İDE headers-egsoz

2 katalızor olayınıda hallettıgımde ısın aslını soyleyecek olursam sebrıngte cırlamadan eser yoktu. ne zaman 60 lık el yapımına dondum, lanet ettım ıste onuda kopruden gole attım zaten...

cenkerım otto carbonda denedım merak etme=) headers yapıldıgını farzettıgımde, ki muhtemelen yaptıracam, headers yapım asamasında dıkkat etmem gereken bısey varmı, bırde headersten sonra son susturucunun 51-60 olması cok degısırmı?

headers devrede yokken 51 ıle 60 arasındakı farkı bılıyorum ama headers konusundakı bılgım 0 oldugundan akıl almak ıstedım.yoksa ısın acıgı hangı egsozun ne ses verdıgını ezberledım gıbı bısey..
 
Fabrikasyon headersla elyapımı arasında çok fark var.Birşeyin replikası şeklinde de yapamıyacağınız için bence performans düşücektir.Benim aracımda el yapımı headers kullanıp performans düşüreni duydum ben..Dyno üzerinde denenmiş..Sağlıklı olmaz bence..Araştırın illaki biyerlerde ide'lere headers vardır..Headersda mühendislik konuşur..
 
Bu kadar katalizör ve katalitik iptali sonrası aracınızda chip uygulaması yaptınız mı? Varsa hangi tipte yazılımla bu işi götürüyorsunuz..Teşekkürler
 
hepınıze tesekkurler, sonunda ıstedıgım sesı tamamen aldım, ve alev attıgı dahı soylenıyor su an ıde aractan...

komple galvanız 60 lık boru, katalızor hala yok, 2. katalızorun boslugu kesıldı duzlestırıldı(motora yapısık olan kucuk katalızor), toplamda 20 cm lık ozel yapım orta susturucu, ve yıne ozel yapım son susturucu. resımlerı falan nasıl konulacagını bulursam koyarım, forumlardan pek anlayan bırısı degılım cunku=)
 
aradıgın sonucu bulduguna sevindim. güle güle kullan :eyv
 
Headers yaparsan ses bomba olur :) ama otto ve düz borununda yeterli olucağını umuyorum tokluk açısından :)
 
Geri
Üst