Kadjar'da tespit edilen arizlari burada toplayalim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan brawogt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar Merhaba,

Benim aracım 2016 Kadjar 1.5 dci manuel vites, panaromik camlı. Aracı 2.5 aydır kullanıyorum. İlginç sorunlarla karşılaştım fakat çok önemsemedim. Özellikle yokuş aşağı arada arıza lambası yakması çok ilginç. Aşağıdaki problemlerle karşılaşığ çözüm bulan varsa bilgilendirebilir misiniz?
1-Bluetooth Samsung telefonumla eşleşmiyor, daha önce eşleşiyordu, neredeyse bir ay böyle kullandırm fakat son telefon güncellemelerinden sonra her 3 saniyede bir bağlanıp kopuyor. I-phone'umla denedim sorun yok, çalışıyor.
2-Manual vites yüke binince devamlı hareketli, özellikle 3-4-5-6 viteslerde elim viteste olursa bariz hareket ettiğini hissediyorssun.
3-Daha önce farketmediğim bir sorun ortaya çıktı, 150-160 km üzerinde cam tavan ile ön cam üst tarafı birleşiminden geldiğini tahmin ettiğim insanı rahatsız edecek kadar yükseklikte ses gelmekte. Form da üst lastik fitilden geldiğini öğrendim, belki panoramik cam yağmur suyu kanalları tıkalı olabilir mi diye dişünüyorum. Bilgisi olan var mı?
4-En ilginç arıza ise genelde yokuş aşağı giderken,araba gazda değilken, bir saniyeliğine sarı (yada amber) sesli olarak arıza lambası yanıp sönüyor, ekranda Start&Stop devrede yazıyor. Birkere de start&stop kapalıyken yaptı. Toplamada 7-8 kere bu arızayı gördüm. Bilgisi olan var mıdır?


ekranda Start&Stop devrede yazıyor. Birkere de start&stop kapalıyken yaptı. Toplamada 7-8 kere bu arızayı gördüm. Bilgisi olan var mıdır?
110 otomatıkfull aracım bu olay bendede oluyordu servis şase kablolarını inceledi düzeltmeler yaptı bayadır gormedim

telefon androıd ler için yazılım var rlin e onu guncelletın baglantı kopma ses sorunlarında ıyıleşme var

bu kadjar cep telefonu gıbı oldu hep dert hep sorun
 
Arkadaşlar merhaba,
Bende iki gün önce Kadjar sahibi oldum. Aracım keşif ve panoramik paketli kırmızı Kadjar Ankara Mais'ten aldım. Şimdi bugün ilk sorunu vites kutusu hararet hatası. Yoğun bir trafikti. Ama ikinci günde bu hata ve akabinde aracın vites değiştirmemesi beni çok üzdü. Biraz araştırdım EDC'lerin kronik sorunuymuş. Şimdi sorum benim diğer bahsedilen hiçbir sorunla ilgili bir izlenimim olmadı araçla ilgili fakat bu yaşadığım sorunun ardından vites geçişlerinde sorun veya bu tür bir sorunu tekrar tekrar yaşamam olasımıdır? Dikkatli kullanım ile devammı edeyim yoksa servise başvurayım mı? Birçok benzer sorun okudum ama hiç kadjarda görmedim ne dersiniz mesela kavrama tanımlama yapmak gerekirmi?
 
Son düzenleme:
Gun gecmiyor ki kadjar sahibi olarak aracta bir eksik daha bulmayalim.
gece farlarinizi yaktiginizda sofor kapisindaki butonlarda isiklandirmalara baktiniz mi?
4 cam otomatigi butonu, kapi kilit butonlari ve dikiz ayna kontrol butonlarindan sadece sofor cam butonu isiklandirilmis.
arka kapilardaki cam otomatigi butonlarinda da isiklandirma yok.
 
kış günlerinde cam sileceklerinin donması ve cama yapışması olası, eğer silecekleri açık bıraktıysanız aracı çalıştırdığınızda hemen devreye giriyor vede donmuş ise çatır çatır sesler eşliğinde çalışıyor.

Yok açık bırakmamış iseniz dahi, araca girer vede silecek koluna dokunursanız araç çalışmasa veya marş açık olmasada silecek yine devreye giriyor. marş açık olmadığı sürece cam açılmayan arabada silecek çalışıyor. enteresan.
 
evet maalesef yok, bu benim için sorun değil fakat başkaları için büyük bi eksiklik olabilir. clioda varken kadjarda yok :)
 
Değerli Arkadaşlar,

Kadjar alacaksanız buradaki yorumları dikkatlice okumanız lazım


77 sayfa yorum var diye bu araç her yorumda problemli olarak algılamayın.

Kadjarda kronik sorun şu an için yok

Araç 1.5 yıl oldu piyasada

Şu an alınacak en uygun ve kaliteli SUV kesinlikle KADJAR.

Araç 1.5 yılda tam 15 Bin TL zam yedi.

Tutmayan bir araç 15 BİN TL zamlanır mı?


QQ artık miadını dolduruyor. 10 yıldır piyasada ve artık KADJARA yerini bırakacak.

QQ ya makyaj gelmeyecek, eğer gelseydi KADJAR çıkmadan önce mutlaka yapılırdı. Dolayısıyla artık SUV piyasasında güç KADJAR'dan yana.

SUV alacaksanız ve bütçeniz 100 bin tl ise kesinlikle KADJAR'a göz atın.

