Lastik Tavsiyesi(175 70 R13)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mgold
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
pirellinin hangi modeli yumuşak? var da ben mi bilmiyorum ? pirelli markasının lastiklerini 1993 yılından beri bir çok lastiğini kullandım p2000 modelleri p400 aquamile p6000 p6000 powergy Winter 190 Snowcontrol P 2500 Euro modellerini kullandım şu anda da p4 modelini kullanıyorum şirket aracında imkanım olsa söküp atarım :D senin sattığın lastik kadar benim kullanmışlığım vardır pirelliyi o yüzden kimse bana pirelli konusunda iyi lastiktir demesin:D yazlığıda kışlığıda aynı nane :D ha ekonomik açıdan alınabilir belki ama konfor ve güvenlik derseniz kesinlikle hayır derim...


Yumuşak demedim yanlız dikkatini çekerim ;) valla 27 yaşındayım babam 15 seneye yakın pirellide çalıştı bende lastiklerin arasında büyüdüm diyebilirim ;) pirellinin a dan z ye tüm modellerini kendi araçlarımızda kullandık sert ama kaliteli lastiktir ayrıca şöyle söliyim sana yol tutmuyo dedigin pirellinin p zero serileri çoğu super spor un fabrika çıkış lastiğidir.

tabiki herkezin lastikten beklentisi farklıdır senin hoşuna gitmeyen lastik benim hoşuma gider yada tam tersi olur. Bide ekonomik açıdan yüksek fiyatlı lastiktir pirelli. Bide beğenmediğin pirelli F1 in ve WRC nin resmi lastik tedarikçisi :)


Güvenlik açısından kötü demişsin en son testlerden biridir Auto Bild'in yaptığı bunuda paylaşıcam test ettikleri lastık Pirelli Cinturato P7 aşağıdaki yazıda komple dergiden alıntı :)



205/55/16 Yaz lastikleri Kauçuk endüstrisinin gördüğü en büyük teste tabi tutuldular. Toplam 50 Katılımcı arasından finallere kalan 15 markanın katıldığı bu finaller için 2011 Yetenek yarışması diyebiliriz.
Bu yarışmada dış görünümün hiç bir önemi yok kazanabilmek için adayların ayaklarının yerlere sağlam basması şart! Başka bir değişle Fren mesafeleri kısa olmalı. Bunun doğal sonucu olarakta çinli markaların yarışmadaki ömürleri çok kısa oldu!!!
Sunny,Wanli,Infinity ve Chenshan bunları aklınızın bir köşesine yazmanız gereken isimler en azından asla satın almamak için çünkü bunlar ucuz ve hayati tehlike yaratabilecek lastikler. Testlerde güvenlik sınırı kritelerine kıyasla 15 m den daha uzun çıkan fren mesafeleri ölçüldü. Üç otomobil boyutunda olan bu mesafe yaşamla ölüm arasındaki farkı belirleyecektir.
Finallerde 15 marka yer alıyor standart disiplinlerin hiç birinde bu yarışmacılar dramatic hatalar yapmadılar. Aslında bu hiç de şaşırtıcı değil çünkü finalistlerimiz lastik branşının en donanımlı en profesyonel markaları.
Lastiklere uygulanan testler
Aquaplaning
Virajda Aquaplaning
Dairesel Pist ( Islak Zemin)
Fren ( Islak Zemin + Kuru Zemin )
Sürüş özeliikleri ( Islak Zemin + Kuru Zemin )
Yuvarlanma Gürültüsü
Süspansiyon/ Yuvarlanma Konforu
Fiyat / Ömür
Yuvarlanma Direnci
Yakıt Tüketimi


Pirelli Cinturato P7
Her türlü hava şartlarında etkileyici güvenlik rezervleri ve şaşırtıcı derecede yüksek ekonomiklik sunuyor.
Artılar : Islak ve Kuru zeminde çok iyi performans başarılı yönlendirme harika bir fayda/maliyet oranı
Eksiler: Yüksek yuvarlanma gürültüsü
 
