hararet gostergesi

Benim hep orta seviyede duruyor, şu zamanlar araç bi 10 dk sonra 1. kademeye geliyor, 20 dk sonra da orta seviyeye geliyor gelince de düşmüyor sabit duruyor.
 
Benim hep orta seviyede duruyor, şu zamanlar araç bi 10 dk sonra 1. kademeye geliyor, 20 dk sonra da orta seviyeye geliyor gelince de düşmüyor sabit duruyor.

Bende de eksi dereceler gelene kadar boyleydi, diger arkadaslarin dedigine sasirma nedenim bu. araci gazlayip giderken ortadan dusme yok ancak, durup trafige falan girince bir sure sonra teke dusuyor, dustugunde kalorifer hala ayni sicaklikta ufluyor. tuketim falan da normal degelerde, hava isininca bi bakalim nasi olacak
 
Bende de eksi dereceler gelene kadar boyleydi, diger arkadaslarin dedigine sasirma nedenim bu. araci gazlayip giderken ortadan dusme yok ancak, durup trafige falan girince bir sure sonra teke dusuyor, dustugunde kalorifer hala ayni sicaklikta ufluyor. tuketim falan da normal degelerde, hava isininca bi bakalim nasi olacak
Trafikte düşmesi normal özellikle hava çok soğuksa benim eski arabalarda Linea, Fiesta ve i20 de de bu koşullarda hararet ibresi ilk çizgiye kadar inerdi. Yol açılıp araç devirlenmeye başlayınca normale gelirdi.

MI 8 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Trafikte düşmesi normal özellikle hava çok soğuksa benim eski arabalarda Linea, Fiesta ve i20 de de bu koşullarda hararet ibresi ilk çizgiye kadar inerdi. Yol açılıp araç devirlenmeye başlayınca normale gelirdi.

MI 8 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Evet tahminim o, bu arada dijital gostergelere pek guvenmem, keske klasik eski tip ibre koysalarmis :)
 
Bugün uzun yola çıktım. Kaloriferi -5 derece havada açtığımda hararet göstergesi 1. kademeye düştü sonra düzeldi. Sıkıntı bir durum olmadı
 
Bugün uzun yola çıktım. Kaloriferi -5 derece havada açtığımda hararet göstergesi 1. kademeye düştü sonra düzeldi. Sıkıntı bir durum olmadı

Ben kaloriferi hep iki civari tutuyorum bebek oldugu icin, dun 100 km geldim , ilk 40 kilometresi otobndan 140 km hizla hararet hep ortada kaldi, kalan yol tek serit sehirdisi, daha yavas ve dusuk devirle giderken ara ara tek dise dusup ortaya geldi. Tek dise dustugunde kalorifer siak ufluyordu hala, fazla yakma sorunu da olmadi.

Ingiliz reno forumunda da yazmistim, orda bir usta dijital gostergenin asiri duyarli oldugunu yazdi. Bugun sabah -13 :) araba buz altinda:)

Bi ara servise birakip degerleri bi okuturum yazarim tekrar
 
Ben kaloriferi hep iki civari tutuyorum bebek oldugu icin, dun 100 km geldim , ilk 40 kilometresi otobndan 140 km hizla hararet hep ortada kaldi, kalan yol tek serit sehirdisi, daha yavas ve dusuk devirle giderken ara ara tek dise dusup ortaya geldi. Tek dise dustugunde kalorifer siak ufluyordu hala, fazla yakma sorunu da olmadi.

Ingiliz reno forumunda da yazmistim, orda bir usta dijital gostergenin asiri duyarli oldugunu yazdi. Bugun sabah -13 :) araba buz altinda:)

Bi ara servise birakip degerleri bi okuturum yazarim tekrar

Yükselmediği sürece sıkıntı yok.
 
Benim Kangoo da analog kadran var hararet genelde orta çizginin az altında duruyordu obd ile baktığımda 68--73 arası değerlerde oluyordu termostat kütüğü ile değişti şimdi sıcacık oldu araç. Obd varsa onunla da kontrol edin motor suyu sıcaklığını
 
Geri
Üst