TR de her yerde yaygın servis ağı ve 20 bin km de 500 tl bakım ücreti, 100km de 4-5lt yakıtı olan başka bir SUV TR şartlarında yok.

Size Kadjar sorunu dedikleri şeyler ise tamamen eksik donanım: ışılsız cam açma düğmeleri ve anahtardan camları kaldıramama.

QQ da olan turbo hortumu patlaması, dizel partikül filitresi tıkanması, sık sık akü bitimi gibi kronik sorunlar sizi yolda bırakacak ağır sorunlar KADJAR'DA yok.

Sizleri ayrıca Kadjar ile alakalı :

Renault Kadjar Türkiye/ Facebook grubumuza beklerim.
 
Değerli Arkadaşlar,

Kadjar alacaksanız buradaki yorumları dikkatlice okumanız lazım


77 sayfa yorum var diye bu araç her yorumda problemli olarak algılamayın.

Kadjarda kronik sorun şu an için yok

Araç 1.5 yıl oldu piyasada

Şu an alınacak en uygun ve kaliteli SUV kesinlikle KADJAR.

Araç 1.5 yılda tam 15 Bin TL zam yedi.

Tutmayan bir araç 15 BİN TL zamlanır mı?


QQ artık miadını dolduruyor. 10 yıldır piyasada ve artık KADJARA yerini bırakacak.

QQ ya makyaj gelmeyecek, eğer gelseydi KADJAR çıkmadan önce mutlaka yapılırdı. Dolayısıyla artık SUV piyasasında güç KADJAR'dan yana.

SUV alacaksanız ve bütçeniz 100 bin tl ise kesinlikle KADJAR'a göz atın.

TR de her yerde yaygın servis ağı ve 20 bin km de 500 tl bakım ücreti, 100km de 4-5lt yakıtı olan başka bir SUV TR şartlarında yok.

Size Kadjar sorunu dedikleri şeyler ise tamamen eksik donanım: ışılsız cam açma düğmeleri ve anahtardan camları kaldıramama.

QQ da olan turbo hortumu patlaması, dizel partikül filitresi tıkanması, sık sık akü bitimi gibi kronik sorunlar sizi yolda bırakacak ağır sorunlar KADJAR'DA yok.

Sizleri ayrıca Kadjar ile alakalı :

Renault Kadjar Türkiye/ Facebook grubumuza beklerim.

Sayın brawogt,

Bir aracın tutup tutmadığı araca gelen zamdan değil satış adetlerinden belli olur. Zira marka satış tekniği, kur farkı, zam, vergi vs fiyatı etkileyen faktörler. Ayrıca yerli yabancı tüm otomobil yayınlarında QQ ve X-trailin Haziran 2017 gibi makyajlanacağı ancak TR ye yılın son çeyreğinde satışa sunulacağı yazıyor.
 
Arkadaşlar lütfen Brawogt arkadaşımızın dediklerini çok haklı. Yer gök Kadjar oldu. Piyasada tutuldu. Yaklaşık 7 aydır kullanan birisi olarak keyifte alıyorum. Donanım yetersizliği var, kronik bir sıkıntısı yok kesinlikle ve yeni megane 4 çok daa fazla donanım içeriyor. İlk makyajda düzeltilecektir.
Arkadaşlar Renault bence altın çağını yaşıyor. son 3 yılda 5 yeni model (Captur, Kadjar, Talisman, Megane4, Sonn olarak koleos) çıkardı ve pisayada olumsuz bir yorum alan yok ve neredeyse çıkan modeller lokomotif oldu.
 
Evet aynı sorunlarla bende karsilastım. samsung telefonunuz baglanmiyorsa servise götürün r link güncellemesi geliyor servis garanti kapsamında ucretsiz yapiyor .start stop uyarisi ve ikaz isigi icinde aracımı bilgisayara bagladilar ve sorun cözuldü bir daha karsilasmadim. Vites deki problem ayni duruyor bana gevseme veya bosluk olabilr dediler randavu almamı istediler.
 
Merhabalar değerli forum üyeleri

Yaklaşık 3 ay önce 2. el aldığım Kadjar icon edc aracımızda çözemediğim üç problem var

1. olarak aracımızın orta konsolun üstünde bulunan iki adet hava çıkışı yerinden hiç bir şekilde hava çıktığını görmedik, hatta denedik ancak oradan hava akışı hiç bir şekilde olmadı. yani ortada ki iki hava tünelinden hava çıkışı olmuyor. ancak sürücü ve yolcu tarafı olanlarda bi problem yok.

2. olarak aracımızın geri vitesinde eğer rampa yukarı hareket edeceksek ilk hamlesi fırlama şeklinde oluyor ve ilk denemem de kazaya sebebiyet verecekti, fazla bir şekilde geriye fırlama eğilimi içerisinde.

3. olarak android telefonum ile eşleşme sağlamıyor ki bunu güncelleme ile düzeldiğini okudum.

ve iyi ki diyorum cam tavan tercih etmemişim 2013 model auris model aracım panaromik idi ve tıkırtı sesleri çok fena rahatsız ediyordu. zaten cam tavan arkada oturanlar için önemli ki biz 2 kişilik aileyiz. önde oturanın pek de faydalandığı bi opsiyon değil. diğer önemli husus ise jant kesinlikle 17' olmalı ekonomi konfor ve lastik maliyeti açısınıdan.

yardımcı olacak herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Geri
Üst