor alırsa o iş olmaz. çünkü daha bu işin şanzımanı var beyni var motor elektrik tesisatı var beyni var ön takımı var. var oğlu var.

o yüzden kaporta hasarlı araç bulunursa daha mantıklı olur. çünkü beyin 1100 tl. şanzıman 3-4 bin tl. motor 6bin tl. amortisörler 1500 lira. motor tesisatı 2000 TL. turbo soğutucu motoru var bunun ıvırı zıvırı var. var oğlu var. yani say say neler neler çıkar. öyle motoru alayıp swaplayımla bitmiyor iş.

o yüzden abimizin bu kaporta hasarlı araç alıp onu geçirme mantığı çok daha mantıklı.
 
Yeter ki hurda RS olsun fikir uçuk değil :) Motoru taksanız şaka makinası olur :)
Ve ekstraları sağlam olacak ECU falan .
 
Bildiğim kadarıyla Renault RS'leri standart megane'larla aynı fabrikada üretmiyor. Hatta çoğu aksamı için Renault F1 atölyelerini kullanıyor. Dolayısıyla tüm hesapları da ona göre yapılıyor. Standart Megane II karoserine RS kalbi monte etmek pratikte mümkün olsa bile teknik açıdan güvenilir olmaz diye düşünüyorum. Olumlu bir sonuç elde edilse bile hem maliyetler hem de uygulama sonrası yol güvenliği açısından mantıklı bir iş olmaz gibi. Yine de bu pahalı hobiye harcayacak bol miktarda paranız varsa sonucu ben de merakla beklerim:) Pahalı bir şaka olacağıysa şüphe götürmez!:)
 
Bildiğim kadarıyla Renault RS'leri standart megane'larla aynı fabrikada üretmiyor. Hatta çoğu aksamı için Renault F1 atölyelerini kullanıyor. Dolayısıyla tüm hesapları da ona göre yapılıyor. Standart Megane II karoserine RS kalbi monte etmek pratikte mümkün olsa bile teknik açıdan güvenilir olmaz diye düşünüyorum. Olumlu bir sonuç elde edilse bile hem maliyetler hem de uygulama sonrası yol güvenliği açısından mantıklı bir iş olmaz gibi. Yine de bu pahalı hobiye harcayacak bol miktarda paranız varsa sonucu ben de merakla beklerim:) Pahalı bir şaka olacağıysa şüphe götürmez!:)

Dediğiniz gibi RS arabalar Dieppe 'deki Renault Sport departmanında yapılıyor tabi ki şasi mühendisliği olarak iki araba birbirinden farklı öncelikle rijitliği ve şasi burulma seviyeleri farklı olmalı. Fakat ne olursa olsa Sedan otomobile RS'in tüm mekaniği geçirilebilir. Profösyonel yarış otomobili süspansiyonu ve ön takımda kullanılacak rose joint ve fiber takoz vs. uygulaması ile kasanın burulmasının önüne geçilebilir. Gökhan arkadaşımın dediği gibi bu işlem ancak tam bir RS parçalanarak yapılırsa mantıklı fiyatlara çıkabilir. Zaten böyle bir operasyonun ucuz olmasını beklemek yanlış olur tamamen hobiye dayalı bir proje olacağı kesin. Dışarıdan bakınca RS tamponlu ve jantlı bir sedan olacak ama yürüyüşünü gören şaşıracak... Hatta youtube' da "Megane RSedan" diye aratın Romanya'da yapılmış sadece görüntü olduğunu düşündüğüm siyah bir otomobil var. Arka tampona dikkat edin el yapımı hoş bir tampon yapmışlar...
 
Geri
Üst