öncelikle benden başlarsak aracı çok seviyorum ve bu parayı hakettiğini düşünüyorum neden diye soracak olursanız segmentinin en güçlüsü jetta ile karşılaştıralım diz mesafesi vs. başa baş sayılır bagaj hacmi konusunda da fluence alıyor 15 litre daha geniş (tam 530 l)
ayrıca fluence ın bakımlarının 20 binden 20 bine olması da büyük bir avantaj
gel gelelim vel hasıl görünüşe ve motora işte bu konuda jetta biraz daha ön plana çıkıyor bir tık
ama belki de bu farkı fiyat ile kapatıyor çünkü jetta nın parası neredeyse fluence ın 2-3 katı (kaba taslak)
bazı kişiler araba leylek gibi yola tutunamıyor savuruyor diyor ama bence arabada böyle bir sıkıntı yok gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz
özellikle dCi motor gerçekten aracın hakkını veriyor gerek performans gerekse de yakıt olarak.
arabamızdan genel anlamda memnunum ancak renault bazı şeyleri kısmış donanımlardan sağolsun
örneğin torpido aydınlatması gibi ufak detaylar 5 liralık bir lamba istediği kadar baz donanım olsun bence olmalıydı
full modellerinde var diye biliyorum ama çözümü var elbette ister çakmaktan ister torpidodan gelen kablolardan elektrik çekip led aydınlatma yapabilirsiniz
arabayı satın alırken extreme yede icon ada privilege yede business e de bindim dokundum elledim tabiri caizse mıncıkladım
) business baz donanım olduğundan kaynaklı malzeme kalitesi full olan modellere göre az daha zayıf imkanınız varsa eliniz uygunsa bir üstünü alın derim
arasında 3-4 bin lira gibi bir fark var
aracın yakıtına gelirsek gayet tatmin edici bir seviyede bana göre bugüne bugün motorin 4.76 ki buna rağmen sıkışık dur kalk İstanbul trafiğinde kısa mesafelerde km de 29-30 kuruş yakıyor altını çizerek diyorum ş.içi kullanımda
araba bizim ancak babam çalıştığı şirkette araçla beraber çalışıyor işleri çabuk yetiştirmesi için çokta sakin kullanmıyor gerektiği yerde yolunu bulunca diyelim
basıyor ama özen gösterilirse 27-28 kuruşlara düşürebilirsiniz
ş.dışı yakıtından bahsedecek olursam İstanbul-Ayvalık Ayvalık-Bursa Bursa-İstanbul yaptık araç içerisinde 4 kişiydik ve bagaj full doluydu giderken sabah çıktığımız için fazla klima açmadık ancak 10 gibi sıcak bastırınca actık artık
120 130 dan asagı inilmedi hız olarak o civarlarda gittik
üstelik bu yolculukta araba hiç yormadı ayvalık şehir merkezinde fazlasıyla dolaştık sonra bursa ya geçtik ve güzel bir trafik bizi karşıladı
trafikte çok kaldık ve ortalamayı arttırdı yaklaşık 1 2 saat kadar Bursa dan çıkamadık uzun lafın kısası bu yolculukta 26 kuruş yaktı dönüşte klima full açıktı bence iyi bir değer