Megane 1 - Çalışmıyor

Her ikisindede yapıyorsa silkeleme sorunu sensör kaynaklı olabilir , benim aklıma manyetik sensör geliyor şu şanzımanın üstünde olan sensör . Benzin pompasına gelince %90 pompa motoru bozuk gibi duruyor . Bunu anlamanın kolay yoluda bar ölçümü yapılmalı .
 
Her ikisindede yapıyorsa silkeleme sorunu sensör kaynaklı olabilir , benim aklıma manyetik sensör geliyor şu şanzımanın üstünde olan sensör . Benzin pompasına gelince %90 pompa motoru bozuk gibi duruyor . Bunu anlamanın kolay yoluda bar ölçümü yapılmalı .

Zaman ayırdın teşekkür ederim bende biraz araştırınca bu iki parçayı sorunlu görmüştüm sende teyit ettin hakkını helal et
 
Zaman ayırdın teşekkür ederim bende biraz araştırınca bu iki parçayı sorunlu görmüştüm sende teyit ettin hakkını helal et
Ne yaptık sanki Helal olsun kardeşim . Dediğim gibi ,ilk etapta pompanın barını ölçtür ki boş yere başka parça değişimine sevk etmesin ustalar seni . Gelişmelerden bizi haberdar et. Olaylar hızlı gelişirse Yan sanayi pompaya kesinlikle yaklaşma değiştiren tanıdıklar kesinlikle randıman alamıyor .

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lpg de normal çalışıyorsa büyük ihtimal benzin pompası arızalıdır.

Yolda giderken motor silkeliyorsa motor takozlarına baktır ;)
 
sorun çözüldümü? silkeleme her ikisinde de varsa yakıt tan değil sensörlerden olabilir. bazı araçlarda lpg de stop edince lpg kaldığı için araçta zor çalışıyor diye duymuştum. aracınızın tüpünün arka vanadan el ile kapatıp. lpg beynindeki yakıtı bitirip bir kaç gün öyle kullanın. eğer düzelirse lpg beyni bozuktur. yok eğer düzelmezse yine geç çalışıyorsa yüksek ihtimal benzim pompasıdır.
 
Arkadaşlar merhabalar,benim araç megan 1 2001 1.4 16 valf lpg li aracın arızası şu,en az 15-20 bilemedin 30 marş dan sonra ya çalışmıyor yada çok cılız bir şekilde çalışıyor yani normalde marşa basınca çalışırken ilk devir yüksek çalışıp hemen normale dönüyorya o yok artık,marş çok güçlü akü çok iyi durumda hatta akü zayıftır diye söktüm ve evimin kalorifer sisteminde olan akü - invertörün yerine bağlayıp 24 saat boyunca şarj ettim ve arabaya tekrar geri taktım ama çalışmadı.Kontağı açınca benzin pompasından ses geliyor yani pompa görevini yapıor,enjektörler,bujiler ve son olarak da krank sensöründen şüpheleniyorum biraz kendim uğraşıp yapmaya çalışacağım yapamazsam o zaman ustaya gitmeyi düşünüyorum.Arkadaşlardan fikir verip yardımcı olmak isteyen olursa çok memnun olurum.Yaptığım çalışmaları ve sonuçlarını buradan paylaşmaya çalışacağım
 
Arkadaşlar merhabalar,benim araç megan 1 2001 1.4 16 valf lpg li aracın arızası şu,en az 15-20 bilemedin 30 marş dan sonra ya çalışmıyor yada çok cılız bir şekilde çalışıyor yani normalde marşa basınca çalışırken ilk devir yüksek çalışıp hemen normale dönüyorya o yok artık,marş çok güçlü akü çok iyi durumda hatta akü zayıftır diye söktüm ve evimin kalorifer sisteminde olan akü - invertörün yerine bağlayıp 24 saat boyunca şarj ettim ve arabaya tekrar geri taktım ama çalışmadı.Kontağı açınca benzin pompasından ses geliyor yani pompa görevini yapıor,enjektörler,bujiler ve son olarak da krank sensöründen şüpheleniyorum biraz kendim uğraşıp yapmaya çalışacağım yapamazsam o zaman ustaya gitmeyi düşünüyorum.Arkadaşlardan fikir verip yardımcı olmak isteyen olursa çok memnun olurum.Yaptığım çalışmaları ve sonuçlarını buradan paylaşmaya çalışacağım

sorun elektriksel bence...ustaya gitme...elektrikciye git...kaputu açınca kaputun sağındaki siyah sigortalara baktır...

resimleri de çeker misin bi zahmet...hangi sigortadan oluyor öğrenmiş oluruz ))


----

bir de şok sistemi mi bişey diyorlar...o sigorta kutusunun etrafında kırmızı bi buton var...ona bak....antişok düğmesi mi neydi adı unuttum...
kaza anında yakııtı, elektriği kesiyomuş...ondan da olabilir...
 
sorun elektriksel bence...ustaya gitme...elektrikciye git...kaputu açınca kaputun sağındaki siyah sigortalara baktır...

resimleri de çeker misin bi zahmet...hangi sigortadan oluyor öğrenmiş oluruz ))


----

bir de şok sistemi mi bişey diyorlar...o sigorta kutusunun etrafında kırmızı bi buton var...ona bak....antişok düğmesi mi neydi adı unuttum...
kaza anında yakııtı, elektriği kesiyomuş...ondan da olabilir...

Kardeş söylediklerini de deneyeceğim....Ayrıca o bahsettin buton darbe sensörü herhalde ona da bakarız hiç aklıma gelmemişti sağolasın gelişmeleri yazacağım
 
Arkadaşlar merhabalar,benim araç megan 1 2001 1.4 16 valf lpg li aracın arızası şu,en az 15-20 bilemedin 30 marş dan sonra ya çalışmıyor yada çok cılız bir şekilde çalışıyor yani normalde marşa basınca çalışırken ilk devir yüksek çalışıp hemen normale dönüyorya o yok artık,marş çok güçlü akü çok iyi durumda hatta akü zayıftır diye söktüm ve evimin kalorifer sisteminde olan akü - invertörün yerine bağlayıp 24 saat boyunca şarj ettim ve arabaya tekrar geri taktım ama çalışmadı.Kontağı açınca benzin pompasından ses geliyor yani pompa görevini yapıor,enjektörler,bujiler ve son olarak da krank sensöründen şüpheleniyorum biraz kendim uğraşıp yapmaya çalışacağım yapamazsam o zaman ustaya gitmeyi düşünüyorum.Arkadaşlardan fikir verip yardımcı olmak isteyen olursa çok memnun olurum.Yaptığım çalışmaları ve sonuçlarını buradan paylaşmaya çalışacağım
Pompa gorevini yapiyor saniyorsun brlki. Ses gelir ama istenilen barda benzin bastigini bilemezsiniz. Benzim pompasini bi olcturun

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Pompa gorevini yapiyor saniyorsun brlki. Ses gelir ama istenilen barda benzin bastigini bilemezsiniz. Benzim pompasini bi olcturun

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

pompa ya çalışır ya çalışmaz...

benimkisi de öyleydi...soğuktan bozulduydu...şimdi düzeldi...

ayrıca pompadan olsa lpg de çalışırdı araba

araba lpg de de çalışmıyor benim anladığım..
 
Son düzenleme:
Geri
Üst