Merhaba.
Bugün Renault Genel Merkezinden aradılar.Attığım e-postaya dönüş için aramışlar.Arayan beyefendi çok ilgiliydi.Öncelikle konuyla ilgili yazdıklarım üzerine konuştuk.Talisman da bluetooth bağlantı problemi için R link 2 güncellemesi olduğunu söyledi."Yani Mais Bursa Şubemizin söylediği doğru bilgidir." dedi.Bu güncelleme ile ilgili servis bülteni yayınlamışlar. Ernaz' da bulunan arkadaşlarımızın diğer servislerle aynı seviyeye gelmesi için gerekli düzeltici tedbirleri alacağız ve güncelleme yapacak arkadaşa adım adım ne yapılacağını anlatacağız ya da hatırlatacağız gibi bir şeyler söyledi.Güncellemenin yapılacağını ve bu güncelleme için Ernaz' a tekrar gidip gidemeyeceğimi ve hangi gün müsait olduğumu sordu.Ben Cumartesi günü gitmek istediğimi belirttim.Randevuyu ayarlayıp bana tekrar geri dönüş yapacağını söyledi.Geri döndü ve C.tesi sabah aracımı götürüp güncellemeyi yaptırabileceğimi,güncellemenin yaklaşık 2 saat kadar süreceğini bildirdi.
Başka bir isteğim olup olmadığını sordu.Ben de bu tarz güncellemeler olduğunda forumlardan ve ya kullanıcıların internetteki paylaşımlarından başka yerden bilgi alamadığımızı,aracın ve bizim tüm iletişim bilgilerinin kendileri ya da servislerinde olduğunu ve bu tarz güncellemeler geldiği zaman tarafımıza sms, e-posta ile bildirilmesinin kullanıcılar ve marka açısından faydalı olacağını belirttim.Bir etki yaratmaz muhtemelen ama kullanıcı olarak bir talep bildirdim.Bu tarz talepler arttıkça dikkate alırlar belki.
Sonuç olarak C.tesi günü güncelleme için Ernaz a gideceğim.
Sonucu buradan paylaşırım.