Fren Balatası ve Disk değişimi!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wessago
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
acep yan sanayide farklı alternatif markaların balatalarını birimiz kobay olup denesekmi ya yada deneyen oldumu.


ben ortaya evimin tapusunu koyarımki sorun renaultun balatası ,öyle yokuş destek yada aracın tasarımı fln değil , asbest hiç ama hiç değil arkadaşlar kendinizi kandırmayımn asbest yasak olalı öyle 1-2 sene olmadı yıllardır yasak ve tüm markalarda yasak millet farklı araba markalarında balatasından 50-80bin km alıyor ha noluyoruz 7000-12000kmde balatamı değişirmiş.
 
Ben yan sanayi balata kullanıyorum , 35 000 km oldu geçti bile. Halen 7000-8000 km gider dedi ustam. Fren tutuşun da sıkıntı da yok. Enteresan bi durum Sizinki.
 
Balatadaki yasak madde felan hikaye bence. Saçma sapan çalışan yokuş kalkış sistemi balatayı bitiren. Sürekli firen yapıyor araç az bir eğimde bile, bırakması gereken anda bırakmıyor geç bırakıyor
Evt bununda etkisi var,bende farkettim ve kendimi ara gaz vererek kalkış yapmaya alıştırdım,gaza hafif dokununca kalkış desteği devre dışı kalıyor bliyosunuz
 
Büyükçekmece mimarsinan Bika'ya bıraktım aracımı fren balatalarım bitti sanırım diye, durumu zaten gayet olağan karşıladılar. Yüzde 50si renaulttan yüzde 50si cepten değiştirdik balataları. 90TL ücret ödedim. Müşteri olarak hizmetten memnun kaldım ama her 15.000de bir balata biterse işimiz yaş. Kaldıki frenden ziyade vites küçülterek yavaşlayan bir insanım mecbur kalmadıkça fren kullanmıyorum nerdeyse
 
2012 aracım 21.500km de ve son bakımında 25.000km de değişim yapılabileceğini söylediler... sanki biraz fren altta tutmaya başladı gibi hissediyorum ama 3.500 km sonra götürücem. Bana da fiyat hususunda inidrim yapacaklarmı acaba? 25.000de bitecekse ki 7000de biten hatta disk değiştiren duydum işimiz yaş...
 
Benim aracım 26.000 km.'de, hiç balata sorunu yaşamadım. Servis balatalarınız daha yeni gibi, bir sonraki bakıma kadar değiştirmenize gerek yok demişti. Ama ben freni çok kullanan birisi değilim, vitesle yavaşlar, Kırmızı ışığı veya sıkışık trafiği uzaktan gördüğümde ayağımı gazdan çekerim. Sanırım kullanma tarzı ile ilgili bir şey bu balataların bitmesi.
 
aracım 28.000km'de hiç balatalar değişmedi. ve şuanda hala frene bastığımda burnunun üstüne çakılıyor anında duruyor. benim bacanak opel'de yetkili servis'te çalışıyordu. ona gösterdim balataları daha çok iyi durumda zaten frenden kendin anlarsın ama yakın zamanda sıkıntı çıkarmaz bunlar sana dedi.
 
Büyükçekmece mimarsinan Bika'ya bıraktım aracımı fren balatalarım bitti sanırım diye, durumu zaten gayet olağan karşıladılar. Yüzde 50si renaulttan yüzde 50si cepten değiştirdik balataları. 90TL ücret ödedim. Müşteri olarak hizmetten memnun kaldım ama her 15.000de bir balata biterse işimiz yaş. Kaldıki frenden ziyade vites küçülterek yavaşlayan bir insanım mecbur kalmadıkça fren kullanmıyorum nerdeyse
üstad iki balatayi ben ikinci bakimda degistirdim işçilik dahil 110 tl zaten seni sanirim %50 diye kaziklamislar
 
Garanti bitince mais tinlamiyor.
 
Garanti bitince mais tinlamiyor.

Arkadaslar balata olayi kullanima gore degiskenlik gosterir. Ornegin benim on balata 45.000 arka balata 55.000 gitti. Servise gittiginizfe zaten balata ile ilgili su km de gelin diye bilgi vermeleri lazim. Eger bilgi vermiyor is cikan parcalari isteyin. 15.000 km balata icin kosul ne olursa olsun ortalama bir kullanici icin cok kisa bir mesafe. Kaldi ki renaultun bakimlari standart 20.000 km 15.000 de balata nasil degisir. Yani fabrika arac 20.000 km her kosulda yurur derken servis 15.000 de nasil degisim yapiyor o servisi bi sorgulamak pazim.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst