Megane 2 motor sıcaklığı içeri vermesi

İsterseniz söyle bir deneme yapın. İç hava dış hava yani sirkülasyon tuşunu açın. Bu işlem dış havayı almayacaktır. Bu şekilde iken klimayi açın, ılıksa sogutmuyor ise klima sisteminizi kontrol ettirirsiniz. Eğer dış hava açıkken soğutma verimsiz ise klima kanallarını önce yönlendirme yapın, yani ayak altına verin mesela. Yine sorun yok ise ön havalandırma kanallarından kaçak hava geçişi vardır. Gerçi bildiğim kadarı ile dijital klima da havalandırma kanalları kapatılamiyor. Önceki Citroen C4 aracımda yazın en soğuk derece de AC kapalı ve fan en düşük hızda birakirdim sıcak hava vurmasın diye. Şu an ki aracım analog klimalı ve bu yüzden sıcak soğuk ayarı manuel ayarlandıgı için hava kaynağına müdahale edebiliyoruz.

Ankara / 2007 model 1.5 dci Megane II Expression Faz II Hatchback
 
Dedıklerınızı uygulayacagım tesekkur ederım
 
Sorunum halen devam edıyor ben sanıyorumkı sadece şöfor ayak kısmından gelıyor ama degılmıs gecen cantamı torpıdo gozune koydum 1 saat sonra eve geldıgımde cantayı aldıgımda resmen ısınmış motor sıcaklıgının geldıgı hortumda felan kesıklıkmı var acaba cunku torpıdo komple ısınıyor. motordan cıkan sıcaklık dırek torpıdo vuruyor dıye dusunuyorum
 
Klimanızın ac tuşunun tam karşı solunda yuvarlak oklu resimli bi tuş varya ona basın dijital ekranda o tuş üzerindeki resim görünücektir fanda kapalı olsun sağdan ayarlayabiliyorsunuz önce deneyin bakalım hava vercekmi sonra birde klimayı açın direk auto tuşuna basın 20 dereceye ayarlayın yada 18 soğuk uflesin onu ayarladıktan sonra ilk başta dediğim tuşa basın yuvarlak oklar olan o dışardan hava almayı kapatır eğer soğuk uflerse buz gibi sorun olmaz tabi tam performans için araç hareket halinde olmalı sonra bide o tuşu kapatın araba dışardan hava alsın birde öyle deneyin bakalım ne olucak birde şunu unutmayın bu günlerdeki sıcaklar anormal üstü sıcaklar icerde sıcak hava olması olası birşey biraz daha binin dayanablirseniz havalar serinlediğinde bariz bi sekilde anlaşılır zaten nekadar sıcak bastığı servis yada sanayide sorabilirsiniz borularda çatlak filşan varsa yalıtımında motorun sıcaklığı borudan girip direk içeri gelir basit fizik kanunu sıca hava soğuk hava yer değiştirmesi motor daha sıcak kokpit daha soğuk yer değiştiriyorlar
 
Klimanızın ac tuşunun tam karşı solunda yuvarlak oklu resimli bi tuş varya ona basın dijital ekranda o tuş üzerindeki resim görünücektir fanda kapalı olsun sağdan ayarlayabiliyorsunuz önce deneyin bakalım hava vercekmi sonra birde klimayı açın direk auto tuşuna basın 20 dereceye ayarlayın yada 18 soğuk uflesin onu ayarladıktan sonra ilk başta dediğim tuşa basın yuvarlak oklar olan o dışardan hava almayı kapatır eğer soğuk uflerse buz gibi sorun olmaz tabi tam performans için araç hareket halinde olmalı sonra bide o tuşu kapatın araba dışardan hava alsın birde öyle deneyin bakalım ne olucak birde şunu unutmayın bu günlerdeki sıcaklar anormal üstü sıcaklar icerde sıcak hava olması olası birşey biraz daha binin dayanablirseniz havalar serinlediğinde bariz bi sekilde anlaşılır zaten nekadar sıcak bastığı servis yada sanayide sorabilirsiniz borularda çatlak filşan varsa yalıtımında motorun sıcaklığı borudan girip direk içeri gelir basit fizik kanunu sıca hava soğuk hava yer değiştirmesi motor daha sıcak kokpit daha soğuk yer değiştiriyorlar
evet acıyorum o tusu ama fayda etmıyor birde klımalı deneyecem
 
KONU GUNCEL 2 AY önce klıma gazı bastırdım bugun kontrol ettırdım ve bıttıgını soyledı buyuk ıhtımal kacak var pekı arabanın ıcıne sıcaklık verme sebebı bu olabılırmı . Fanlar acık olmadıgı halde ?
 
Klima gazının bitmesi klima sisteminde kaçak olduğunu gösterir ama bunun sizin problemle bir alakasını olacağını zannetmiyorum.
 
Ayni sorun bende de geçen akşam oldu bende anlamdim 1000 km yol geldim hiç bir şey yoktu trafikte biraz gidince içeri sicaklik vermeye başladi arasira yine oluyoor
 
Geri
Üst