KADJAR SOĞUKTA STOP ETME PROBLEMİ

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan VOLKY35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

VOLKY35

Kayıtlı Üye
06-Ankara
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2,5 yıldır bende 2015 Kadjar sahibiyim. Aynı sorun bende de var ve bir süredir ben de araştırma içerisindeydim. Aracım otomatik ve start-stoplu Ankara'da yaşıyorum. Geçen yıl (2022-2023) yazın sorun olmuyordu, sadece kışın - derecelerde ve sadece sabah ilk çalıştırmada ileri ve geri hareket ettiğimde eğer gaza basmazsam araç stop ediyordu. Ancak bu sene yazın bazı dönemlerde ve kışın başlangıcında hava 4-5 derecelerde bile artık stop etme sayısı ve periyodu da artmıştı. Yapmış olduğum araştırmalarda (arkadaşlara danışmak, forumları incelemek vs.) Aslında sorun çok basitmiş ancak sanırım kimse bu kadar basit olacağını düşünmediği için gözardı etmiş (kendi ustam da dahil). Bu forumda konular ve cavaplar çok yavaş işlediği için de çözüm bulunamamış. Diğer forumlarda da bu sorunu yaşayan ve çözümünü bulan bir çok kişi mevcut. Problem EDC şanzıman kaynaklı ve çözüm ise AKÜ değişimi. Aracımın aküsü Mutlu benden önceki sahibi taktırmış. Akü 2019 üretimi.
cumartesi sabahı aracı hiç çalıştırmadan AVOmetre ile ölçtüğümde 11.5 V gördüm. çalıştırdığımda ise ilk kalkışta 8,5 V a kadar düştüğünü, sonrasında 12-12,5 V.lara çıktığını, vitese taktığımda ise 14 V olduğunu gördüm(El freni çekili). Hareket etmek için elfrenini indirip, ayağımı frenden çektiğimde ise 10V lara düşüp stop ettiğini gördükten sonra sorunun aküden kaynaklandığı kararına vardım. Pazartesi sabahı işe gitmeden bir varta bayiine gidip aracın aküsünü ölçtürdüğümde %60 civarında bir kapasitesi kaldığını öğrendikten sonra
linkteki aküyü taktırdım (2023 son çeyrek üretimi). Aküyü araç çalışırken, takviye ile destekleyerek değiştirttim. (voltaj hiç kesilmedi) Bağladıkları aküyü ölçtürdüğümde de 11,7 V ve % 70 civarında değer gördüm. Aküyü takan arkadaş 7-8 saat kullanımdan sonra tam performans göstereceğini söyledi. (Aracımı çok kısa mesafelerde kullanıyorum Ev-iş 5km) Yaklaşık 1 hafta daha sabahları sorun devam ettikten sonra 3 gündür herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun çözüldüğünü düşündüğüm için ve bu durumdan muzdarip olan çok fazla kişi olduğu için de sizlerle paylaşmak istedim. Umarım birilerinin işine yarar bu yazı.
Yoğun çalıştığım için ve foruma girecek fırsatı çok bulamadığım için sorularınıza cevap veremeyebilirim. Ancak mail adresime telefon numaranızı gönderirseniz. fırsat bulduğumda arayıp, herhangi bir maddi beklenti içerisinde olmadan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
mail adresim: volkan.dem@gmail.com
Hepinize iyi forumlar dilerim.
 
İyi
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2,5 yıldır bende 2015 Kadjar sahibiyim. Aynı sorun bende de var ve bir süredir ben de araştırma içerisindeydim. Aracım otomatik ve start-stoplu Ankara'da yaşıyorum. Geçen yıl (2022-2023) yazın sorun olmuyordu, sadece kışın - derecelerde ve sadece sabah ilk çalıştırmada ileri ve geri hareket ettiğimde eğer gaza basmazsam araç stop ediyordu. Ancak bu sene yazın bazı dönemlerde ve kışın başlangıcında hava 4-5 derecelerde bile artık stop etme sayısı ve periyodu da artmıştı. Yapmış olduğum araştırmalarda (arkadaşlara danışmak, forumları incelemek vs.) Aslında sorun çok basitmiş ancak sanırım kimse bu kadar basit olacağını düşünmediği için gözardı etmiş (kendi ustam da dahil). Bu forumda konular ve cavaplar çok yavaş işlediği için de çözüm bulunamamış. Diğer forumlarda da bu sorunu yaşayan ve çözümünü bulan bir çok kişi mevcut. Problem EDC şanzıman kaynaklı ve çözüm ise AKÜ değişimi. Aracımın aküsü Mutlu benden önceki sahibi taktırmış. Akü 2019 üretimi.
cumartesi sabahı aracı hiç çalıştırmadan AVOmetre ile ölçtüğümde 11.5 V gördüm. çalıştırdığımda ise ilk kalkışta 8,5 V a kadar düştüğünü, sonrasında 12-12,5 V.lara çıktığını, vitese taktığımda ise 14 V olduğunu gördüm(El freni çekili). Hareket etmek için elfrenini indirip, ayağımı frenden çektiğimde ise 10V lara düşüp stop ettiğini gördükten sonra sorunun aküden kaynaklandığı kararına vardım. Pazartesi sabahı işe gitmeden bir varta bayiine gidip aracın aküsünü ölçtürdüğümde %60 civarında bir kapasitesi kaldığını öğrendikten sonra
linkteki aküyü taktırdım (2023 son çeyrek üretimi). Aküyü araç çalışırken, takviye ile destekleyerek değiştirttim. (voltaj hiç kesilmedi) Bağladıkları aküyü ölçtürdüğümde de 11,7 V ve % 70 civarında değer gördüm. Aküyü takan arkadaş 7-8 saat kullanımdan sonra tam performans göstereceğini söyledi. (Aracımı çok kısa mesafelerde kullanıyorum Ev-iş 5km) Yaklaşık 1 hafta daha sabahları sorun devam ettikten sonra 3 gündür herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun çözüldüğünü düşündüğüm için ve bu durumdan muzdarip olan çok fazla kişi olduğu için de sizlerle paylaşmak istedim. Umarım birilerinin işine yarar bu yazı.
Yoğun çalıştığım için ve foruma girecek fırsatı çok bulamadığım için sorularınıza cevap veremeyebilirim. Ancak mail adresime telefon numaranızı gönderirseniz. fırsat bulduğumda arayıp, herhangi bir maddi beklenti içerisinde olmadan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
mail adresim: volkan.dem@gmail.com
Hepinize iyi forumlar dilerim.
 
İyi
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2,5 yıldır bende 2015 Kadjar sahibiyim. Aynı sorun bende de var ve bir süredir ben de araştırma içerisindeydim. Aracım otomatik ve start-stoplu Ankara'da yaşıyorum. Geçen yıl (2022-2023) yazın sorun olmuyordu, sadece kışın - derecelerde ve sadece sabah ilk çalıştırmada ileri ve geri hareket ettiğimde eğer gaza basmazsam araç stop ediyordu. Ancak bu sene yazın bazı dönemlerde ve kışın başlangıcında hava 4-5 derecelerde bile artık stop etme sayısı ve periyodu da artmıştı. Yapmış olduğum araştırmalarda (arkadaşlara danışmak, forumları incelemek vs.) Aslında sorun çok basitmiş ancak sanırım kimse bu kadar basit olacağını düşünmediği için gözardı etmiş (kendi ustam da dahil). Bu forumda konular ve cavaplar çok yavaş işlediği için de çözüm bulunamamış. Diğer forumlarda da bu sorunu yaşayan ve çözümünü bulan bir çok kişi mevcut. Problem EDC şanzıman kaynaklı ve çözüm ise AKÜ değişimi. Aracımın aküsü Mutlu benden önceki sahibi taktırmış. Akü 2019 üretimi.
cumartesi sabahı aracı hiç çalıştırmadan AVOmetre ile ölçtüğümde 11.5 V gördüm. çalıştırdığımda ise ilk kalkışta 8,5 V a kadar düştüğünü, sonrasında 12-12,5 V.lara çıktığını, vitese taktığımda ise 14 V olduğunu gördüm(El freni çekili). Hareket etmek için elfrenini indirip, ayağımı frenden çektiğimde ise 10V lara düşüp stop ettiğini gördükten sonra sorunun aküden kaynaklandığı kararına vardım. Pazartesi sabahı işe gitmeden bir varta bayiine gidip aracın aküsünü ölçtürdüğümde %60 civarında bir kapasitesi kaldığını öğrendikten sonra
linkteki aküyü taktırdım (2023 son çeyrek üretimi). Aküyü araç çalışırken, takviye ile destekleyerek değiştirttim. (voltaj hiç kesilmedi) Bağladıkları aküyü ölçtürdüğümde de 11,7 V ve % 70 civarında değer gördüm. Aküyü takan arkadaş 7-8 saat kullanımdan sonra tam performans göstereceğini söyledi. (Aracımı çok kısa mesafelerde kullanıyorum Ev-iş 5km) Yaklaşık 1 hafta daha sabahları sorun devam ettikten sonra 3 gündür herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun çözüldüğünü düşündüğüm için ve bu durumdan muzdarip olan çok fazla kişi olduğu için de sizlerle paylaşmak istedim. Umarım birilerinin işine yarar bu yazı.
Yoğun çalıştığım için ve foruma girecek fırsatı çok bulamadığım için sorularınıza cevap veremeyebilirim. Ancak mail adresime telefon numaranızı gönderirseniz. fırsat bulduğumda arayıp, herhangi bir maddi beklenti içerisinde olmadan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
mail adresim: volkan.dem@gmail.com
Hepinize iyi forumlar dilerim.

Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2,5 yıldır bende 2015 Kadjar sahibiyim. Aynı sorun bende de var ve bir süredir ben de araştırma içerisindeydim. Aracım otomatik ve start-stoplu Ankara'da yaşıyorum. Geçen yıl (2022-2023) yazın sorun olmuyordu, sadece kışın - derecelerde ve sadece sabah ilk çalıştırmada ileri ve geri hareket ettiğimde eğer gaza basmazsam araç stop ediyordu. Ancak bu sene yazın bazı dönemlerde ve kışın başlangıcında hava 4-5 derecelerde bile artık stop etme sayısı ve periyodu da artmıştı. Yapmış olduğum araştırmalarda (arkadaşlara danışmak, forumları incelemek vs.) Aslında sorun çok basitmiş ancak sanırım kimse bu kadar basit olacağını düşünmediği için gözardı etmiş (kendi ustam da dahil). Bu forumda konular ve cavaplar çok yavaş işlediği için de çözüm bulunamamış. Diğer forumlarda da bu sorunu yaşayan ve çözümünü bulan bir çok kişi mevcut. Problem EDC şanzıman kaynaklı ve çözüm ise AKÜ değişimi. Aracımın aküsü Mutlu benden önceki sahibi taktırmış. Akü 2019 üretimi.
cumartesi sabahı aracı hiç çalıştırmadan AVOmetre ile ölçtüğümde 11.5 V gördüm. çalıştırdığımda ise ilk kalkışta 8,5 V a kadar düştüğünü, sonrasında 12-12,5 V.lara çıktığını, vitese taktığımda ise 14 V olduğunu gördüm(El freni çekili). Hareket etmek için elfrenini indirip, ayağımı frenden çektiğimde ise 10V lara düşüp stop ettiğini gördükten sonra sorunun aküden kaynaklandığı kararına vardım. Pazartesi sabahı işe gitmeden bir varta bayiine gidip aracın aküsünü ölçtürdüğümde %60 civarında bir kapasitesi kaldığını öğrendikten sonra
linkteki aküyü taktırdım (2023 son çeyrek üretimi). Aküyü araç çalışırken, takviye ile destekleyerek değiştirttim. (voltaj hiç kesilmedi) Bağladıkları aküyü ölçtürdüğümde de 11,7 V ve % 70 civarında değer gördüm. Aküyü takan arkadaş 7-8 saat kullanımdan sonra tam performans göstereceğini söyledi. (Aracımı çok kısa mesafelerde kullanıyorum Ev-iş 5km) Yaklaşık 1 hafta daha sabahları sorun devam ettikten sonra 3 gündür herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun çözüldüğünü düşündüğüm için ve bu durumdan muzdarip olan çok fazla kişi olduğu için de sizlerle paylaşmak istedim. Umarım birilerinin işine yarar bu yazı.
Yoğun çalıştığım için ve foruma girecek fırsatı çok bulamadığım için sorularınıza cevap veremeyebilirim. Ancak mail adresime telefon numaranızı gönderirseniz. fırsat bulduğumda arayıp, herhangi bir maddi beklenti içerisinde olmadan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
mail adresim: volkan.dem@gmail.com
Hepinize iyi forumlar dilerim.
İyi geceler, aynı problem bendede var, araç ilk çalıştırışdığımda gazı kesince stop ediyor, ısınınca problem yok. Çözüm için ne yapmalıyım, şimdiden teşekkürler, araç 2019 clio 1.2 manuel
 
