Hararet Noktası ??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Aytskal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aslında sorun birazda bizim anlamsız titizliğimiz diye düşünmeye başladım.Geçen sene fren balatalarına baktırdım daha ömrü dolmadan değiştirttirdim , motor yağını daha km gelmeden iyi kalite yağ ile değiştirttirttim ve benzeri hamleler ? .Daha bakım gelmeden oraya baktır burayı yenilet çok fazla takılıyoruz galiba durup dururken antifirizi boşalltırıp başımıza iş aldık.Araba ile ilgili resmen kılkuyruk olduk bu çevremdeki otomobil motosiklet kullanan birçok arkadaşımdada var maalesef.
Artık gereksiz yere oraya buraya bakım yaptırmayacağım çizergeler ne derse onu zamanında uygulayacağım.Erken zamanı gelmeden dokunmayacağım Bizim iş yerinde bir slogan var en iyi bakım çalışana dokunmamaktır.Tabiki periyodu gelene kadar bende bunu uygulayacağım.
Mesajlar ve bilgi için herkeze teşekkürler.
 
Aracın Antifirizini kırmızı antifiriz ile değiştirmeye karar verdim Önceden yaşadığım sıkıntıyı göz önüne alacak olursak, bunu kendim yapacağım.Soğutma sisteminin havası nereden alınıyor bilen varmı bunuda kendim yapmak istiyorum Video yada Resim bulamadım.
 
Son düzenleme:
Kalorifere giden Boruda tapa var başkada göremedim buradan havasını alsak olurmu ? Daha uygun bir yerde olmalı ama ben bulamadım.



GyLMOr.webp
 
Malum yaz geliyor havalar ısınacak İzmir Trafiği dur kalk anormal hale gelmeye başladı benim araçta 89 'C lik temostat vardı bakımda onu değiştirdim şimdilik bir sorun yok ancak yaza girmeden 1 ay sonra aracı bakıma sokturacağım Başlıklardan birinde 90 lık termostatın 83 'C lik termostat ile değiştiğini okudum acaba bende aynısını yapsam 83 'C likle değiştirsem araçta bir sorun olurmu merak ediyorum.Kış gelince tekrar 89 'C termostata dönebilirim.
Birde hararet göstergesindeki sınır çizgi kaç 'C bunu bir türlü öğrenemedik bilgisi olan varmı merak ediyorum , ediyoruz bu araçtan 2 arkadaşımda daha var.

6JD6BE.webp


 
hocam aracın orjinalı ne ise onu kullanmanız sizin yararınıza olur yaz geldi 83luk kış geldi 89luk takayım diye uğraşmayın bence
motor zaten ortalama 80 85 derece ile çalışır
hararet cubuguna gelirsek o da yarı (80 85c) veya yarının hafif üstünde (90c) olması gerekir diye düşünüyorum kalın çızgilere (maximum 130 derece) gelene kadar sorun olmaz zaten termostat açar yine düşer
 
Geri
Üst