- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 21 Tem 2019
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 30
Hocam çok teşekürler öncelikle.İyi akşamlar. Hocam çıkan parçayı da patalojiye gönderip bence test yaptırsınlar. Zira egzozda yüksek epitermal spektrum gözlemlenmiş ola....
Hocam aracınız rölantide çalışırken kalın bir bez ile dikkatlice egsozunuzu kapatın. Kırık parça bu durumda basınç ile hareket edecek mi kontrol edin. Çok değil motorunuz stop eder sadece. Yada egsozcu boğazdan sökecek eksozun kontrolünü yapabilir. Neden kesme yoluna gidiyorlar anlamadım.
Bobinlerde sorun olma ihtimali için yakın zamanda buji ve kablolarını değiştirdiğinizi yazmıştınız. O yüzden bu ihtimali hiç düşünmedik. ancak bobinlerdeki arıza birden bire kesikliğe, ani gaz vermelerde motor boğulmasına yol açar. Araç rölantide iken birden gazın sonuna kadar basın ve devrin yükselmesini bekleyin. Bu esnada aracınız boğulmuyor ve gaz tepkileri iyi ise bobin olma ihtimali düşüktür.
Denicem yazdıklarınızı tek tek sizlere bildiricem.
Sabah cihazı bağladım ve aracı okudum işe gidene kadar. Aracın rolantideki volt miktarı 6v 2.5 devirde 13.xx V çıkıyo ve araçın oxygen sensoru 1 degerleri 100-800 arssi oxygen 2 sensorunn sabig kalmasi lazim mis ama dedigim gibi 4. Viteste araç yığıldıgi gibi 4.viteste 2. Sensor degerlerinde oynama var.