Gec calisma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan batari
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selamlar. Arac ozellikle sabahlari gec calismaya basladi. İst da yasiyorum . Soguktanmi bilmiyorum. İlkinde marj almiyor ikincide izin sure sonunda aliyor. Sebebinin sirasiyla neler olabilecegini , nelere baktırmam gerek.

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aküyü ölçtürün, zayıf akü kendini soğukta daha çok belli eder.
 
geç çalışma

Büyük ihtimal aküdür, akü iyiyse o zaman eğer araç dizel ise kızdırma bujilerini kontrol ettirmekte fayda var. Ama sorun aküde ise kesinlikle iyi bir akü almanız lazım. 4 sene evvel benim aracımda akü değiştirdim ve girdiğim ilk kışta önceki kışlara göre araç daha zor çalışmaya başladı ilk marşta alıyordu ama nazlanarak...gittim kızdırma bujilerini değiştirdim sebep odur diye, hiç bir şey fark etmedi, sağlam bujileri boş yere söktürüp bujiye masraf etmişim. Sorun benim aldığım akünün araçtan çıkan akü kadar kaliteli olmamasıymış. Çıkan renault'nun orjinal aküsüydü 60amper, takılan varta 72amper ama eski akünün tırnağı değilmiş.

Selamlar. Arac ozellikle sabahlari gec calismaya basladi. İst da yasiyorum . Soguktanmi bilmiyorum. İlkinde marj almiyor ikincide izin sure sonunda aliyor. Sebebinin sirasiyla neler olabilecegini , nelere baktırmam gerek.

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Büyük ihtimal aküdür, akü iyiyse o zaman eğer araç dizel ise kızdırma bujilerini kontrol ettirmekte fayda var. Ama sorun aküde ise kesinlikle iyi bir akü almanız lazım. 4 sene evvel benim aracımda akü değiştirdim ve girdiğim ilk kışta önceki kışlara göre araç daha zor çalışmaya başladı ilk marşta alıyordu ama nazlanarak...gittim kızdırma bujilerini değiştirdim sebep odur diye, hiç bir şey fark etmedi, sağlam bujileri boş yere söktürüp bujiye masraf etmişim. Sorun benim aldığım akünün araçtan çıkan akü kadar kaliteli olmamasıymış. Çıkan renault'nun orjinal aküsüydü 60amper, takılan varta 72amper ama eski akünün tırnağı değilmiş.
Akü yu olcturecegim. Tavsiyen ne olur. Sorun aku de ise kac amfer ve marka olarak?

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Büyük ihtimal aküdür, akü iyiyse o zaman eğer araç dizel ise kızdırma bujilerini kontrol ettirmekte fayda var. Ama sorun aküde ise kesinlikle iyi bir akü almanız lazım. 4 sene evvel benim aracımda akü değiştirdim ve girdiğim ilk kışta önceki kışlara göre araç daha zor çalışmaya başladı ilk marşta alıyordu ama nazlanarak...gittim kızdırma bujilerini değiştirdim sebep odur diye, hiç bir şey fark etmedi, sağlam bujileri boş yere söktürüp bujiye masraf etmişim. Sorun benim aldığım akünün araçtan çıkan akü kadar kaliteli olmamasıymış. Çıkan renault'nun orjinal aküsüydü 60amper, takılan varta 72amper ama eski akünün tırnağı değilmiş.
Arac dizel bu aradA

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sadece amper akünün güçlü olduğunu göstermez, cca değeri oldukça önemli. cca değeri yüksek bir akü almanızı tavsiye ederim
 
Selamlar. Arac ozellikle sabahlari gec calismaya basladi. İst da yasiyorum . Soguktanmi bilmiyorum. İlkinde marj almiyor ikincide izin sure sonunda aliyor. Sebebinin sirasiyla neler olabilecegini , nelere baktırmam gerek.

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi akşamlar. Aracınızın aküsü zayıf olması durumunda marşınızın yavaş dönmesi gerekir. İlkinde marş almıyor dediğinize göre (aracınız dizelmiş), aracınız ikinci marşta kısa sürede olsa yoğun bir duman atıyor mu? ısıtma bujilerinin çalışıp çalışmadığına, enjektörlerin damlatma yapıp yapmadığına, filtrelerin tıkalı olup olmadığına bakılması gerekir. Isıtma bujilerini kontrol ederek başlamanızı öneririm. Sabahları aracı çalıştırmadan önce birkaç defa kontağı açık kapatarak ısıtma bujilerinin ışığının sönmesini bekleyin (açın lamba sönsün bir iki defa daha kapatıp açın). sonrasında marş kolayca alıyorsa, ısıtma bujileriniz kötü demektir.
 
Bizim araçlar düğmeyle çalışıyor anahtarlı marş yok. Benim eski Fluence de geç çalışıyordu soğukta şimdiki Kadjar aracımda soğukta geç çalışıyor dizelin kaderi galiba. En azından bir Fiat değil, bi ara Fiat araç aldım çalışsın diye altına kışın ateş yakıyordum 1 hafta sabredebildim. Genel olarak akülerden sanırım sıkıntı gerçi ben değiştirdim Kadjarda start stop olduğu için aküyü seri öldürüyor. Mutlu marka bir akü taktırdım 1 senedir biniyorum ama bakalım bu kış nolcak.
 
İyi akşamlar. Aracınızın aküsü zayıf olması durumunda marşınızın yavaş dönmesi gerekir. İlkinde marş almıyor dediğinize göre (aracınız dizelmiş), aracınız ikinci marşta kısa sürede olsa yoğun bir duman atıyor mu? ısıtma bujilerinin çalışıp çalışmadığına, enjektörlerin damlatma yapıp yapmadığına, filtrelerin tıkalı olup olmadığına bakılması gerekir. Isıtma bujilerini kontrol ederek başlamanızı öneririm. Sabahları aracı çalıştırmadan önce birkaç defa kontağı açık kapatarak ısıtma bujilerinin ışığının sönmesini bekleyin (açın lamba sönsün bir iki defa daha kapatıp açın). sonrasında marş kolayca alıyorsa, ısıtma bujileriniz kötü demektir.
Düğme ile mars var aracta. Duman atma da yok. Soguk hava ile basladi.

POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst