bu konu benim uzmanlık alanım
J7R motorlara uygulanan lpg sistemleri oldukca guzel sonuclar verıyor fakat dikkat edilmesi gereken bir kac husus var bunlar yerıne getırılmedığı zaman hıcbır usta bu aracı lpg de calıstıramaz sızde aracınızdan soğursunuz
- eğer bıldığımız klasık tıp mıxerlı sıstem taktıracaksanız ılk olarak lpg sıstemınde enjektorlerın susturulması ıcın mutlaka renix emülator kullanılması gerekli
- dikkat edilmesi gereken baska bir husus ise mixer , eğer orjinal tipde 1 girişli 1 çıkışlı lpg mikseri bulamıyorsanız mutlaka kep içi miksere yönelmeniz gerekmekte yine bununda 1 giriş ve 1 çıkışı olmalı
mixer in giriş kısmı motora gönderilecek gaz için çıkış kısmı ise rolanti valve ine gönderilecek gaz içindir ve bu işlemleri yaptırken mikseri aracın orjinal hava hortumuna bağlatmayın ayrıca uygun bir ara boru alarak bunun içine monte ettirin boylece aracınızın orjınallığını korumus olursunuz
- rolantti tutturma j7r motorlarda cok basıt olan ama herkesı en cok zorlayan konu budur anlatacağım yontemle aracınızı hem benzınde hemde lpg de rolantı valve sayesınde sorunsuz kullanabılırsınız bunun ıcınde daha bahsettığım gıbı orjınal concorde mıxerı yoksa kep ıcı mıkserın rolantı cıkısından aldığımız hortumu rolantı valve ının gırısıne bağlıyoruz , regulatordende basıncayarını duzgun bır sekılde yaptığımızda rolantı mukemmel sekılde calısıyor , sısteme ayrıca vana vs aparatlar takmak yada aracının hortumlarına ek yapmak gıbı seylrden kurtuluyorsunuz
sıralı sıstemde ıse cok fazla secenek yok araclarımız enjektor omajlarının dusuk olması , ull grup atesleme sıstemı ıle calısma gıbı nedenlerden bır cok marka bu araclara destek veremıyor ama suanda J7r motorlarda problemsız calısan sıralı kitlerin basında brc ve zavolı gelıyor (yerli markaların bu araclarda tatminkar calıstını soylemek zor )
yine sıralı sıtemledede renıx emulator desteği sart ve lpg kıtınınde full grup atesleme sıtemını desteklemesı sart