K7M Megane Coupe

Bugün aracın benzinde çok zengin karışımda çalışmasının önüne geçmek için map sensörü değişimi yapıldı. Sorunun map sensöründen olmadığı anlaşıldı. oksijen sensörü değişimi de yapıp net sonucu paylaşacağım. enjektörlerin kaçırması gibi bir durumun da olabilitesi var gibi görünmeye başladı.

ek olarak; bugün k7m coupemize kardeş geldi.



Clio RS 172 ailemize hoşgeldi. aracı yeni aldığı ve henüz yıkayıp fotograflayamadığım için şimdilik tek resim. yarın kendi başlığını açacağım umarım :)
 
ek olarak; bugün k7m coupemize kardeş geldi.



Clio RS 172 ailemize hoşgeldi. aracı yeni aldığı ve henüz yıkayıp fotograflayamadığım için şimdilik tek resim. yarın kendi başlığını açacağım umarım :)
Hayırlı olsun güle güle kullanın...
 
çok teşekkürler.
 
K7M restorasyonu devam ediyor sevgili renaultfanclub üyeleri.

Geçtiğimiz günlerde motorun çok kirli, soğutma suyunun ise çamur gibi olduğunu görüp işe girişmek gerektiğini düşündüm. Tüm sogutma sistemi revize edildi, hortumlar ve su kabı değiştirildi. Motor detaylı olarak temzlendi.



öncesi ve sonrası ciddi fark etti. araç yavaş yavaş fabrikadan çıktığı zamana yaklaşıyor.

Bu işlemden sonra, aracın benden daha önceki sahiplerinin ucuza kötü işçilikle aracı boyatması sonucu benim yaptığım dıştan boyama işlemi ile aracın görünüşünü kurtaramadık malesef. Aracı yeniden ve bu kez metale kadar soyarak komple boyama için hazırlık evresine geçildi. ön tampon söküldü ve arka spoiler çıkarıldı. arka spoiler delinerek yapıldığı için, bölgeye fiberglas macun uygulaması yaptım.



boyamadan sonra iç trim ve döşemeler de komple toplanacak olmasının yanında araca komple ses izolasyonu yapılacak. kapı kolları ve tutacakları ise alüminyum efekt olarak revize olacak. tutacaklara uygulama yaptım :

 
Bugün aracı hazırlama işlemine devam ettim.

Rezil durumdaki tampona, delikli sac ve epoksi dolgu tamiri yaptıktan sonra, evimde zımparalama işlemine başladım



80 grid zımpara ile kabasını alırken görüm ki tampon daha önceden çokça işlem görmüş ve boyanmıştı. işlemin devamına arkadaşımın garajında devam ettim.

tamponun tamirli bölgeleri haricinde çokça macun çatlağı doluydu. önce bunları güzelce sırasıyla 120-360-500 grid zımparalar kullanarak pürüzsüz hale getirdim. potluk olan yerlere de macun uyguladım.









Araç tamponsuz da bir güzel görünüyor :)



bu işlemlerden sonra, tamponun boyasız kısımları da açığa çıktığından, şeffaf plastik astarı uygulaması ardından akrilik astar ile uygulama bugünlük bitirildi. parça garajda kurumaya bırakıldı. aracı boyama için fırına götürmeden önce 800lük sulu zımpara ile araç ile birlikte üzerinden geçilecek.

uygulama sonucu:





 
Bugüne kadar araçta yapılan işlemler:

Tüm sensörler değişti, benzin pompası ve enjektörler revize edildi, soğutma sistemi komple restore edildi, üst kapak yapıldı, segman atıldı, yağ pompası ve devirdaim değişti, triger değişti, alternatör ve marş motoru revize edildi, ön takım a dan z ye sıfır olarak değiştirildi, lpg sistemi komple elden geçti enjektörlerin ve regülatörün tamir takımları değişti, motor bölümü tesisatı tek tek ölçüldü, kaçaklar ve kopukluklar giderildi, kablolar makaronlandı ve muhafazaya alındı, baskı balata değişti, gösterge paneli ve araç bilgi ekranı ışıkları yenilendi, ön koltuk mekanizmaları tamir edildi.

Yapılacak işlemler:

komple boya ve kaporta, komple iç izolasyon, komple araç altı pütür uygulaması, komple iç trim ve döşemeler, jant boyama, ses sistemi iyileştirmesi ve komple 4 far revizyonu.
 
Ciddi emek veriyorsunuz.Ellerinize sağlık :eyv
 
Elinize emeğinize sağlık, kazasız, belasız ve arızasız sürüşler dilerim.:eyv
 
Ciddi emek veriyorsunuz.Ellerinize sağlık :eyv

Çok teşekkürler. Emek harcatıyor gerçekten. Kendim yapmasam da yapılacak iş değil malesef, bir araba parası kadar daha masraf çıkarıyorlar
 
Geri
Üst