Leon Cupra 380hp & Megane Rs

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan otto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bg farkı çok olsada , Megane RS R26R daha seri gibi görünüyor...
 
Megan RS i yola getirmek ciddi para , sabır ve zaman işi .....
 
Son düzenleme:
Megane ın motoru max 300-310 a kadar dayanır o da çok düzgün bir yazılımla. Yoksa 250 de de kırablirsin. Kollar ve piston daha fazlasını kaldırmıyor. Cuprada sonuç 450 hyp ye kadar adamlar yükleyip gayet sıkıntısız gazlıyolar. Megane da o güçleri almak için motor içi 1200 pound. Açmışken yatak vs de değişecek yağ pompası da değişecek. Bitmiyor turboyu büyütmen gerek e turbo değişecek ona göre egzost manifoldu gerek. E intercooler enjektör egzost filtre dediğin zaman 15000 tl demek işçilikle beraber. Haa arabyı 25 e alırsın 40 a altında uçak olur. O zaman bütün stage 2-3-4 Cupralara korkmadan kaldır sıkıntı yok. Ama Cuprada yapacağın çok az şey var bu güçler için. K04 turbo ve manifold. egzost filtre enjektör. Aynen 400 hp oluyor. Ama en dandirik Cupra 45000 e satılıyor.
 
Sanırım bu yüzden reno memur arabası lakabını işitiyor sevmeyenlerden. Bu memlekette spor araç denince honda ya pejo ya çılgın paralar dökülürken, bi honda filitre egzoz ile 10 hp ye yakın güç alırken biz yazılımla desteklediğimiz halde o güçlere bazen ulaşamıyoruz. Haliyle de bizim işlerimizde emek daha çok oluyor. Ha değeri varmı tartışılır. Neyse konuyu mındar etmeyeyim iyice. Maalesef reno için durum bu.
 
Pejo da da öyle ahım şahım paralar ödenmiyor. Hondaya yazılım yapma şansında yok kendi beynine. Ama modifiye konusunda çok fazla parça mevcut. Düzgün yerde yazılım yapılırsa her araba güç alır. Az ya da çok. Hondaların spor motorları olan K20 ve F20 de üst kapak çok başarılı olduğu için avans fazla açabiliyorsun iyi yakıtla. Fransız arabalarının spor modellerinde üst kapak ve emme manifoldu çok verimli değil.
 
kaldıracam yakında o cupralara :D
 
aman yavaş kaldır. K04 lü Stage 2+ lar seni fena üzer söyliim. Reşitin araba 8.9 koşuyodu 100-200
 
Geri
Üst