Aracım lpgli bende birgün bakım yaptırırken şu araç lpgye geçince benzin pompasını durduran roleden taktırmıştım aracıma herneyse şimdi olayı anlatayım aracın hararet ile alakalı bütün parçalarını değiştirmiştim termostat ve hararet ısı müşürü gibi sorunum devam ediyordu yine elektrikciye gittim cihaza bağladı sorun yok dedi ama hâlâ aynıydı birkaç yere baktı ama bişey anlamadı bende sinirlendim tamam evin önünde yatsın araç daha iyi diyerek aracı garaja çektim biraz evde dinlendikten sonra dedimki ya bozarım ya yaparım. Evdeki kontrol kalemine bir adet 12 voltluk ampul yerleştirip arkasını lehimleyip kendime güzel bir kontrol devresi yaptım aracı çalıştırıp geçtim başına ilk başta fan açma prensibine dikkat ettim yani işleyiş şu şekilde sürüyor araç ısınıyor termostat kendini açıyor ve ısı müşürüde ısıyı algılayıp ecu yani araç beynine ısındığını fanı açması gerektiğini iletiyor buraya kadar her şey yolunda ama ecu fanı açmıyor ısı müşürüden çıkan kabloları ölçerek yola çıktım ve sonunda nereye bağlı olduğunu buldum aracın kaputu açtığımızda direksiyon yani sol tarafta bulunan bir kutu var kutunun içinde fan rolesi var işte sorun tam olarak bu kutudaki hatadan kaynaklanıyor hatada şu araç lpg ye geçince benzin pompasını devre dışı bırakan role çalışmaya başlıyor ve pompanın elektriğini kesiyor benzin pompasının kablosu aynı zamanda fanıda tetikliyor bu nedenle role devreye girince fanın ve benzin pompasının elektriğini kesiyor hemen roleyi söküp kabloyu direk lehimleyip eskisi gibi bağladım sorun ortadan kalktı şu an herşey normal
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi