- Katılım
- 12 May 2012
- Mesajlar
- 1,583
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 0
eski boğaz kelebeğini ölçtüğm
A- B : 1283
A-C : 1309 : 1245 e inmiyo
A- B ve A-C yi ölçsek yeter bence... A - B : 1250
A-C : 1245 ise boğaz kelebeği sağlamdır...
A-B : 1259
A-C : 1269
B-C : 1956
Benimde B-C sıkıntılı çıktı.
önemli olan A-C bence...çok saçma bişi...milimetrik...1 saat uğrattım...1299 u gördüm...açıyon 1300 oluyo...tekrar açıyon 1305 oluyo...
belki de tps bozuk ondandır...
yarın bu yöntemi deneyecem...A-C direnci yeter galiba
A-B : 1250 ise gva boğaz kelebeği orjinalin çakmasıdır...1250 değilse tam çakmadır
Ama şöylede bir durum var gaz telinin kelebeğe bağlandığı noktada biraz boşluk var gibi o boşluktanda dediğin oluyor olabilir.
Soğukta çok duramadım yarın incelemeyi düşünüyorum bence megane 1 ler için en önemli konulardan bir tanesi bu.
Bu arada konuyu tam bilmeyenler için biraz açıklama yapıp, fotoğraf ekleyelim. A-B-C yazıp durduk Şema tam tersi olabilir bakmadım muhtemelen böyledir.
algorist...hiç dikkat ettin mi...
rolanti de beklerden...benzin kalan gidilecek meseeya bakıyorum..
40 km diyo..
1 sn sonra
39.9
1 sn sonra
39.8..
normali böyle mi ...normali böyle değilse
enjektör mü çiş yapıyo benim
Bende 70~80 den aşağıya kalan km yi göstermiyor. Ancak rölantide dururken yaklaşık 3 dakikada bir kalan km göstergesinden 1km azalıyor.
İşeme olsa dumanda atması gerekirdi. Vuruntuda yok bildiğim kadarıyla??