Megane 1 rölantİ motoru (valfİ), yardim edİn!!!

secita79

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Merhaba arkadaşlar arabayı aldığım kişi megane 1 aracımın rölanti valfini yeni değiştirdiğinin söyledi,
fakat megane 1 arabam rölantide düşük devirde çalışıyor ve stop ediyordu, bilgisayara bağlandı, basınç sensörü ve oksijen sondası hatası verdi.
Basınç sensörü italyan bir markayla, oksijen sondası ise Bosch markayla değiştirildi,
fakat düşük rölanti ve stop etme sorunu devam etti,
En son üst kapağın altında bulunan lastik hava alıyor denildi, ona bakıldı ve gaz kelebeği ile birlikte temizliği yapıldı,
stop etme de düşük rölanti sorunu az da olsa düzeldi fakat bu defa da 5 ile 10 devir arasında rölanti dalgalanması oluyor, devir göstergesi gidip geliyor,
Son olarak rölanti motoru değişecek, daha ömce değişen rölanti motoru ASSEMBLE ORIGINE, üzerindeki MAGNETTI MARELLI diye bir marka,
yardımınıza ihtiyacım var, başka ne yapabilirim,
Sizin önerebileceğinizi orginal ya da orginal kalitesinde rölanti motoru var mı,
Şimdiden tşk ederim.
 
100 kişiden fazla kişi okumuş, ama cevap yok.

SM-G615F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ben kendi aracıma boğaz kelebeği temizleme spreyi ile rolanti valfini soktum ve hava giriş-çıkış yuvalarını güzelce yıkadım sildim. ilk marş biraz sıkıntılı oldu ama sonrasında dalgalanma kalmadı.
 
Merhaba arkadaşlar arabayı aldığım kişi megane 1 aracımın rölanti valfini yeni değiştirdiğinin söyledi,
fakat megane 1 arabam rölantide düşük devirde çalışıyor ve stop ediyordu, bilgisayara bağlandı, basınç sensörü ve oksijen sondası hatası verdi.
Basınç sensörü italyan bir markayla, oksijen sondası ise Bosch markayla değiştirildi,
fakat düşük rölanti ve stop etme sorunu devam etti,
En son üst kapağın altında bulunan lastik hava alıyor denildi, ona bakıldı ve gaz kelebeği ile birlikte temizliği yapıldı,
stop etme de düşük rölanti sorunu az da olsa düzeldi fakat bu defa da 5 ile 10 devir arasında rölanti dalgalanması oluyor, devir göstergesi gidip geliyor,
Son olarak rölanti motoru değişecek, daha ömce değişen rölanti motoru ASSEMBLE ORIGINE, üzerindeki MAGNETTI MARELLI diye bir marka,
yardımınıza ihtiyacım var, başka ne yapabilirim,
Sizin önerebileceğinizi orginal ya da orginal kalitesinde rölanti motoru var mı,
Şimdiden tşk ederim.
Arkadaşlar merhaba SORUN ÇÖZÜLDÜ : benim gibi aynı problemi yaşayan arkadaşlar varsa belki yardımı olur diye anlatıyorum, yukarıda başlıkta yazdığım sorun nedeniyle;
Arabamın 2 defa gaz kelebeği temizlendi, defalarca bilgisayara bağlanmadan deneme yanılma yoluyla adaptasyonu yapıldı, potansiyometre değişti, ama rolanti dalgalanması, düşük rolanti ve stop erme sorunu bir türlü düzelmedi,
En sonunda usta bunun elektriksel problemi var dedi, neyse elektrikçi ustası baktı tesisatta sorun yok, sorun aracın beyninde beyin arızalı olabilir dedi, iş sonunda beyin arızasına kadar geldi.
Bu sorundan baya bunalmıştım, arabadan iyice soğudum. Son olarak internette detaylı araştırmaya girdim.
Bir forum sitesinde benimle aynı sorunu yaşayan megane 1 aracı olan arkadaş sorunu çözdüğünü şu şekilde anlatıyor: iyi bir ustaya aracı bilgisayara bağlattığını, ustanın potansiyometrenin 25 olan değerini gaz kelebeğinin üzerinde bulunan vida yardımıyla 30 yaptığını ve rölanti dalgalanması ve stop etme sorunun ortadan kalktığını yazmış. Durumu özel bir renault servisinde başka bir ustaya anlattım, megane 1 aracımı bilgisayara bağlayarak aynısını uyguladı, inanılır gibi değil sorunun düzeldiğini gördük,, aracı 4 gündür aktif kullanıyorum arkadaşlar , ne rölanti dengesisizliği ne de stop etme, araç kendine geldi.
Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar bu tür sorunda rölanti valfi, potansiyometre gibi parça değişimi yapmadan önce adaptasyon yaptırın, adaptasyonu deneme yanılma yaparak üstünkörü değil, aracı bilgisayara bağlatarak bilgisayar 0zerindeki değerleri görerek yaptırın.
Uzun oldu, kusura bakmayın,
Herekese kazasız HAYIRLI sürüşler

