Kabindeki Uğultu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tombalak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhaba,
Fluence hakkında peşin hükümlü olmak ve kötülemek yerine,öncelikle aracı ilk sahibi nasıl kullandı acaba diye düşünmek lazım.Birde araçtan beklentiniz nedir? Karşılaştırma buna göre yapılmalıdır.Kaldı ki yazdığınız şikayetle,
iyi bir serviste veya ustada halledilebilecek problemler.
 
Merhaba,
Fluence hakkında peşin hükümlü olmak ve kötülemek yerine,öncelikle aracı ilk sahibi nasıl kullandı acaba diye düşünmek lazım.Birde araçtan beklentiniz nedir? Karşılaştırma buna göre yapılmalıdır.Kaldı ki yazdığınız şikayetle,
iyi bir serviste veya ustada halledilebilecek problemler.
Merhaba. Peşin hüküm konusunda size katılmamak mümkün değil. Bende de benzer bir sorun var. Aracı sıfır almıştık. 3 ayrı servise götürmüştüm. Sorunun çözümü yok. Zira Renault, çıkan sesi tolerans aralığında kabul ediyormuş. Özellikle motor soğukken, bahsi geçen ses çok sinir bozucu olabiliyor.
 
Mais Servisi dışındaki BAZI SERVİSLER, bu ve buna benzer yorumlarda bulunuyorlar. Önerim,size yakın MAİS SERVİSİNDEN bu konu ile ilgili randevu alıp aracı göstermek olacak.
 
arkadaşlar bence bu araba işi biraz şansa giriyor gibi. benim arkadaştada fluence var 2011 dinamik 160000 binde arabada maaşallah hiç birşey yok. ya ilk sahibinin kullanımı yada şans işi. arkadaş 0 aldı daha araba tık demedi. ben yağımı elf kullanıyorum şahsi olarak
 
Bu ses konusuyla ilgili hem forumda hemde internette oldukça fazla şikayet var. Renault gibi belki de dünya çapında milyonlarca araç satan bir firmaya kronik sorunlu araç üretmek yakışmıyor. Ayrıca yol tutuşu konusunda gerçekten zayıf. Yanlış anlaşılmak istemiyorum ancak eski arabamla döndüğüm virajı fluence ile dönünce beni korkuttu, araç önden kayacak zannettim. Ben şuna inanıyorum; sürücü aracını tanıyacak ve buna göre sürüş profili belirleyecek, yoksa her aracı aynı kullanırsanız kaza yapabilirsiniz.
 
Renault özellikle trim sesleri konusunda sıkıntılı bir marka. Bu bir gerçek. Ayni sınıf araçlar çok daha tok. Örneğin ben 2014 fluence joy paket edc şanzıman aracımı 37.000 km de 50.000 tl ye aldım. Ayni fiyata Yen'i kasa corolla da vardı. Ama benim icin öncelik şanzıman. Sanzimandan kastım uzun onurluyum değil konfor yanı pürüzsüz geçiş. Corolla yi arkadaşımın aracı yaklaşık 2.000 km kullandım. Çok özür dilerim ama hayvan gibi çukurlara 70-90 km hızla girmeme rağmen ne savurma ne de zayıflık hissi verdi ve en önemlisi bu sertlikteki çukurdan geçerken trim sesi çıkmadı. Amortisorlerden bomp diye tok bir ses geldi. Ama gel gelelim vites geçişi Manuel'den daha kötü idi.

Yani diyeceğim o ki herkesin beklenti ve öncelikleri farklı. Fiyatına göre zayıf donanım ve tok olmayan bir yapıya sahip araç. Kağıt gibi neredeyse. Kaporta sacına dokununca anlarsınız zaten veya kapıyı sert kapatmanız da yardımcı olur bu konuda.