Yumuşak demedim yanlız dikkatini çekerim ;) valla 27 yaşındayım babam 15 seneye yakın pirellide çalıştı bende lastiklerin arasında büyüdüm diyebilirim ;) pirellinin a dan z ye tüm modellerini kendi araçlarımızda kullandık sert ama kaliteli lastiktir ayrıca şöyle söliyim sana yol tutmuyo dedigin pirellinin p zero serileri çoğu super spor un fabrika çıkış lastiğidir.

tabiki herkezin lastikten beklentisi farklıdır senin hoşuna gitmeyen lastik benim hoşuma gider yada tam tersi olur. Bide ekonomik açıdan yüksek fiyatlı lastiktir pirelli. Bide beğenmediğin pirelli F1 in ve WRC nin resmi lastik tedarikçisi :)

Güvenlik açısından kötü demişsin en son testlerden biridir Auto Bild'in yaptığı bunuda paylaşıcam test ettikleri lastık Pirelli Cinturato P7 aşağıdaki yazıda komple dergiden alıntı :)

205/55/16 Yaz lastikleri Kauçuk endüstrisinin gördüğü en büyük teste tabi tutuldular. Toplam 50 Katılımcı arasından finallere kalan 15 markanın katıldığı bu finaller için 2011 Yetenek yarışması diyebiliriz.
Bu yarışmada dış görünümün hiç bir önemi yok kazanabilmek için adayların ayaklarının yerlere sağlam basması şart! Başka bir değişle Fren mesafeleri kısa olmalı. Bunun doğal sonucu olarakta çinli markaların yarışmadaki ömürleri çok kısa oldu!!!
Sunny,Wanli,Infinity ve Chenshan bunları aklınızın bir köşesine yazmanız gereken isimler en azından asla satın almamak için çünkü bunlar ucuz ve hayati tehlike yaratabilecek lastikler. Testlerde güvenlik sınırı kritelerine kıyasla 15 m den daha uzun çıkan fren mesafeleri ölçüldü. Üç otomobil boyutunda olan bu mesafe yaşamla ölüm arasındaki farkı belirleyecektir.
Finallerde 15 marka yer alıyor standart disiplinlerin hiç birinde bu yarışmacılar dramatic hatalar yapmadılar. Aslında bu hiç de şaşırtıcı değil çünkü finalistlerimiz lastik branşının en donanımlı en profesyonel markaları.
Lastiklere uygulanan testler
Aquaplaning
Virajda Aquaplaning
Dairesel Pist ( Islak Zemin)
Fren ( Islak Zemin + Kuru Zemin )
Sürüş özeliikleri ( Islak Zemin + Kuru Zemin )
Yuvarlanma Gürültüsü
Süspansiyon/ Yuvarlanma Konforu
Fiyat / Ömür
Yuvarlanma Direnci
Yakıt Tüketimi


Pirelli Cinturato P7
Her türlü hava şartlarında etkileyici güvenlik rezervleri ve şaşırtıcı derecede yüksek ekonomiklik sunuyor.
Artılar : Islak ve Kuru zeminde çok iyi performans başarılı yönlendirme harika bir fayda/maliyet oranı
Eksiler: Yüksek yuvarlanma gürültüsü


ya bnm merak ettiğim bişi var, bu konuda bilgim yok, ondan soruyorum...
205/55/16 ile 175/70/13 ün testi bir midir? yani, 205 diyelim testten 100 üzerinden 100 puan aldı, bu 175 de o teste girse 100 üzerinden 100 alır anlamına gelir mi???
bana gelmez gibi geliyor ama?? sonuçta taban alanı, yere temas eden miktar vs değişiyor en başta... haliyle buna bağlı olrak da tutunma&sürtünme vs herşey değişmez mi???
 
ya bnm merak ettiğim bişi var, bu konuda bilgim yok, ondan soruyorum...
205/55/16 ile 175/70/13 ün testi bir midir? yani, 205 diyelim testten 100 üzerinden 100 puan aldı, bu 175 de o teste girse 100 üzerinden 100 alır anlamına gelir mi???
bana gelmez gibi geliyor ama?? sonuçta taban alanı, yere temas eden miktar vs değişiyor en başta... haliyle buna bağlı olrak da tutunma&sürtünme vs herşey değişmez mi???

