fluence otomatık şanzıman sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sis3939
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
212000 km yapıldı araç ile baskı balata değişti araç ilk elden beri bende olsa çok daha fazla kullandıktan sonra değiştirirdim baskı balatayı. naçizane tavsiyeler belli km lerde şanzıman yağını değiştirin ve baskı balata ayarı kalibrasyonu yaptırın.uzun beklemelerde n konumuna alınız ve sıkışık trafikte manuel kullanıyorum.park etmeden önce yükü el frenine verin
 
212000 km yapıldı araç ile baskı balata değişti araç ilk elden beri bende olsa çok daha fazla kullandıktan sonra değiştirirdim baskı balatayı. naçizane tavsiyeler belli km lerde şanzıman yağını değiştirin ve baskı balata ayarı kalibrasyonu yaptırın.uzun beklemelerde n konumuna alınız ve sıkışık trafikte manuel kullanıyorum.park etmeden önce yükü el frenine verin

Baskı balatanızı 212bin kmdemi değiştirdiniz ? Yağ değişimi ve kalibrasyon kurtarmazmı?
 
yaş değişimi ve kalibrasyonla idare eder.bende sallantı vardı volan dağılmıştı ve şanzıman içinde rulman çatlamıştı.baskıdan ziyade volan rulman ve çatalları değiştirme yeterli gelecektir.sakin bir kullanımda edc çok uzun ömürlü
 
yaş değişimi ve kalibrasyonla idare eder.bende sallantı vardı volan dağılmıştı ve şanzıman içinde rulman çatlamıştı.baskıdan ziyade volan rulman ve çatalları değiştirme yeterli gelecektir.sakin bir kullanımda edc çok uzun ömürlü

benim araçta sadece 1 2 geçişleri sert ve dur kalklarda araç gaza basınca kafa atıyor resmen ileri doğru zıplıyor. bakalım şuanlık uzun yolda felan bı sıkıntı yok arızada ara sıra yazı geçiyor vites kutusunu kont. ettirin diye kapat aç yapınca arabayı duzeliyor. acil yapılmalık bi durumu yok ama yinede insanın canını sıkıyor. bide 2013 oldugu için araç kavrama seti değişirken muhtemelen edc beyni ve çatallarda değişicekmiş baya bi masraf
 
Geri
Üst