Ben bu aracı sadece ise gidip gelirken günde yaptıgım km 80. 20.000 km gibi bakım araligi var. Toyota 10.000 km. Yani bir çok şeyi üst üste koyduğunuzda bazı yönlerden avantajlı olurken bazı yönlerden ekside kalıyor. Bu noktadan sonra top artık sizde oluyor :)

İyi forumlar.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Sorunlar kervanına sol ön kapı da eklendi. Eller serbest modunda elimi kapı kulpuna yaklaştırınca kapıların kilit açılma sesi geliyor. Kapı kulpunun tutup çekince ön kapı açılmıyor, diğer kapılarda sorun yok. Böyle bir sıkıntıyla karşılaşan arkadaş var mı acaba?
 
99 model ford focus kullandım yaklaşık 2003' ten beri. Çok yakması dışında hiçbir şikayetim olmadı ne çekiş, ne konfor ne de yol tutuşu. İkinci eli hızlı ve yakıtı az olduğundan 2013 model fluence edc aldım touch plus ama beklediğim gibi çıkmadı. Çekişi konforu yerinde ancak malzeme kalitesi 99 model focustan kötü. Pas yapan bazı yerleri var. Yol tutuşu focusun çok gerisinde ve arabadan tuhaf sesler geliyor. Esasen renault arabalarını sevmezdim. Edindiğim tecrübeye göre bundan sonra da sevmeyeceğim. Bir sonraki arabamın renault olmayacağından eminim. Siz değerli forum üyelerine ilginiz için çok teşekkür ederim. Bu arada aracın diskleri ve balataları bitmek üzere. Sizce 59000 km' de fluencenin balatalarının ve disklerinin bitmesi normal mi? Aklıma gelmişken hangi motor yağını kullanıyorsunuz acaba?



arkadaşlar herkese iyi akşamlar dilerim. hocam paslanan yerleri var demişsiniz birde balata diskler bitti demişsiniz ama eğer 0 almadıysanız bence ondan önceki sahibinin kullanıma bağlı olduğunu düşünüyorum. kendi arabamda yol tutuşunda virajında gayet memnunum. kendi arabam dışında birçok fluence gördüm satışlarına tanık oldum 30000 bin km de bir fluence geliyor araba hor kullanılmış bitmiş. arızası şusu busu. ama başka bir fluence gelmiş 180000 bin km de arabada tık yok. :) eğer aramızda pazarlamacılar varsa bilirler gördüğünüz üzere çoğu renault üzerine, birçok araba kullandım ama fluence gibi rahatını görmedim. bende kendi arabam olarak tercih ettim. şirket arabam 2014 model 63000 km daha ama önceki kullanan arkadaş nasıl kullandıysa arabanın her tarafı berbat, vites geçişi sarsıyor, teyp tuşları basmaktan işlemiyor. kendi arabamda 2011 154000 km de maşallah hiç bir sıkıntısı yok. kesinlikle kullanıma bağlı :) :)
 
Son düzenleme:
İnternette fluence ile ilgili bir çok şikayet var üstelik çoğu kişi aynı sorundan muzdarip. Forumda diğer arkadaşlarda da ön kapı sorunu yaşanmış. Hni benim araba bakımsız, bu sorunu yaşan diğer arkadaşların arabası da mı bakımsız. Sürekli yetkili serviste bakımını yaptıran kişiler bile motordan gelen uğultudan şikayetçi, servise gittiklerinde sesin normal olduğunu söylüyorlarmış. Lafın kısası, Renault firması araçlarında standardı oturtturamamış bir firma, kronik sorunları mevcut, ne kadar ekmek o kadar köfte misali bu paraya bu kalite.
 
2014 touch plus. Aynısı bendede var. servis yazılımla yakıt basıncını azalttığını söyledi. Nitekim azaldı gibiydi. ama 1 gün sonra durum aynı.

bilen arkadaşlara sesleniyorum. Bunu garantiden değiştirmelisiniz diye servise diretmeli miyiz? yoksa sineye mi çekmemiz gerekir? ilerde büyük sıkıntılara sebep olur mu?
 
Geri
Üst