- Katılım
- 4 Şub 2016
- Mesajlar
- 5,242
- Tepkime puanı
- 139
- Puanları
- 63
Arkadaşlar merhaba.Aracım Talisman 1,6 dci 160 hp edc icon.
Aracımı Temmuz ayında satın aldım.Araç ile Samsung Android 6.0 güncellemesi yapılmış telefonum ile bluetooth bağlantı problemi yaşayacağımı aracı teslim alırken öğrendim.Ancak yakında güncelleme gelecek ve bağlantı problemi kalmayacak diye de eklediler.Eşimin güncelleme yapılmamış Samsung telefonu ile bluetooth ile kullanılabilecek tüm fonksiyonlarını kullandım.Ağustos ayında Bursa Mais Şubesi Garanti temsilcisini arayarak bluetooth bağlantı problemimin devam ettiğini güncelleme olup olmadığını sordum.Güncellemenin geldiğini oraya gidersem güncellemenin yapılabileceği söylediler.
Kocaeli de yaşadığımı söyleyince bu güncellemenin tüm Renault yetkili Servislerinde bulunduğunu ve Bursa ya kadar gelmeden Kocaeli de Ernaz da yaptırabileceğimi söylediler.Ben de Kocaeli Ernaz da Cam değişimi esnasında güncelleme yaptırmaya karar verdim.
27 Ağustos ta garantiden parça değişimi için müracaat ettim.3 gün sonra beni aradılar ve garantiden müracaat ettiğim parçaların değiştirileceğini talebin kabul edildiğini,parça siparişinin verildiğini ve parça gelince arayacaklarını söylediler.Aradan 2 ay geçti.Telefon ile aradığımda bana doyurucu bir bilgi vermediler ve kalkıp servise gittim.45 dakikalık arama sonrası müşteri temsilcisi yedek parça sorumlusundan ancak parçaların çoktan geldiğini öğrenebildi.1 hafta sonrasına randevu aldım ve aynı zamanda Bursa Mais ile yaptığım görüşmeyi anlatarak Bluetooth android 6.0 telefon bağlantı problemi çözülmesi için R link 2 güncellemesi ve geldiyse edc güncellemesi istedim.Şasi numarası girerek R Link 2 güncellemesinin yapılacağını ancak edc güncellemesi gelmediğini bildirdi.
1 hafta geçti arabayı ön cam ve çıta değişimi ile r link 2 güncellemesi için servise bıraktım.Aracı aynı akşam vereceklerini söylediler.Aracı 2 gün sonra aldım.Aracı teslim aldığımda cam işçiliğinin güzel yapıldığını gördüm.Aracı inceledim.Krom çıtaları temizlemişler.Değiştirmemişler.Ben de zaten parça değişimi istemiyordum.Pas diye görünen şey araç ilk alındığında çıkarılan mavi koruyucu yapışkanlı folyoların adam gibi sökülmemesinden geriye kalan kalıntıların bıraktığı izlerdi.Ben çıkaramamıştım.Onlar çıkarmış.
Sonra bana R Link 2 güncellemesi yapılmadığını söylediler.Neden diye sorduğumda "Ustamız kendi telefonu ile bağlanmış.Sorun yok zaten güncellemede yok dedi." dedi.Güldüm.Ben size bluetooth arızalı demedim dedim.Okuyun Servis talep formunu ne yazıyor?Okudu ve güncelleme gelince sizi arayacağız dedi.Parça geldi diye de arayacaktınız dedim.Bursa güncelleme var diyor,forumlarda herkes güncelleme yaptırdım ve sorunsuz olarak android 6 telefonumu kullanıyorum diye yazıyor.Açın bakın internete, Mais Bursa da aynı şeyi söyledi,ustanız yeni mi işe girdi.R link 2 den haberi var mı diye sordum.Cevap yok tabi.Kadjar için de güncelleme yok dedi.Güldüm.Şu anda güncelleme yaptırıp sıkıntısız kullananlar var dedim.2016 model Renault un yeni çıkardığı ve D segmenti araçların içerine övünerek sokmaya çalıştığı bir araçta hala telefon çalınca kenara çekip elime telefonu alarak konuşuyorum ne kadar komik değil mi dedim.Showroom unuzda bulunan megane 4 ve Talismana telefonum ile bağlandığımı söyledim.Yine cevap yok.Sizi arayacağız dedi.
Acil işim olduğu için çıkmak zorunda kaldım.
Akşama tabi ki Renault genel merkezi ve Mais iletişime bu durumları detaylı olarak yazdım.Kesmedi Renault France e de yazdım.E-posta adresime programı göndermelerini istedim.Tabi ki göndermeyecekler.Beni belki yeniden Ernaz a aratacaklar.Bakalım göreceğiz.
Bu arada biliyorum ki forumda bu güncellemeyi yaptırıp sorunsuz olarak bluetooth u kullanan var.
Ama maalesef bu güncelleme için benim İstanbul ya da Bursa Mais' e gitmem gerekecek.Ancak şu var ki bakım için de ben zorunda kalmazsam Ernaz ' a gitmeyeceğim.Zaman anlamında hiçbir sözlerini tutamadılar.
Forumda Talisman sahibi olup paylaşımda bulunana rastlamadım ama varsa bluetooth ile ilgili güncelleme yaptıran varsa paylaşımda bulunabilir mi lütfen.Diğer R link 2 li araç sahipleri ne yaşadılar?
Teşekkürler.
Aracımı Temmuz ayında satın aldım.Araç ile Samsung Android 6.0 güncellemesi yapılmış telefonum ile bluetooth bağlantı problemi yaşayacağımı aracı teslim alırken öğrendim.Ancak yakında güncelleme gelecek ve bağlantı problemi kalmayacak diye de eklediler.Eşimin güncelleme yapılmamış Samsung telefonu ile bluetooth ile kullanılabilecek tüm fonksiyonlarını kullandım.Ağustos ayında Bursa Mais Şubesi Garanti temsilcisini arayarak bluetooth bağlantı problemimin devam ettiğini güncelleme olup olmadığını sordum.Güncellemenin geldiğini oraya gidersem güncellemenin yapılabileceği söylediler.
Kocaeli de yaşadığımı söyleyince bu güncellemenin tüm Renault yetkili Servislerinde bulunduğunu ve Bursa ya kadar gelmeden Kocaeli de Ernaz da yaptırabileceğimi söylediler.Ben de Kocaeli Ernaz da Cam değişimi esnasında güncelleme yaptırmaya karar verdim.
27 Ağustos ta garantiden parça değişimi için müracaat ettim.3 gün sonra beni aradılar ve garantiden müracaat ettiğim parçaların değiştirileceğini talebin kabul edildiğini,parça siparişinin verildiğini ve parça gelince arayacaklarını söylediler.Aradan 2 ay geçti.Telefon ile aradığımda bana doyurucu bir bilgi vermediler ve kalkıp servise gittim.45 dakikalık arama sonrası müşteri temsilcisi yedek parça sorumlusundan ancak parçaların çoktan geldiğini öğrenebildi.1 hafta sonrasına randevu aldım ve aynı zamanda Bursa Mais ile yaptığım görüşmeyi anlatarak Bluetooth android 6.0 telefon bağlantı problemi çözülmesi için R link 2 güncellemesi ve geldiyse edc güncellemesi istedim.Şasi numarası girerek R Link 2 güncellemesinin yapılacağını ancak edc güncellemesi gelmediğini bildirdi.
1 hafta geçti arabayı ön cam ve çıta değişimi ile r link 2 güncellemesi için servise bıraktım.Aracı aynı akşam vereceklerini söylediler.Aracı 2 gün sonra aldım.Aracı teslim aldığımda cam işçiliğinin güzel yapıldığını gördüm.Aracı inceledim.Krom çıtaları temizlemişler.Değiştirmemişler.Ben de zaten parça değişimi istemiyordum.Pas diye görünen şey araç ilk alındığında çıkarılan mavi koruyucu yapışkanlı folyoların adam gibi sökülmemesinden geriye kalan kalıntıların bıraktığı izlerdi.Ben çıkaramamıştım.Onlar çıkarmış.
Sonra bana R Link 2 güncellemesi yapılmadığını söylediler.Neden diye sorduğumda "Ustamız kendi telefonu ile bağlanmış.Sorun yok zaten güncellemede yok dedi." dedi.Güldüm.Ben size bluetooth arızalı demedim dedim.Okuyun Servis talep formunu ne yazıyor?Okudu ve güncelleme gelince sizi arayacağız dedi.Parça geldi diye de arayacaktınız dedim.Bursa güncelleme var diyor,forumlarda herkes güncelleme yaptırdım ve sorunsuz olarak android 6 telefonumu kullanıyorum diye yazıyor.Açın bakın internete, Mais Bursa da aynı şeyi söyledi,ustanız yeni mi işe girdi.R link 2 den haberi var mı diye sordum.Cevap yok tabi.Kadjar için de güncelleme yok dedi.Güldüm.Şu anda güncelleme yaptırıp sıkıntısız kullananlar var dedim.2016 model Renault un yeni çıkardığı ve D segmenti araçların içerine övünerek sokmaya çalıştığı bir araçta hala telefon çalınca kenara çekip elime telefonu alarak konuşuyorum ne kadar komik değil mi dedim.Showroom unuzda bulunan megane 4 ve Talismana telefonum ile bağlandığımı söyledim.Yine cevap yok.Sizi arayacağız dedi.
Acil işim olduğu için çıkmak zorunda kaldım.
Akşama tabi ki Renault genel merkezi ve Mais iletişime bu durumları detaylı olarak yazdım.Kesmedi Renault France e de yazdım.E-posta adresime programı göndermelerini istedim.Tabi ki göndermeyecekler.Beni belki yeniden Ernaz a aratacaklar.Bakalım göreceğiz.
Bu arada biliyorum ki forumda bu güncellemeyi yaptırıp sorunsuz olarak bluetooth u kullanan var.
Ama maalesef bu güncelleme için benim İstanbul ya da Bursa Mais' e gitmem gerekecek.Ancak şu var ki bakım için de ben zorunda kalmazsam Ernaz ' a gitmeyeceğim.Zaman anlamında hiçbir sözlerini tutamadılar.
Forumda Talisman sahibi olup paylaşımda bulunana rastlamadım ama varsa bluetooth ile ilgili güncelleme yaptıran varsa paylaşımda bulunabilir mi lütfen.Diğer R link 2 li araç sahipleri ne yaşadılar?
Teşekkürler.