latitude ile ilk uzun yolculugumuz..

yek_ka

Yunus Emre KELEŞ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
288
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Evet kısa süren ufak geznin ardından sonunda evimize gelebildik ...

Araç 5000 km yi dordurmuş oldu bu sayede..

genel izlenimler ;

arac uzun yolda çok rahat konofrlu sürücü ve yolcuları yormuyor ciruse control çok başarılı ve kullanımı rahat 110 km ye sabitleyince evinde koltuguna oturmuş tv izliyormussun gibi çok sessiz ve bose ses sistemi sayesinde huzurlu bir yolculuk yapıyorsun aracımızda bulunan 4 teker bagımsız süspansiyonlar duble asfaltta çok başarılı virajlara fren basmadan gaz verme hissi veririyor fakat bu süspansiyonlar bozuk yollarda böle degil bir anda aracı yolda tutmak için resmen çırpınıyorsun her girdigin çukurda arac bir taraflara atıyor süspansiyonların hızlandıkça sertleşmesi lazım fakat hızlandıkça yumuşuyor mu ne !!!

bu dedigim 120 km üstü hızlarda oluyor birde viraja geldiyseniz aman allah ... arac yolda çok şükür kaymıyor fakat renonun LTT direksiyonlarına el atmaları lazım hislere karşı duyarsız 120 yle girdigin çukurda direksiyon aşırı derecede yumuşuyor

babam pek duyarsız kalsada ben çok rahatsız oldum bu durumdan ve arkadaşa verip bizim aracı ben arakdaşın aracıyla arkadan takipt ettim arkadaşada mümkünse bol çukurların oldugu yerlerden gitmesini döledim aracı arakdan izlenimde arka tekerler sabit fakat kasa sag sola oynuyor be ön direksiyon yumuşadıgı için ses sag sol yapıp arac yolda savruluyor oluyor ....
tekrar olarak sölüyorum 120 km üstü hızlarda be bozuk yollarda belirgin olarak oluyor 120 altı gayet konforlu

gelelim yakıt degerlerine İstanbul - Gümüşhane arası gidişde dere yolu ( Amasya, Tokat ) üzerinden (yaklaşık 1100 km ) yollar çok bozuk ve yol çalışması çok ortamamız 7.0 fakat istanbul gerede arası arac 150 - 200 arası gezdi hatta izmittenden sonra 180' nın altına düşmedi diyebilirim ..

bölünmüş yollarda ise radar tabelası gördugumuz yerlerde 110 km altına düştük ..
dönüş yolumuz Gümüşhane - İstanbul dönüşte Ankara üzerinden gelindi yaklaşık olarak 1250 km gelişte aracı benaz yaksın diye sivas yozgat arsı 108 km ye sabitledim be ortalama degerlerim 4.5 le 4.9 arası gezdi dahada düşük olabilirdi fakat pek kasamdan bu degerlere inildi ve yokuş çıkışları çok olan bir bölgede . ben ne kadar yavaş gitsemde babam direksiyona geçtiginde elinden geldigince o degerleri yükseltmeye çalışıyor gibi yozgatta babama verdim artık yorgunluk geldi 300 km kullanınca ...


otoyolda oynadıklarımız ailece pek severiz fakat altımızda ki aracının limitleri kısıtlı ilk kurbanımızı B6 kasa passat 1.6 fsı :)) bilek farkıya plakamızı ezberletmiş olduk canım abimize :))) 170 ve 210 km arası

2. kurban dicem ama pek te sayılmaz 2009 model ford focus 90 ps dizel şöför genc ve baya saglam sollamalara çıkıyor arkadaş :)) yolun aniden kapnması sonucu abimizin yanına geldik ve yan yana gazlamaya başladık 110 km den sonra biz bariz uzuyorduk yanından fakat uzamamızın sebebi aracının 90 lık olması 110 luk olsa abinin durumunda biz olurduk gibime geliyor :))

her birde sivas yozgat arası peşime takılan fort connect GLX 150 ye kadar tampondaki tozların yerlerini ezberledi fakat 190 da aracı tanıyamıyacak kadar uzamıştım :))

otoyol menülerimiz bu kadar cip tunning yapıldıktan sonra biraz daha artar gibime geliyor :))

bolu istanbul arası baya hızlı gelindi trafige girmemek için fakat nafile 2 saat trafikte bekledik 1200 km yol gelidik yorulmadan fakat 50 km lik yol yordu
eve geldigimizde ortalama deger 6.7 ydi..

bunlarda yollardan LTT manzaraları

fotoraf0300.jpg



fotoraf0268s.jpg


fotoraf0271.jpg



fotoraf0273.jpg




fotoraf0274.jpg



fotoraf0275.jpg



fotoraf0276.jpg
 
Son düzenleme:
Kardeşim tartışmaya meyil verecek resimleri sildim , anlayışla karşılayacağını umuyorum :eyv
 
Güzel izlenimler eline sağlık Yunus Emre :eyv
 
Silinmiş fotoğraflara baktım,tekrarı olmasın bu olayın...
Gezi yorumların için teşekkürler...
 
fotolar için k.b yın paitntten silmeye çalıştım resmi bozuyordu zaten bir çok resim öleydi koymadım siz kusura bakmayın
 
maşallah kazasız belesız
 
Geri
Üst