Megane 3 beyin ve şanzıman değişecek mi? edc problem!!!

Aracının bakımlarını yetkili serviste yaptırıyorsan garantin bittikten 1-2 sene sonra bile arıza çıkarsa ve bu üretim hatası olursa Renault Mais sattığı malın arkasında durur merak etme,garantisi biten aracımın 1 kere kalorifer kazanı 1 kere amortisör rulmanları,1 kere de ses yapan klima pervanesi ücretsiz değiştirildi...
Yine tekrarlıyorum,sıkışık trafikte veya ışıkta beklerken vitesi boşa al öyle bekle...

mustafa abi sıkışık trafikte değildim ben bu uyarıları aldığımda. 3-5 dakikalık seyirin ardından böyle bir uyarı aldım. zaten benden fotoğraf istediler ve hararet göstergeli fotoğrafı da mais e gönderdiler. en son vites kutusunu kontrol ettirin uyarısı geldiğinde hemen pc ye bağladılar , motor suyu sıcaklığı 56 dereceydi. yazılım kuracaktı ama 50 nin altında olması gerekiyormuş...
 
benim derdim parası falan değil bana sorun çıkartmasın garantisini versinler, bu bir ayıplı ürünse gereğinin yapılması için elimden geleni yapmak istiyorum. süreci tabi ki sizinle paylaşacağım.
Burada eksik olan ne biliyormusun ?
Renault bu aracı satarken EDC şanzıman kullanım klavuzu vermek zorundaydı.
Eşime 2011 model olarak aldığımız Fiat Punto Evo Dualogic aracın içinden 3 adet kullanım klavuzu çıkmıştı.
1 tanesi genel klavuz.
1 tanesi teyp sisteminin klavuzu.
1 tanesi de dualogic yani bizim EDC şanzımanın klavuzu ve ben bu klavuzu açıp okuduğumda sana yazdığım şeyi orada okumuştum.
Araç sıkışık trafikte veya ışıklarda bekleyecekse vitesi N konumuna alın,aksi takdirde debriyaj sistemi aşırı ısınarak hararet uyarısı verir ve robotize şanzıman beyne gönderdiği komutla aracınızı hareketsiz bırakabilir,bu durumda kontağı kapatarak bir süre soğumasını bekleyin yazıyordu.
2 senedir bizde bu arıza oluşmadı lakin Fiat forumundan bir çok kullanıcının başına geldi,çok kişi kullanım klavuzu okuma alışkanlığı olmadığı için bu sorunlarını forumlarından öğreniyorlardı.
Adamlar bu sorunun olabileceğini öngörerek ilave kullanım klavuzu bastırmışlar,Reno da böyle bir klavuz olduğunu duymadım...
 
abi aynen katılıyorum. aşırı güven olsa gerek... bulunduğum şehirdeki servise "vites kutusu hararet" uyarısıyla hiçbir araç gelmemiş. aşırı dur kalk esnasında bu uyarının olabileceğini yine de sürüşü çok fazla etkilemeyeceğini söylemişti servis. dik yokuşta kalkış esnasında ,dur kalklı rampa çıkışında gelmesinin normal olduğunu da söyledi. ama bende böyle bir durum söz konusu değildi. bu uyarı çıktığı zaman araç kitlenip kalıyor
 
Araç hareketsiz kalır,İstanbul servislerine bir sor bu sıkıntıyı bak ne diyecekler sana...:)
 
desene abi istanbul isyan ediyor. özelden yazacağım.
 
problemi çözdüm bir şekilde. serviste kayıtlı olduğu için bir yıl sonra bile arıza verse ücretsiz değişeceğini bana masrafının olmayacağını söylediler
 
problemi çözdüm bir şekilde. serviste kayıtlı olduğu için bir yıl sonra bile arıza verse ücretsiz değişeceğini bana masrafının olmayacağını söylediler
Reno malının arkasında her zaman durur demiştik değilmi...:eyv
 
umarım verdikleri sözü tutarlar. 2010 model clio var arkadaşımda. garantisi biteli 4 ay oluyor. 1.5 dizel. yaklaşık 7 bin tl lik masrafı var. motor aksamından arıza. kaza yada dış etkenlerle oluşan bir şey değil. servis % 50 sizin %50 bizim olsun masraf dedi. arkadaşım kabul etmedi. özel serviste 2400 tl ye yaptırdı. renault bu adamdan bu sefer de 750 tl arıza tespiti için para istedi. Arkadaşım vermedi tabi ki. Türkiye de orta B ve C segmentinde ki herhangi bir aracın adam gibi bir servisi yok servis anlayışı müşteri memnuniyeti hiç önemli değil maalesef. bu yüzden servislere güvenmek gerçekten çok zor
 
garanti süren 24 ay olarak belirtmişsin, renualt şu anda araçlarına kaç yıl garanti veriyor?? benim aracın garantisi 3 yıldı bunda bir değişiklik varmı?
 
Bu arabalarımız baştan aşağı kronik hasta........Sizin gibi neler yaptık bizde çözemedik...Bu renaultun bir halt bildiği yok......Borcunu bitirip derhal satacam bende.İnsanı soğutup üstüne yatıyorlar.Yazıklar olsun Renault sana beee...
 
Geri
Üst