- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 7,391
- Tepkime puanı
- 247
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
Megane II'De hastalıklı olan Açı kaydırıcı ve triger setini değiştirdim . Sabahları gırrrrr diye bir ses ile çalışıyordu .
Daha önce 120.000 de triger seti değişmesine rağmen , çift egzantrikli aracın onarım ve kilitleme parçaları olmadığı için sentesi kaçık yapılmış .
Sente kaçık olunca değişen açı kaydırıcı tekrar bozulmuş . Bilyaları dahi bozulmuş .
Aracı senteye getirdik . Çok düzgün bir ayar oldu .
İşçiliği daha önce Aytuğ Abi tanıtmıştı , F4R motorda daha önce gördüğüm için hiç yabancılık çekmedim .
Aytuğ Abi bu işte çok başarılı ve düzgün çalışıyor . Vidyosunda gördüğüm kilitleri anlattığı herşeyi hiç yabancılık çekmeden gördüm .
Motor üç yerden kitleniyor :
- Egsantirik dişlilerden
- Egsantirik hilallerinden ( Yarım ay aşşağıda olacak )
- Kranktan .
Egzantirik Açı Kaydırıcı dişlisi : 330 TL
Triger Seti ( Bilya vs. ) : 175 TL
İşçilik 120 TL : ( 160 norm )
3 LT Antirifiz : 25 TL
Egzantirik tapaları
Sol çamurluk far tapası ( Düştü )
Davlumbaz tırnakları 6 adet .
Toplam ıvırı zıvırı 660 TL Tuttu .
Servis Tutarı : 1025 TL
7 Mayısa indirim var 925 TL
Her şeyi yaptık Merzifon'dan geliyorduk Havza otogarın karşısında bir durduk kaputun altından duman çıkmaya başladı .
Biraz korkuttu bizi ama Allah'tan bir şey olmadı . Açı kaydırıcının karşısına denk gelen tapa fırlamış . Kaputun içine yağ fışkırmış .
Yağ da sıcak motorda duman çıkmasına neden olmuş . Ustayı aradık geldi yeni tapa taktı sıvı conta sürdü vs. Şuan bir sıkıntı yok inşallah
Daha önce 120.000 de triger seti değişmesine rağmen , çift egzantrikli aracın onarım ve kilitleme parçaları olmadığı için sentesi kaçık yapılmış .
Sente kaçık olunca değişen açı kaydırıcı tekrar bozulmuş . Bilyaları dahi bozulmuş .
Aracı senteye getirdik . Çok düzgün bir ayar oldu .
İşçiliği daha önce Aytuğ Abi tanıtmıştı , F4R motorda daha önce gördüğüm için hiç yabancılık çekmedim .
Aytuğ Abi bu işte çok başarılı ve düzgün çalışıyor . Vidyosunda gördüğüm kilitleri anlattığı herşeyi hiç yabancılık çekmeden gördüm .
Motor üç yerden kitleniyor :
- Egsantirik dişlilerden
- Egsantirik hilallerinden ( Yarım ay aşşağıda olacak )
- Kranktan .
Egzantirik Açı Kaydırıcı dişlisi : 330 TL
Triger Seti ( Bilya vs. ) : 175 TL
İşçilik 120 TL : ( 160 norm )
3 LT Antirifiz : 25 TL
Egzantirik tapaları
Sol çamurluk far tapası ( Düştü )
Davlumbaz tırnakları 6 adet .
Toplam ıvırı zıvırı 660 TL Tuttu .
Servis Tutarı : 1025 TL
7 Mayısa indirim var 925 TL
Her şeyi yaptık Merzifon'dan geliyorduk Havza otogarın karşısında bir durduk kaputun altından duman çıkmaya başladı .
Biraz korkuttu bizi ama Allah'tan bir şey olmadı . Açı kaydırıcının karşısına denk gelen tapa fırlamış . Kaputun içine yağ fışkırmış .
Yağ da sıcak motorda duman çıkmasına neden olmuş . Ustayı aradık geldi yeni tapa taktı sıvı conta sürdü vs. Şuan bir sıkıntı yok inşallah