- Katılım
- 13 Mar 2016
- Mesajlar
- 634
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Yeni araçların parçaları gerçekten çok pahalı. Örneğin Kangoo 2 kullanıyorum geçen nolur nolmaz bi silecek kolu far kolu fiyatı sorayım dedim. Dışarıda bi renault parçası satan yerdi far koluna 650 silecek koluna 500 tl dedi. Farının tanesi orjinal sıfır 750TL ön tamponu çıkması bile 850tl siz düşünün. Megane 4 lerde parça dahada pahalı olduğıu için servisin hasar kaydı girmesi normal benim aracımdada hasar kaydı var mesela 10000TL ama Ben kaydına baktım ve araba bu hasar olur dedim. serviste sağ ön çamurluk değişmiş ve yolcu airbagı açmış. sürücünün sargısı kopuk olduğu için açılmamış. şimdi sağ ön çamurluk değişen araba pert mi olur Türk halkındaki kafa şu 2500tl hasar kaydıda olsa oooo o arabadan uzak dur takla atmış o derler. Siz yine aracınızı değerinde koyun ona göre pazarlık yaparsınız satacağınız zaman. Mesela bende değerinde koydum değişeninide yazdım ona göre bakar alırlar. Eğer bizler hasar kaydı var düşük yazalım dersek bu sefer millet kendini haklı çıkarır kayıtlı arabadan uzak dururlar. Örnek veriyorum değeri 120bintl ise 118bintl ye koyarsınız olur biter.
Önceki 2007 model 1.2 clioIII hb aracımda sağ arka çamurluk boyalı, sağ arka kapı 1 karış sürtük boyanması lazım , sol taraf komple boyalı(renk tutmaması olayıda vardı),sol arka kapı değişikti.Yeni meganeme peşinat vermek için 2016 Aralık sonu piyasasının 1.000tl tl aşağısı 24.500 tl olarak yazdım(takasta 5bin aşağı vermişlerdi.).Aracı 2 gün içinde 24.500tlye değerine yakın sattım.Motor da %95 çıkmıştı.Sebep ise 2007 model aracın 10 sene boyunca vidasının bile serviste değişmesiydi.Aracınızın değer kaybetmesini istemiyorsanız ,sizin de bundan sonra yapacağınız tek şey ,servisten başka yere aracınızı göstermemek olsun.