Kasislerde ve kötü yollarda gelen sesler

alla alla ben niye almıyorum o sesleri arabanın heyecanı kulaklarımı sagır etmiş benim heralde :D
 
gene servis yolları gözüktü bize o zaman yolumuz açık olsun :)
 
Servisin cevabı ne peki ne zaman değişim olucakmış sonuçta garantili araçlar
 
Servise gidip soran varsa cevaplarını bizimlede paylaşssın
 
fırsat bulursam randevu alıp gidicem haziran sonunda uzun yola çıkıcam bi sıkıntı yapmasın haftaya servısteyim işallah
 
Slm arkadaşlar aynı sorunlar bendede mevcut geçen bir köy yoluna girdim.arabanın içinde duramadım geri döndüm çok rahatsız edici bence renault,tun buna bir çözüm bulması gerekiyor.yanıma binen kişiler arabanın sıfır olduğuna inanmadı.
 
Arkadaşlar ben gittim servise hiç kayıt bile almadılar bütün clio 4 lerde direksiyon kutusundan kaynaklanan bir sorun olduğu söylendi ve üzerinde çalışıyormuşlar Fransa'dan 1-2 ay içinde çözüm üretecekmişler.
 
Dediklerinizde haklısınız arkadaşlar yalnız renault yoğun çalışma içerisinde bu dediğiniz şikayetler tek tek çözülecek araçlar servislere davet edilecek içiniz rahat olsun.:eyv
 
Dediklerinizde haklısınız arkadaşlar yalnız renault yoğun çalışma içerisinde bu dediğiniz şikayetler tek tek çözülecek araçlar servislere davet edilecek içiniz rahat olsun.:eyv

İnşallah dediğin gibi olur Onur :)
 
Servis isi yalan. Ilk olarak tavsiyem lastik hava basincini 32 ps'ye getirmeniz. Bu derece clio lastikleri icin en uygunu ve sesin buyuk kismi kesilio.Ben size olacaklari anlatayim. Sikayet dilekcesi doldurun ugrasin sabahin korunde servise cagirsinlar sonuc ne? koskoca bi hic. Servise gidince ustamizla test surusu yapcaksiniz dediler. Yol boyunca ben sikayetlerimi anlattim ama usta full inkar yontemiyle yok ben hissetmiyorum size oyle gelio bi sorun yoktur diye raporunu iletti. Ayni sekilde ruzgar sesiyle ilgili sikayetimide soyledim. Onun ayari var yapimi kolay 2 dakikada yapariz onu dediler. Beyler inanin 3bucuk saat bekledim bu islem icin!! Bu sure icinde kazali gelen araci bile yapip teslim ettiler cunku para kazancaklar. Bi sure sonra benim kaydimi silin sizin isleminizi istemiorm dedikten sonra aracimla ilgilendiler. Arac kabul bolumunde degilde servisin icinde bekledi sadece degisen bisey yok! Ustune soyle bi terbiyesizlik yaptilar. Servise gelen her araci ic dis yikarlar biliosunuzki. Benim aracimi oylece getirdiler ve ''araci yikatmamizi istermisiniz? Eger isterseniz sizi biraz daha bekletmez zorunda kalcaz'' Bunun ustune ne kadar diye sordum ve cevap ''ogle tatilinden sonraya kalir'' Yani +1 saat... Bedava islem yapilio diye araci yikamamak icin bile bu kadar ugrastilar. Kisaca servise gittiginiz zaman ya sizden para koparmaya bakarlar yada hic bisey yapmayip sizi 2 kat daha fazla sinir ederler. Lastik havalarini indirip keyfinize bakin. Emin olun servise de gitseniz ayni seyi yapip sizi yollucaklar...
 
Geri
Üst