SM-G615F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar merhaba SORUN ÇÖZÜLDÜ : benim gibi aynı problemi yaşayan arkadaşlar varsa belki yardımı olur diye anlatıyorum, yukarıda başlıkta yazdığım sorun nedeniyle;
Arabamın 2 defa gaz kelebeği temizlendi, defalarca bilgisayara bağlanmadan deneme yanılma yoluyla adaptasyonu yapıldı, potansiyometre değişti, ama rolanti dalgalanması, düşük rolanti ve stop erme sorunu bir türlü düzelmedi,
En sonunda usta bunun elektriksel problemi var dedi, neyse elektrikçi ustası baktı tesisatta sorun yok, sorun aracın beyninde beyin arızalı olabilir dedi, iş sonunda beyin arızasına kadar geldi.
Bu sorundan baya bunalmıştım, arabadan iyice soğudum. Son olarak internette detaylı araştırmaya girdim.
Bir forum sitesinde benimle aynı sorunu yaşayan megane 1 aracı olan arkadaş sorunu çözdüğünü şu şekilde anlatıyor: iyi bir ustaya aracı bilgisayara bağlattığını, ustanın potansiyometrenin 25 olan değerini gaz kelebeğinin üzerinde bulunan vida yardımıyla 30 yaptığını ve rölanti dalgalanması ve stop etme sorunun ortadan kalktığını yazmış. Durumu özel bir renault servisinde başka bir ustaya anlattım, megane 1 aracımı bilgisayara bağlayarak aynısını uyguladı, inanılır gibi değil sorunun düzeldiğini gördük,, aracı 4 gündür aktif kullanıyorum arkadaşlar , ne rölanti dengesisizliği ne de stop etme, araç kendine geldi.
Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar bu tür sorunda rölanti valfi, potansiyometre gibi parça değişimi yapmadan önce adaptasyon yaptırın, adaptasyonu deneme yanılma yaparak üstünkörü değil, aracı bilgisayara bağlatarak bilgisayar 0zerindeki değerleri görerek yaptırın.
Uzun oldu, kusura bakmayın,
Herekese kazasız HAYIRLI sürüşler

SM-G615F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benimde 1998 model 2.0 rxt 8 valf gaz pedalından ayağımı kaldırıp frene basınca araba stop ediyor rölantide çok dalgalanmalar oluyor, özellikle kırmızı ışıkta çok sıkıntı çekiyorum rolanti motoru değişti, gaz kelebeği temizlendi sorun hala devam ediyor bu günlerde araba bazen zor toparlıyor performansı düştü ne yapacağımı şaşırdım. bir çok usta sök tak'çı olmuş sonra bulduğunuz usta ne kadar anlıyor rica ediyorum biri bana ne yapmam gerektiğini anlatsın.

SM-M315F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
performans düşüklüğü rölanti ile alakalı değil. ateşleme sistemindeki aksaklıklar rölanti bozar ve performans düşürür.
Benimde 1998 model 2.0 rxt 8 valf gaz pedalından ayağımı kaldırıp frene basınca araba stop ediyor rölantide çok dalgalanmalar oluyor, özellikle kırmızı ışıkta çok sıkıntı çekiyorum rolanti motoru değişti, gaz kelebeği temizlendi sorun hala devam ediyor bu günlerde araba bazen zor toparlıyor performansı düştü ne yapacağımı şaşırdım. bir çok usta sök tak'çı olmuş sonra bulduğunuz usta ne kadar anlıyor rica ediyorum biri bana ne yapmam gerektiğini anlatsın.

SM-M315F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst