Megane 1 de hararet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vedat86
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar sorun çözüldü hemde kendim çözdüm ayrıca özellikle belirtiyorum parçacılar var diye iddaa etsede megane 1 lerde fan müşürü yok bu kesin boşuna araştırmayın yani

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar sorun çözüldü hemde kendim çözdüm ayrıca özellikle belirtiyorum parçacılar var diye iddaa etsede megane 1 lerde fan müşürü yok bu kesin boşuna araştırmayın yani

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

nasıl çözdün...kısa devre falan mı varmış
 
Aracım lpgli bende birgün bakım yaptırırken şu araç lpgye geçince benzin pompasını durduran roleden taktırmıştım aracıma herneyse şimdi olayı anlatayım aracın hararet ile alakalı bütün parçalarını değiştirmiştim termostat ve hararet ısı müşürü gibi sorunum devam ediyordu yine elektrikciye gittim cihaza bağladı sorun yok dedi ama hâlâ aynıydı birkaç yere baktı ama bişey anlamadı bende sinirlendim tamam evin önünde yatsın araç daha iyi diyerek aracı garaja çektim biraz evde dinlendikten sonra dedimki ya bozarım ya yaparım. Evdeki kontrol kalemine bir adet 12 voltluk ampul yerleştirip arkasını lehimleyip kendime güzel bir kontrol devresi yaptım aracı çalıştırıp geçtim başına ilk başta fan açma prensibine dikkat ettim yani işleyiş şu şekilde sürüyor araç ısınıyor termostat kendini açıyor ve ısı müşürüde ısıyı algılayıp ecu yani araç beynine ısındığını fanı açması gerektiğini iletiyor buraya kadar her şey yolunda ama ecu fanı açmıyor ısı müşürüden çıkan kabloları ölçerek yola çıktım ve sonunda nereye bağlı olduğunu buldum aracın kaputu açtığımızda direksiyon yani sol tarafta bulunan bir kutu var kutunun içinde fan rolesi var işte sorun tam olarak bu kutudaki hatadan kaynaklanıyor hatada şu araç lpg ye geçince benzin pompasını devre dışı bırakan role çalışmaya başlıyor ve pompanın elektriğini kesiyor benzin pompasının kablosu aynı zamanda fanıda tetikliyor bu nedenle role devreye girince fanın ve benzin pompasının elektriğini kesiyor hemen roleyi söküp kabloyu direk lehimleyip eskisi gibi bağladım sorun ortadan kalktı şu an herşey normal

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aracım lpgli bende birgün bakım yaptırırken şu araç lpgye geçince benzin pompasını durduran roleden taktırmıştım aracıma herneyse şimdi olayı anlatayım aracın hararet ile alakalı bütün parçalarını değiştirmiştim termostat ve hararet ısı müşürü gibi sorunum devam ediyordu yine elektrikciye gittim cihaza bağladı sorun yok dedi ama hâlâ aynıydı birkaç yere baktı ama bişey anlamadı bende sinirlendim tamam evin önünde yatsın araç daha iyi diyerek aracı garaja çektim biraz evde dinlendikten sonra dedimki ya bozarım ya yaparım. Evdeki kontrol kalemine bir adet 12 voltluk ampul yerleştirip arkasını lehimleyip kendime güzel bir kontrol devresi yaptım aracı çalıştırıp geçtim başına ilk başta fan açma prensibine dikkat ettim yani işleyiş şu şekilde sürüyor araç ısınıyor termostat kendini açıyor ve ısı müşürüde ısıyı algılayıp ecu yani araç beynine ısındığını fanı açması gerektiğini iletiyor buraya kadar her şey yolunda ama ecu fanı açmıyor ısı müşürüden çıkan kabloları ölçerek yola çıktım ve sonunda nereye bağlı olduğunu buldum aracın kaputu açtığımızda direksiyon yani sol tarafta bulunan bir kutu var kutunun içinde fan rolesi var işte sorun tam olarak bu kutudaki hatadan kaynaklanıyor hatada şu araç lpg ye geçince benzin pompasını devre dışı bırakan role çalışmaya başlıyor ve pompanın elektriğini kesiyor benzin pompasının kablosu aynı zamanda fanıda tetikliyor bu nedenle role devreye girince fanın ve benzin pompasının elektriğini kesiyor hemen roleyi söküp kabloyu direk lehimleyip eskisi gibi bağladım sorun ortadan kalktı şu an herşey normal

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sorunu çözmenize sevindim...
başınıza büyük işler açmadan sorunu çözmeniz güzel:eyv
(ben olsam benzin pompası rolesini komple sökerim....)
 
Yok onada güzel yer buldum aracın sol kapıda bulunan fitili söktüm benzin pompasının kablosunu buldum roleyi oraya bağladım şu an herşey yolunda özellikle belirtiyorum yine megane 1 lerde fan müşürü bulunmuyor arkadaşlar

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar sorun çözüldü hemde kendim çözdüm ayrıca özellikle belirtiyorum parçacılar var diye iddaa etsede megane 1 lerde fan müşürü yok bu kesin boşuna araştırmayın yani

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


nasıl fan müşürü yok vedat abi müşürsüz araba mı olur broadwaylar bile bu araba hararet yaptığını nasıl anlayacak ama senin aracının sorunu başkaymış ben başımızdan geçen olayı anlattım seni yanıltmak istemezdim ama megane 1 bu sorun sık yaşanıyor.
birde bizim araba 2.0 rxt fransızdı farklılık olabilir aralarında
 
Fan müşürü yok sadece hararet ısı müşürü var iyice araştır kardeşim hararet ısı müşürü ecuya sinyal gönderiyor fan bu şekilde açıyor clioda var laguna da var ama megane 1 lerde yok

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İsterseniz kontrol edin sizde bulamayacaksınız fan müşürünü hararet ısı müşürüde aracın termostat olan yerin altında hemen onun dışında araçta hararet ve fanla alakalı bir müşür yok

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
allahla neyse abi çözülmüş ya geçmiş olsun bundan sonra bişey cıkarmaz inşallah
 
Sanmıyorum çıkacağını çünkü kaçkere denedim aracı

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst