Megane coupe otm. sorunu çözüldü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan serat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaşlar bende şanzıman arıza lambası yanıyordu makineye sokunca vites kolu yasak ikazı verdi , adapazarında iyi bir şanzımancı buldum orda gösterdim vites tarağı diye bir şey varmış şanzımanın üstünde vites teli ona sabitleniyor, şanzımana ilk kumanda bu parçadan geçiyor yani şanzıman beynine, içinde elektronik devre benzeri yollar ve tarak ucu gibi ince teller var siz aracı çalıştırınca yada vitesi kolunu hareket ettirince bu uçlar kanal üzerinde hareket ederek şanzıman beynine vitesin durumunu bildiriyor ve araç hareketlerini ona göre düzenliyor, sıfırıyla değiştirdim 350 liraya mal oldu ortalama 2 çalıştırmada bir yanan arıza ışığım 3 gündür maşallahı var, eski parçayı aldım bi ara fotolarını koyarım
 
hocam büyük ihtimal elektrovananızda problem var. aracınızda bundan 2 adet mevcut 2sini de değiştirmenizi öneririm. yetkili serviste yaptırırsanız 700-800tl gibi fiyata yaptırırsınız bu fiyatın içinde işçilik ve otomatik şanzıman yağ değişimi de dahil. servise götürün ve bilgisayara bağlatın aracınızı

şöyle bir durum var.bilgisayara bağlıyamıyoruz nedeni ise hep yolda biyerlere giderken oluyor.araba hareket etmediği için kapatıp kontağı tekrar çalıştırıyorum normale dönüyor. :) servisin önünde yapsada bağlasak direk.
evet sizinde dediğiniz gibi galiba o parçalardan çünkü herkes aynı şeyi söylüyor..
 
arkadaşlar bende şanzıman arıza lambası yanıyordu makineye sokunca vites kolu yasak ikazı verdi , adapazarında iyi bir şanzımancı buldum orda gösterdim vites tarağı diye bir şey varmış şanzımanın üstünde vites teli ona sabitleniyor, şanzımana ilk kumanda bu parçadan geçiyor yani şanzıman beynine, içinde elektronik devre benzeri yollar ve tarak ucu gibi ince teller var siz aracı çalıştırınca yada vitesi kolunu hareket ettirince bu uçlar kanal üzerinde hareket ederek şanzıman beynine vitesin durumunu bildiriyor ve araç hareketlerini ona göre düzenliyor, sıfırıyla değiştirdim 350 liraya mal oldu ortalama 2 çalıştırmada bir yanan arıza ışığım 3 gündür maşallahı var, eski parçayı aldım bi ara fotolarını koyarım


bilgi için teşekkürler.bende direk bilgisayara bağlatmalıyım herhalde.zamanı geldi artık bakalım ne çıkıcak başımıza
 
şöyle bir durum var.bilgisayara bağlıyamıyoruz nedeni ise hep yolda biyerlere giderken oluyor.araba hareket etmediği için kapatıp kontağı tekrar çalıştırıyorum normale dönüyor. :) servisin önünde yapsada bağlasak direk.
evet sizinde dediğiniz gibi galiba o parçalardan çünkü herkes aynı şeyi söylüyor..


o arıza beyne gittimi ancak serviste pc ye takıp sildirebilirsiniz. yani arıza lambası yandı siz kontağı açıp kapadınız ve lamba sönse bile o hata aracın beyninde durmakta servise gittiğinizde pcye takınca çıkar
 
o arıza beyne gittimi ancak serviste pc ye takıp sildirebilirsiniz. yani arıza lambası yandı siz kontağı açıp kapadınız ve lamba sönse bile o hata aracın beyninde durmakta servise gittiğinizde pcye takınca çıkar

aa öylemi? yarın gidiyim o zaman hemen teşekkürler bilgi için.
 
ben geçen hafta yetkili serviste değiştirdim manyetik kaptör ve kablosunu başka ıvır zıvır vs ile birlikte 160 tl ödedim...

Gökhan sıkıntı büyümeden git bence bir süre sonra bütün kickdown larda yapıyor o sıkıntıyı...ben şanzıman yağı 2 adet selenoit valf ve şanzıman beyni değişimiyle kurtardım(900 tl)
 
ben geçen hafta yetkili serviste değiştirdim manyetik kaptör ve kablosunu başka ıvır zıvır vs ile birlikte 160 tl ödedim...

bana neden 2 katı fiyat ödettiler ajeba (: ?
geçmiş olsun kazasız belasız sorunsuz günler
 
gidicem de bu ara maddi durum biraz sıkıntılı :)

oooo maliyet çok yüksek çıkmış burak ?? bu kadar pahalı parçalar mı bunlar ya?
 
otm şanzıman pahalı zevk:(
 
Geri
Üst