- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 30 Tem 2011
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
esp var araçta ama dediğin gibi ikisini aynı anda değiştirince arıza yapıp yapmıyacağını tekrar servise sormak lazım..tekrar saolasın
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aynen öyle servise sormak lazım araç çok elektronik çünkü;lastiklerde boşluk var mı diye yarım tur çevirdiler vs. yarım gü arıza lambası yakar önemsemeyin dediler cins bir sistem kardeşimesp var araçta ama dediğin gibi ikisini aynı anda değiştirince arıza yapıp yapmıyacağını tekrar servise sormak lazım..tekrar saolasın
Böyle düşünme adamlar boş konuşmuyorlar bunlar için eğitim alıyorlar çünkü kulak vermek lazımacaba şuana kadar jant değişikliği yapanlar bi sıkıntı çekmişmi buda önemli servis dışında.çünkü ben servisin hiç bir dediğine inanmıorum..
Yetkili servisten aldığım bir bilgiyi seninle paylaşayım;araçta esp var ise aracın üstünde takılı olan lastik ve jant ebatlarını değiştirirsen esp arıza ışığı yanar dediler.benimkide 205/55/17 ebatları kış lastiği takıcam ama bu ebatlarda kış lastiği yok varda dandik markaların var.fiyatlarıda 500 tl civarında... Ama jant ve lastik birlikte değişirse esp sorunu olur mu olmaz mı sormak lazım
heheheheheheEvren abi sen çok yaşa yaaa abi dediğin doğru bu esp sensör önce ışık sönene kadar yeni jant ile kullanıcan ışık elbet sönücek sonra lastiği takıcan sönene kadar idare edicen alışır heralde çok cins bir sistemönce jantı sonra lastiği değiştirsek genemi sorun olur acaba mert yada önce lastiği değiştirir takarız , sonra cıkarır bide jantı değiştirip takarız. bu esp dediğimiz sensöz değilmi sonucta barkodlarını okuturuz paşalar gibi kullanırız olmazmı hehe hehe hehe
Araç aile arabası ama konfora yönelik yapıldı haklısın dediklerinde o kadar mühendis çalıştı ama yol tutuşu zayıf gerçekten ama çokta abartılacak bir şekilde değil.Servislerin hepsi öyle diyecek sözüm yok yalnız esp ışığı yakar demesinde bir kar amacı gütmüyor adam uyarıyor sadece orjinali haricinde lastik ebatını değiştirirsen esp ışığı yakar.Senin sorman gereken sadece jant ve lastiği birlikte değiştirirsek esp ışığı yakarmı diye...ben her ikisinide çıkarıp dolaşmayı düşünüyorum artık,janttan öyle soudumki anlatamam,araç zaten leylek gibi yüksek yolda geziniyo yanaklar desen 55 jantın tipide iirenç renaultun harbi bu konuda eksiği var.diyosunuzki onca mühendis çalıştı test etti cart curt,geçen jetta gördüm adamlar 45 yanak 17 inç orjinal fabrika çıkıcı jant takmışlar.artı çamurluklarla tekerin mesafesi nerdeyse 3 parmak orjinal oynanmamış hali..peki bu araçta hiçmi mühendis çalışmadı sorarım renaulta..ayriyetten servisteki adamlar eğitim alıyo diyosun tamam dooru ama para kazanma eğitimide alıyolar..servise gidiyorum jantın fiyatını soruyorum tanesine 850 tl fiyat çekiyolar artık 4 lastiği ve 4 jantın fiyatını siz hesaplayın ..kaporta için gidiyorum adam mekanik aksama kadar burda sorun olabilir bakalım şunda da olabilir bakalım artıyo da artıyo..bi arabaya bi jant takmak bukaarmı sıkıntılı olur..gezmediğim tuning ci gitmediğim servis kalmadı ..fluence diilde..renaulttan araç aldığım için pişmanım.
Aynen öyle olucak gibi bir şey esp o ebatları kodlamış olabilir başka ebatlar takılınca devreye girmiyo çok ilginç bir sistem.jantı lastiği değişince esp ışığının yanmasının mantığı ne anlamadım aracın yerden yüksekliği değiştiği için yanıyor desek yay takanlarda hep yanması lazım ne oluyorda o ışık yanmaya başlıyor. bu araç çürüyene kadar aynı ebat jant ve lastik mi takılacak buna