Ben başka marka bir aracımda buna benzer bir sorun yaşadım.Yolda giderken stop ediyordu arkasından hemen basınca çalışıyordu , kendi kendine tüpten benzine geçiyordu , yolda giderken klima açılıyordu kendi kendine , teyp kapalıysa açılıyordu.Tabi ben bu arada usta usta gezdim bir çok şey değişti fakat sıkıntı bitmedi.1-2 hafta sonra stop edince araç geç çalışmaya başladı.Ve otomatik vites araç vites geçişleri saçmalamaya başladı.Yine daha önce başına buna benzer bir olay gelen arkadaşım Krank Sensörünün değerini ölçtürmemi söyledi.Yetkili servise gidip bilgisayara bağlattım , motor şanzıman , elektrik tesisatı kusursuz görünüyordu , tesadüf bu ya orada stop etti , arıza ışığıda yakmıyor.Direk krank sensörüne bağlandı (daha önce kablosunu değiştirmişlerdi).1500 olması gereken değerleri 600-700 civarı oynuyor tekrar 1500 e çıkıyor vs vs.Bunu sorun algılayan beyin aracı stop ettiriyor.Bu sensör sürekli yanlış bilgi gönderdiği için aracın enjeksiyon sisteminden , şanzımanına kadar her şeyini etkiliyormuş.Değiştirdim araç sanki yeniden doğdu , tüm dertlerim bitti.Sizinde bu ''Krank Sensörü'' nü bir kontrol ettirmenizi öneririm.Geçmiş olsun.
Aynı olayı hararet müşiride yaparmış bilginiz olsun.Ben onuda değiştirdim ama benimki krank sensöründen çıktı.