İyi



İyi geceler, aynı problem bendede var, araç ilk çalıştırışdığımda gazı kesince stop ediyor, ısınınca problem yok. Çözüm için ne yapmalıyım, şimdiden teşekkürler, araç 2019 clio 1.2 manuel
ben daha çok kadjar ile ilgili sorunun çözümünü paylaştım hocam sizin aracınız ile ilgili herhangi bir bilgim yok. o yüzden clio bölümünden sorununuza çözüm bulabilirsiniz belki.
 
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2,5 yıldır bende 2015 Kadjar sahibiyim. Aynı sorun bende de var ve bir süredir ben de araştırma içerisindeydim. Aracım otomatik ve start-stoplu Ankara'da yaşıyorum. Geçen yıl (2022-2023) yazın sorun olmuyordu, sadece kışın - derecelerde ve sadece sabah ilk çalıştırmada ileri ve geri hareket ettiğimde eğer gaza basmazsam araç stop ediyordu. Ancak bu sene yazın bazı dönemlerde ve kışın başlangıcında hava 4-5 derecelerde bile artık stop etme sayısı ve periyodu da artmıştı. Yapmış olduğum araştırmalarda (arkadaşlara danışmak, forumları incelemek vs.) Aslında sorun çok basitmiş ancak sanırım kimse bu kadar basit olacağını düşünmediği için gözardı etmiş (kendi ustam da dahil). Bu forumda konular ve cavaplar çok yavaş işlediği için de çözüm bulunamamış. Diğer forumlarda da bu sorunu yaşayan ve çözümünü bulan bir çok kişi mevcut. Problem EDC şanzıman kaynaklı ve çözüm ise AKÜ değişimi. Aracımın aküsü Mutlu benden önceki sahibi taktırmış. Akü 2019 üretimi.
cumartesi sabahı aracı hiç çalıştırmadan AVOmetre ile ölçtüğümde 11.5 V gördüm. çalıştırdığımda ise ilk kalkışta 8,5 V a kadar düştüğünü, sonrasında 12-12,5 V.lara çıktığını, vitese taktığımda ise 14 V olduğunu gördüm(El freni çekili). Hareket etmek için elfrenini indirip, ayağımı frenden çektiğimde ise 10V lara düşüp stop ettiğini gördükten sonra sorunun aküden kaynaklandığı kararına vardım. Pazartesi sabahı işe gitmeden bir varta bayiine gidip aracın aküsünü ölçtürdüğümde %60 civarında bir kapasitesi kaldığını öğrendikten sonra
linkteki aküyü taktırdım (2023 son çeyrek üretimi). Aküyü araç çalışırken, takviye ile destekleyerek değiştirttim. (voltaj hiç kesilmedi) Bağladıkları aküyü ölçtürdüğümde de 11,7 V ve % 70 civarında değer gördüm. Aküyü takan arkadaş 7-8 saat kullanımdan sonra tam performans göstereceğini söyledi. (Aracımı çok kısa mesafelerde kullanıyorum Ev-iş 5km) Yaklaşık 1 hafta daha sabahları sorun devam ettikten sonra 3 gündür herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun çözüldüğünü düşündüğüm için ve bu durumdan muzdarip olan çok fazla kişi olduğu için de sizlerle paylaşmak istedim. Umarım birilerinin işine yarar bu yazı.
Yoğun çalıştığım için ve foruma girecek fırsatı çok bulamadığım için sorularınıza cevap veremeyebilirim. Ancak mail adresime telefon numaranızı gönderirseniz. fırsat bulduğumda arayıp, herhangi bir maddi beklenti içerisinde olmadan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
mail adresim: volkan.dem@gmail.com
Hepinize iyi forumlar dilerim.
Hocam bende aynı sorunu yaşıyordum. Akü zayıftı. Aküyü değiştirdim umarım düzelir... Yoksa enjektörlere baktıracam.
 
  • Beğen
Tepkiler: beybal
Akü değiştim varta taktım değişen birşey olmadı yine stop ediyor sabah soğuklarda....
 
Bende böyle bir sorun yok ama çözümü merak ediyorum
 
Geri
Üst