Megane 1 - Motorun Aşırı Isınması ve Fan Açılma Derecesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan meganne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yolun kenarında yapıyordum...birisi durdu...abi dedi, yardıma ihtiyacın varsa, sanayiye götürelim arabayı..
sanayi de 1 km uzakta...

helal olsun be dedim...dedim Allah razı olsun, kurcalıyom biraz, stres falan atıyom dedim...
insanlık ölmemiş be :D
 
:D

 
Gördüklerimle karıştırmıyorum sadece size burda yardımcı olmak adına örnekler veriyorum hepsi bu.
Ben subap ''çakırdısı'' yani sesini kompresyonla karıştırmıyorum örnekleme yaptım ve zaten sen bu sıkıntıyı gidermişsin diye yazdım.
Kompresyon kaçağını hiç bir şekilde anlayamazsın demişsiniz. Zaten arabayı dinleyerek yada atıp tutarak kimse anlayamaz.

Kompresyon kaçağını bireysel bazda anlayacağınız belirtileri - aracın rampalarda çekişinin düşüşü, rampada vites düşürme ihtiyacı, aracın seriliğini kaybetmesi, yakıt artışı.

İyice şüpheleniyorsanız kompresyon kaçağından bunun ölçü aleti var silindirleri tek tek ölçtürürsünüz.

laguna2002 seninle tarıtşmak istemiyorum dostum...

komprosyon kaçağını anlayamazsın o alet olmadan...

dediklerinin aynısnı depriyaj kaçırmasıylada yapar...

benim dediğim mesela...160 - 200- 200- 200

büyük bir belirti vermez mesela bu...

böyle bi kompresyon kaçağı anlaşılmaz...mini kompresyon kaçağından bahsediyorum...

yan etkileri var mı onu araştırıyorum...mesela rolanti bozukluğu, yağ kaçakları, o silindirin aşırı ısınması vs..vs..
 
yeni aldığım boğaz kelebeğinin ayarını mecburen bozmak zorunda kaldım ..
87-88-89..
o aralarda çalışıyo artık...ideal çalışma sıcaklığına geldi :)

zengin- fakir karışımda demek ki silindirlerin sıcaklığı yükseliyor..

yok ki bi bilgisayar programımın renaultun programı milimetrik ayarlayım yaw :)
 
Geri
Üst