- Katılım
- 2 Şub 2017
- Mesajlar
- 220
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 16
Merhaba Arkadaşlar Megane 2 1.6 16v düz vites 2009 model aracın kullanıcısı ''sayılırım'' öncelikle konumuza ve megane 2 hakkında fikirlerime madde madde başlayayım
-Aracın motoruna bu zamana kadar maddi sıkıntılardan dolayı bakım bile yaptırmadık araçtan tık diye bir ses bile çıkmadı (aracı alalı 5 sene oldu {2. EL})
-Kötü yanlarına bakarsak ummadığın anda ve hiç olmayacak yerde aracın anında yolda bırakması ilk başta gelen sıkıntılarından biri (bi ara baskı bitmişti ve yolda anında kalmıştık hihi).
-Aracın frenleri 10 numara, kampanalı arka ve ön disk fren, frene bastığın tanda tak diye duruveriyor
-Megane 2'ye tüp taktırmayı düşünüyorsanız aldığıdan beri kullanıpta tüp taktıranların fikrini iyice bi alın derim, çünkü tüp takıldığı zaman araç gaz'da doğru dürüst performans veremiyor onu söyleyeyim.
-Bizimki en alt donanım (authentique) özelliği çok fazla olmasada (gerçi olmaması daha iyi özelliği oldukça donanımsal problemleride artıyor) bize fazlasıyla yetiyor.
-Bujilerinin her 20000 veya 15000 km de bir değişmesi şart (zaten çok pahalıda değil bi zahmet üşenmeden değiştirin buji lokmanız ve lokma takımınız var ise)yoksa aracın performansında gözle görülür derecede düşme ve aracın 2. veya 3. denemede anca çalışma problemleri olabiliyor.
-Megane 2'nin kendi lastik bijonları (kendi gördüğümüz bir şey) biraz çabuk tabiri caiz ise yalama olabiliyor ve kendi stepnedeki bijon anahtarı açamaya biliyor.
-Öncelikle benzinli bir megane almadan önce durumunuza dikkat etmenizi tavsiye ederim, çünkü (yol bilgisayarı bilgilerine göre bizim şehir içi ortalama 13.4 lt) fazla benzin yakabiliyor.
-Bu araç sorununun nerede olduğunu belli etmemekte biraz inatçı, bir sorunu söylediğinizde kaynaklanabilecek karşınıza 1000 türlü parça çıkıyor (boğaz kelebeğinden tutta manyetik kaptörüne kadar).
-Soğuk havalarda gacırtı sesi çok sık olabiliyor (motor ısındığında bu sesi keser).
-Aracınızı bilgisayara bağlattığınızda (konu dışında olabilir ama önemli) genelde tamirciler size sistemden çıkan sorunları göstermeden ''hatayı sildim şimdi sorun olmaz arabada'' bahanesiyle sizden para koparıp gönderirler ama o sorun öyle hata silmekle geçmez.
-Hızlanmada ve Kalkışta ise performansı çok güzel (115 beygirlik bir motora göre çok çok güzel) kalkışlarda uçaktaymışsınız gibi bir his veriyor.
Benim fikirlerim bu kadar (aslında daha fazla vardıda aklıma gelmedi hehe) sizin fikirlerinizide alayım size bi zahmet bizede hürmet
-Aracın motoruna bu zamana kadar maddi sıkıntılardan dolayı bakım bile yaptırmadık araçtan tık diye bir ses bile çıkmadı (aracı alalı 5 sene oldu {2. EL})
-Kötü yanlarına bakarsak ummadığın anda ve hiç olmayacak yerde aracın anında yolda bırakması ilk başta gelen sıkıntılarından biri (bi ara baskı bitmişti ve yolda anında kalmıştık hihi).
-Aracın frenleri 10 numara, kampanalı arka ve ön disk fren, frene bastığın tanda tak diye duruveriyor
-Megane 2'ye tüp taktırmayı düşünüyorsanız aldığıdan beri kullanıpta tüp taktıranların fikrini iyice bi alın derim, çünkü tüp takıldığı zaman araç gaz'da doğru dürüst performans veremiyor onu söyleyeyim.
-Bizimki en alt donanım (authentique) özelliği çok fazla olmasada (gerçi olmaması daha iyi özelliği oldukça donanımsal problemleride artıyor) bize fazlasıyla yetiyor.
-Bujilerinin her 20000 veya 15000 km de bir değişmesi şart (zaten çok pahalıda değil bi zahmet üşenmeden değiştirin buji lokmanız ve lokma takımınız var ise)yoksa aracın performansında gözle görülür derecede düşme ve aracın 2. veya 3. denemede anca çalışma problemleri olabiliyor.
-Megane 2'nin kendi lastik bijonları (kendi gördüğümüz bir şey) biraz çabuk tabiri caiz ise yalama olabiliyor ve kendi stepnedeki bijon anahtarı açamaya biliyor.
-Öncelikle benzinli bir megane almadan önce durumunuza dikkat etmenizi tavsiye ederim, çünkü (yol bilgisayarı bilgilerine göre bizim şehir içi ortalama 13.4 lt) fazla benzin yakabiliyor.
-Bu araç sorununun nerede olduğunu belli etmemekte biraz inatçı, bir sorunu söylediğinizde kaynaklanabilecek karşınıza 1000 türlü parça çıkıyor (boğaz kelebeğinden tutta manyetik kaptörüne kadar).
-Soğuk havalarda gacırtı sesi çok sık olabiliyor (motor ısındığında bu sesi keser).
-Aracınızı bilgisayara bağlattığınızda (konu dışında olabilir ama önemli) genelde tamirciler size sistemden çıkan sorunları göstermeden ''hatayı sildim şimdi sorun olmaz arabada'' bahanesiyle sizden para koparıp gönderirler ama o sorun öyle hata silmekle geçmez.
-Hızlanmada ve Kalkışta ise performansı çok güzel (115 beygirlik bir motora göre çok çok güzel) kalkışlarda uçaktaymışsınız gibi bir his veriyor.
Benim fikirlerim bu kadar (aslında daha fazla vardıda aklıma gelmedi hehe) sizin fikirlerinizide alayım size bi zahmet bizede hürmet