- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 7,391
- Tepkime puanı
- 247
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
merak ediyorum senin canına ne zaman tak edicek lpg bendede senin sorunnun olmuştu ondan bu kadar net konuşabiliyorum bobinlerinide bak ama esas problem ondan çıkıyor genelde bi usta söksün baksın elin yatkın değilse.bobin çakma yapar ama zayıf ateşlemede problem yaşatır. bobinde zaten miadını doldurmaya yakınsa 2+2 sistemse alttan şişme yapıyor eline alınca görürsün zaten
Bak arkadaşım , LPG ile K7M motorun hiç bir sorunu yok .
K7M adıyla anılan motorun , bir kaç zayıf noktası var.
- Silindir kapağı ( Çabuk çatlar , özellikle sabahları tekliyerek çalışıyorsa ısındığında sorun olmuyorsa %80 çatlaktır )
- Bobinler ( Tekleme olayı sıcak soğuk varsa )
- Buji ve kabloları ( Yakıt artışı varsa yada bobinler sağlam sıcak soğuk motorda tekleme varsa )
K7M Motorun , Tüm Sensörleri sıkıntısızca çalışıyor K4M gibi değil . K7M sensörleri sağlıklı çalışırlar . ( İstisna olur nem pas gibi . )
________________________________
Benim önerim , ustanız gibi yaparım . Buji ve buji kablolarından başlar , bobinleri , sensörleri , sonra silindir kapak contasını kontrol ettiririm.
Şunu LPG aracı bozuyor hissini kafanızdan silin .
Sizin arabalarınızın manifoltları Demirdir ( Çelikte olabilir bilmiyorum ) bu sebeble sizin arabalarınız karbüratörlü sistem LPG yi bile kaldırıyor .
Karbüratörlü sistemin basıncına bile dayanıyor .( DAyanamayan filtre kazanını kırıyor )
Sıralı sistemde de uyumlu olan ATİKER , BRC , ALDESA gibi markalar var .