Hararet sorunu

Radyatörün içi iyice balçık bağlamış kanallarının bir kısmı tıkanmış olabilir... aynı sorunu yaşadım herşey düzgün çalışıyordu termostat müşürler fan vs... ama hararet uzun yolda bile biraz rampaya sarınca yükselmeye başlıyordu... radyatör açıldı güzelce temizlendi... hararetin "h" si kalmadı :)

Ama radyatörü de yeni değiştirdim ben. Bu konuyu ben de düşündüm, sordum ustaya. Usta o zaman şöyle bir yorum getirmişti. Bu Kale radyatörlerin fabrika çıkışı iç fitilleri daha kalın olduğundan daha fazla su geçiyor, piyasadakilerin fitili küçük oluyor o da hararete neden oluyor demişti. Keşke eski su sızdıran radyatörünü bana getirseydin, tamir ederdik dedi... Ben de kökten çözümcüyüm, uğraşmak istemeyip yenisini aldım, ne bileyim. Halbuki çıkan da Kale radyatördü yeni aldığımız da aynısı...
 
Radyatörün içi iyice balçık bağlamış kanallarının bir kısmı tıkanmış olabilir... aynı sorunu yaşadım herşey düzgün çalışıyordu termostat müşürler fan vs... ama hararet uzun yolda bile biraz rampaya sarınca yükselmeye başlıyordu... radyatör açıldı güzelce temizlendi... hararetin "h" si kalmadı :)

Şimdi araç devir 15-20 iken genleşme kavanozuna su geliyor yukardan. Hani su az gelse derim ki tıkanıklık var. Sende bu işlemi yapmadan önce genleşme kavanozuna su gelişi nasıldı? Hani hararetin h'si bile kalmadı diyorsun. Otoyolda 120 ile giderken 1 saat boyunca öğle sıcağında örneğin 90 derecenin üzerine hiç çıkmıyor mu? Bir de düzenli yaz kış antifirizli benimki, yine de balçık yapar mı radyatör?
 
Sanayide ustalar hep arkadaşlarım
Yabanci olsa uğraşmaz ama takarim dedi yazın taktiracam mecbur giresundayim buralar hep rampa
senin araç neydi karbüratörlümü enjeksiyonlumu idi 88 lik müşiri takmıştın
 
Radyatörün içi iyice balçık bağlamış kanallarının bir kısmı tıkanmış olabilir... aynı sorunu yaşadım herşey düzgün çalışıyordu termostat müşürler fan vs... ama hararet uzun yolda bile biraz rampaya sarınca yükselmeye başlıyordu... radyatör açıldı güzelce temizlendi... hararetin "h" si kalmadı :)

Haklıymışsın üstad. Benim radyatör yeni diye sorunu hep başka yerlerde aradık. Radyatörden bir avuç kum çıktı. Deneme sürüşünde de eskiye nazaran bariz fark var. Şimdi termostat lazım işte. Eskiden termostat yoktu ama mübarek termostat görevi görmüş yıllardır... :)
 
Geri
Üst