Lastik Basıncı Hakkında

Siz o hava basınçları ile bozuk parke taşı yolda giderseniz, bütün kemikleriniz titreşimli masaja maruz kalır :) Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi ön lastikler max 33-32 arkalar 30 ideal olur.
 
Lastikleri 33-30 yaptıktan sonra konfor biraz arttı. Örneğin bozuk bir yolda giderken ya da kasislerden geçerken arabanın sarsıntısı azaldı. Yakıt ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim. Arabanın yol tutuşu bariz bir şekilde düştü. "Bariz" diye belirtmemin sebebi de şu:
Bizim burada yollar geniştir ve bazı zamanlarda da boştur. Tali bir yolda kırmızı ışıkta beklediğinizi ve ışık yeşil yandıktan sonra dip gaz ile ana yola girdiğinizi düşünün. Lastikler 35-32 iken kayma olmuyorken, 33-30'da arka taraf biraz kaydı. Ayrıca yüksek hızlarda,140 üstü, şerit değiştirirken eskisi kadar güven vermedi bana araba. Ben de bu yüzden 35-32'ye döndüm, neticede önerilen değerler. Eğer arkada yük ya da insan olursa, duruma göre, arka lastikleri 33 ya da 34 yaparım. Ek olarak; arkada insan ya da yük yok iken 35-32 değerleri, 35-35 değerlerine göre -önceden kullandığım değerler- arabayı daha oturaklı yapıyor.
 
Normal kullanımda,ÖN:2.2 ARKA:2 uygundur.Ön ve Arka Lastik Havaları aynı olursa araç yolda daha sarsıntılı gidiyor.
İlave Havayı yol ve yük şartlarına göre ilave ediniz.
 
Geri
Üst