Kangoo 1.5 dci 65 hp evrim geçirirse (110hp)

- Bak Bu Da Izmır Aydın Otobanı Karaburun Cıkısından Hatıra Zavallı Turbom Kırılmıstı =))

 
- Sabırla Okudum Tum Sayfaları Tebrık EDıyorum Cok Cıddı Isler Var ARacınızda Bende vStok 105lık Yenı Kangoo Var Bayramda İzmırdeyım Bı Deneyelım Isterım

- Ayrıca Aracta TUrbo YAzılım Blow Falan Var SEn Kalk Bosta GAZ Kokle Sanırım Daha Cok SEy Orenıceksın
- Cok SEye Karısmak Istemem Her Konuya Yazmam Pek Ama Bu Konu Ilgımı Cektı O RSI Ile Denedıgın YEr Alsancak Caddelerınden Bırıydı Yanlıs Tanımadıysam Oralarda Deneme Olmaz kı Neden Otobana Cıkmadınız Izmırın Her Yerı Otoban 4 Serıt Mıss =))
deneriz memnun olurum :) sahil yolu 3 şerit buluşmadan dönerken cekmiştik. bmw olanda sahil yolu otobanda olur farketmez denicek insan olsun :) boşta gaz kökle derken heralde heren öyle dolaşmıyorum kesici muhabbeti için denemeler yaptım yani o kadar bilgim var allaha şükür :)
 
deneriz memnun olurum :) sahil yolu 3 şerit buluşmadan dönerken cekmiştik. bmw olanda sahil yolu otobanda olur farketmez denicek insan olsun :) boşta gaz kökle derken heralde heren öyle dolaşmıyorum kesici muhabbeti için denemeler yaptım yani o kadar bilgim var allaha şükür :)

- Vallahı Ender Rastlanan Bılgılere Sahıpsınız Orası Kesın De Amac Kesıcı Bıle Olsa Ben Aracımı O sekılde Zorlamam Basınc Cok Fazla Cunku
 
yok basınç saatim var kesiciye girerken araç basınç düşer wastega açtığından dolayı ama tabiki zararlı bi durum :) allah kaza bela vermesin
 
Yolum bir şekilde İzmir'e düşerse ve arabayla gelirsem seninle bir kalkalım kardeş. Şahsi kanaatim önden çekişli bir araçla arkadan itişli bir aracın kalkışta bir olamayacağı yönünde. Bir de piyasada çok sayıda Type-R olmadığı halde Type-R yazan 1.4 - 1.6 Honda var, bunlara da itimat etmeyelim.

Bu işin oluru şudur; bilinen bir araçla bilinen bir şoför gelir, kalkarsınız birlikte. O öyle yaptı bu böyle yaptı olayı olmaz en azından. Kaan'a hak veriyorum; insanlar araçlarını nedense daha güçlü araçlarla kıyaslamak istiyorlar haliyle kangooyla kalkmak istemiyor olabilirler. Şahsen ben de bir old kangoo ile kalkmam. Bu durumun seninle alakası yok. Yine de forumdan kalkalım diyen arkadaşlarla yapılmış kalkış videolarını görmeyi isteriz.
 
Yolum bir şekilde İzmir'e düşerse ve arabayla gelirsem seninle bir kalkalım kardeş. Şahsi kanaatim önden çekişli bir araçla arkadan itişli bir aracın kalkışta bir olamayacağı yönünde. Bir de piyasada çok sayıda Type-R olmadığı halde Type-R yazan 1.4 - 1.6 Honda var, bunlara da itimat etmeyelim.

Bu işin oluru şudur; bilinen bir araçla bilinen bir şoför gelir, kalkarsınız birlikte. O öyle yaptı bu böyle yaptı olayı olmaz en azından. Kaan'a hak veriyorum; insanlar araçlarını nedense daha güçlü araçlarla kıyaslamak istiyorlar haliyle kangooyla kalkmak istemiyor olabilirler. Şahsen ben de bir old kangoo ile kalkmam. Bu durumun seninle alakası yok. Yine de forumdan kalkalım diyen arkadaşlarla yapılmış kalkış videolarını görmeyi isteriz.
typer ın 1.6 sı yokki hatcback zaten onlar bulursam arkadaş ben typerlada video koyarım.
zaten bende aynı düşüncedeyim bi arkadaş gelsin kalkalım siz bulun yani siz bana diyin yollayın en güzeli ve doğrusu bu
 
kangoo günceli..
 
Dizel motor dönmek için bahane arar ve yakıtı kısık göndererek dizginleriz ki aşırı devir çevirip sağını solunu dağıtmasın ( piston kolu uzunluğu aşırı devire engeldir ). Bu nedenle dizel tüm motorlar devir kesicili idir. Mekanik pompalarda yakıt belirli bir debinin ve devirin üzerinde bay-pass'a geçer. Yeni nesiller zaten elektronik sınırlı. Ha yok olurmu öyle şey devir kesici yok diyenler emme manifoldundan inceden yağ püskürtsünler motora. Sonra görelim devir ibresinin salavat getirmesini :)

Silinen yorumlar arasında benim tebrik ve düşünce yazımda gitmiş. Eğer temizlik yapılacak ise tırpanla değilde işe yaramayan ve-veya forum ahlakına uygun olmayanlar silinsin.

Burak, senin aracının stok 85 ps olanına ufak bir yazılım ile müdahale etmiş ve bir çok 1.6 litrelik araç şoka uğratmıştım. Senin aracınında şaka makinası modunda olduğuna inanıyorum. Ve dizelin drag için bulunmaz nimeti olan alt devir deli torku senin can kurtaranın. Benzinli araçlar 5000 devirleri görmeden tork üretemez iken sen 1800 devirde zirveye çıkıyorsun. Tek dez avantaj, hava kanallarının dirsekleri. Hava hızla akarken dirseklerdeki sürtünme ciddi olarak üst devirde seni zorluyor. Eğer hava akışını rahatlatırsan 4500 devirlerde dahi deli yürür aracın.

Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Geri
Üst