- Katılım
- 19 Nis 2014
- Mesajlar
- 40
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar hayırlı günler, otomatik vites 2004 model megane 2 sahibiyim.
Bir aptallık edip araca motor yıkama yaptırana kadar gayet güzel bir aracım vardı fakat araca motor yıkama yaptırdıktan sonra vites ile ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum.
Sözkonusu işlemi yaptırdıkran sonra aracım çekişten düştü, önceleri çekişten düşmenin bobin ve bujilerden kaynaklanabileceğini düşünürken ertesi gün aracı biraz kullanınca aracın - P R N D - olan vites göstergelerinden N ve D konunumun vitesler arası geçiş yapılmasına rağmen çalışmadığını(araç gösterge ve vites altında yanan lambaları aktif olmuyor) aracı D ye alınca aracın 2. vitesten kalkmaya başladığını ve 3. vitese geçtikten sonra 4. vitese geçmediğini tespit ettim.
Sanayideki ustama aracı götürdüm, aracı bilgisayara bağladı ve '' Şanzuman yağ kumanda basıncı az '' uyarısı aldığını söyledi, yağ müşürü ve selenoid lerin değişmesi gerektiğini söyledi ama açıkçası güvenip değiştiremedim. Sanayiden çıkıp eve giderken birden aracın düzeldiğini fark ettim ancak bugun test amacıyla aracı sürdüğümde belli bir mesafe gittikten sonra tekrar aynı sıkıntının ortaya çıktınını anladım. İşin garibi bu sorun ile ilgili ekranda bir uyarı almıyorum, fakat araç D konumumda iken araç göstergesinde ve vites yanında aracın D konumunda olduğu görülmüyor ve araç Triptonik vitese geçmiyor.
Yaptığım motor yıkamadan dolayı pişmanın ancak elden birşey gelmiyor, vites konusunda daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaş olduysa fikir verebilirse memnun olurum. Özellikle İstanbulda avcılarda oturuyorum, b.çekmece ve avcılardaki otomatik şanzumancılar bana çok güven vermiyor, usta konusunda tavsiyesi olan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
Hepinize iyi sürüşler.
Bir aptallık edip araca motor yıkama yaptırana kadar gayet güzel bir aracım vardı fakat araca motor yıkama yaptırdıktan sonra vites ile ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum.
Sözkonusu işlemi yaptırdıkran sonra aracım çekişten düştü, önceleri çekişten düşmenin bobin ve bujilerden kaynaklanabileceğini düşünürken ertesi gün aracı biraz kullanınca aracın - P R N D - olan vites göstergelerinden N ve D konunumun vitesler arası geçiş yapılmasına rağmen çalışmadığını(araç gösterge ve vites altında yanan lambaları aktif olmuyor) aracı D ye alınca aracın 2. vitesten kalkmaya başladığını ve 3. vitese geçtikten sonra 4. vitese geçmediğini tespit ettim.
Sanayideki ustama aracı götürdüm, aracı bilgisayara bağladı ve '' Şanzuman yağ kumanda basıncı az '' uyarısı aldığını söyledi, yağ müşürü ve selenoid lerin değişmesi gerektiğini söyledi ama açıkçası güvenip değiştiremedim. Sanayiden çıkıp eve giderken birden aracın düzeldiğini fark ettim ancak bugun test amacıyla aracı sürdüğümde belli bir mesafe gittikten sonra tekrar aynı sıkıntının ortaya çıktınını anladım. İşin garibi bu sorun ile ilgili ekranda bir uyarı almıyorum, fakat araç D konumumda iken araç göstergesinde ve vites yanında aracın D konumunda olduğu görülmüyor ve araç Triptonik vitese geçmiyor.
Yaptığım motor yıkamadan dolayı pişmanın ancak elden birşey gelmiyor, vites konusunda daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaş olduysa fikir verebilirse memnun olurum. Özellikle İstanbulda avcılarda oturuyorum, b.çekmece ve avcılardaki otomatik şanzumancılar bana çok güven vermiyor, usta konusunda tavsiyesi olan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
Hepinize iyi sürüşler.