Kadjar Race Chip

Peki bu tork artisi sanzimana herhangi bir zarar vermiyor mu? Sonucta edc sanzimanlar icin belirtilmis belli tork degerleri var ve degerlere gore uretiliyor. Evet bu sanzimanlarin mutlaka +/- 10 tolerans payi vardir ama bu torku kaldirabilecegini dusunmuyorum. En azindan ileri safhalarda problem cikaracagini dusunuyorum.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
-10 tolerans payını görülen hatalar doğrular nitelikte
 
Can Bey,

Iki onemli sorum olacak.

Birincisi bu uygulamalarin EDC sanziman'a olan etkisi

Ikincisi bu uygulamalarin aracin garantisine etkisi.

Bunlara aciklik getirirseniz sevinirim. Ben 110 hp edc kadjar kullanicisiyim.

Kolay gelsin.
 
Peki bu tork artisi sanzimana herhangi bir zarar vermiyor mu? Sonucta edc sanzimanlar icin belirtilmis belli tork degerleri var ve degerlere gore uretiliyor. Evet bu sanzimanlarin mutlaka +/- 10 tolerans payi vardir ama bu torku kaldirabilecegini dusunmuyorum. En azindan ileri safhalarda problem cikaracagini dusunuyorum.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Merhaba,
EDC şanzımana sahip olan araçlarla manuel şanzımana sahip araçların yazılımları farklı olduğundan artışlarıda olabilecek sağlıklı değerlerine kadar sağlanıyor. örneğin EDC şanzıman 110 ps 240Nm dci fluence chip tuningten sonra 137ps 285-290Nm olurken manuel olanlar 142ps 300-305 Nm e kadar artış sağlayabiliyor. Burada aslında önemli olan şanzımana binecek yükü kullanıcının ayarlaması. İlk iki viteste (özellikle 1.viteste) birden bire tam gaz yapma durumu şanzımana max yük bindireceğinden kullanıcı daha dikkatli olabilir. Bu aracın orjinali ile de chip tuning sonrasında da yapılması gereken dikkat edilmesi gereken bir noktadır aslında. Şanzıman oranları 1.vites için 4:00 2.vites için 2:00 3.vites için 1:40 4.vites için 1:10 5.vites için 0:80 ve 6.vites için 0:72 diye yaklaşık olarak düşünülürse aktarma organlarına binecek tork un 2.viteste max tork devri olan 2000-2200 bandında bile 1.viteste aynı devirde üretilen torkun yarısı olduğunu görebilirsiniz. Detaylıca yüzyüze konuşulabilecek sohbet konuları bunlar :)

Can Bey,

Iki onemli sorum olacak.

Birincisi bu uygulamalarin EDC sanziman'a olan etkisi

Ikincisi bu uygulamalarin aracin garantisine etkisi.

Bunlara aciklik getirirseniz sevinirim. Ben 110 hp edc kadjar kullanicisiyim.

Kolay gelsin.

EDC şanzımana uygulama sorun oluşturmaz, garantiden OBD soketinden yapılacak işlem anlaşılmaz. Selamlar,
 
Ben Captur'a yaptırdım Can sağolsun testinide yaptık herhangi bir sorun yok.

Hatta sakin kullanımda yakıtta 1 LT ye yakın düşüş gerçekleşti.

420 km nin 350 km sini İstanbul - Karasu arasında şehirdışı yaptım ve 4.1 LT yi gördüm.

Şuan Depoda halen yakıt var ve şehiriçinde 4.4 LT oldu.Işıklarda ani hızlanmalarda oldu tabiiki.Ama çok sakin birşekilde kullansam şehiriçinde de 4.4 ün altına düşecceğine inanıyorum :) Depo bitmeye yakın ekran görüntüsü paylaşırım .
 
clio3 araçıma yazılımsal chip yaptırmıştım.10binde yaptırıp 110binde sattım. bahsedilen gibi beyinden yedek alındı sonrasında üzerinde çalışılarak yeni yazılım yüklendi.
araçda ciddi güç artışı ve yakıt tasarrufu oldu. fakat 110binde egzost dan çıkan duman limitin dışında olduğundan dolayı muayineden geçemedim.
kararı siz verin...
yaptırdığım yer burası
erol usta
http://m.performanstuning.com/
 
pekı bu chip işi 1,2 tce 130 bg benzınlı kadjarda nasıl olur en uygun olabilecek bg tork nedir acaba
 
160 hp civarlarına gelir tork 270 civarında olur ...
uffff uffff tadından yenmez ozaman pekı turbo ömru felan ıllakı kısalır zaamanla zararı olur sanırm
 
uffff uffff tadından yenmez ozaman pekı turbo ömru felan ıllakı kısalır zaamanla zararı olur sanırm

Aracınızın bakımlarını düzenli olarak yetkili servisinde yaptırıp kullanım talimatlarına uyduğunuz sürece (stop etmeden önce 30 saniye ile 1 dakika arasında rölantide beklemek gibi) herhangi bir sorun yaşamazsınız.
 
Geri
Üst