işte esas mesele burda kardeş farklı ebat ve farklı modellerde kalite konfor çok farkediyor.türkiyede hangi x5 Q7 yada hangi fluance altında pirelli gördünüz gerçekçi olalım.elbetteki 175 70 13 ebatı ile 205 55 16 ebat lastik aynı testlere tabi tutulamıyor.olmazda zaten hız ve yük endeksleri çok farklı birbirinden.kimse aracına f1 yada wrx lastiği takıp gezmiyor yada pirellinin p zero serisini takamıyor.güncel kullandığımız ve sürekli kullandığımız lastikleri baz alıyorum ben.
 
arkadaşlar pirelli artık formula 1' e lastik veriyor. Bu seneki yarışlarda pirelli yaptığı tahminlerin hepsinde iyiydi. İyi bir sınav verrdi. 30 turdan aşağı pit-stop olmaz dedi. Takımlar 31-32 turda pit-stopa girdiler. Teknoloji olarak çok ilerleme kaydettiler. Ve en önemlisini söylüyorum. Formula 1 deki lastikler İZMİT' teki prelli fabrikasında üretiliyor. Türk mühendisleri ve türk işçiliği ile üretiliyor. Yeni çıkan seriden asla korkamyın. Lastiğin 2011 yılı içerinde üretildiğinden emin olun üzerinde yıl ve ay olarak yazar. Lastik sesi seven arkadaşlara önemle tavsiye olunur. Eski prelli lastikleri serttir. tekrar ediyorum. 2011 üretimi prelli lastiklerini tercih edin.
 
continental dusundunuzmu hiç.bi araştırın derim.ama su an ben alsam petlas starmax alırım tanesi 70 tl civarı.2 yıl garantili.ayrıca 4 tane alana 1 yıl yol yardımı veriyor.
 
continental dusundunuzmu hiç.bi araştırın derim.ama su an ben alsam petlas starmax alırım tanesi 70 tl civarı.
 
Yorum yapan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.Uzun ca bir araştırma dan sonra Petlas Elegant PT311 aldım.1 hafta lık ilk izlenimlerim bu lastik hakkında okuduğum yorumlarla doğru orantılı.Lastik yumuşak hamurlu.Yol sesinde azalma oldu.Bozuk yollarda aracın tıkırıtısı azaldı hatta kalmadı daha iyi esniyor.Direksiyon hafifledi daha rahat dönüyor.Tabi eski lastik lerden sonra hangi marka olsa olumlu yorum yapılacaktır muhakkak ancak tanesini 86 Liradan aldığım için daha iyisi olmazdı heralde diyorum.Lastik düşünen varsa tavsiye edebilirim ama kışın da kullanıp daha sağlıklı yorumlar yaparım.Saygılar.....
 
Yorum yapan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.Uzun ca bir araştırma dan sonra Petlas Elegant PT311 aldım.1 hafta lık ilk izlenimlerim bu lastik hakkında okuduğum yorumlarla doğru orantılı.Lastik yumuşak hamurlu.Yol sesinde azalma oldu.Bozuk yollarda aracın tıkırıtısı azaldı hatta kalmadı daha iyi esniyor.Direksiyon hafifledi daha rahat dönüyor.Tabi eski lastik lerden sonra hangi marka olsa olumlu yorum yapılacaktır muhakkak ancak tanesini 86 Liradan aldığım için daha iyisi olmazdı heralde diyorum.Lastik düşünen varsa tavsiye edebilirim ama kışın da kullanıp daha sağlıklı yorumlar yaparım.Saygılar.....
Ben konuya yazdığım ilk mesajda tavsiye etmiştim :) Petlas ucuz ve iyi markadır ... Hayırlı olsun güle güle eskitin .
 
ben goodyear kullanıyorum öncelerde gt2 kullanıyordum sonra başka bi lastiğini kullanmaya başladım hatırlamıyorum ne süratlerde durdum hiç sorun yaşatmadı bana.michelin yumuşak lastik ve bundan 5 sezon yada 6 sezon önce F1 i bırakmak zorunda kalmıştı çünki pistte lastikten doğan kazalar oluyordu michelin kullanan her takım ın lastiği patlıyor yada lastik hadası yüzünden kaza yapıyordu. bridgeston iyidir diyorum neden iyidir kullanmadım çünki bilmiyorum :) petlas ta iyi kullanan herkez memnun olduğunu söylüyor.
 
Geri
Üst