aynı istasyondan almak hikaye zaten bunu çok üst düzey bir ustayla konuştum ben opetten alırım ama sürekli farklı istasyonlardan alıyorum çünkü eşimin işi gereği opet denetleme yapıyorum ve 25 tl lik alıyorum anadolu yakasındaki tüm opetlerden 25 ,25 topluyorum 2 senedir bu şekilde edc ye gelince elbette eninde sonunda hata verecek ama 100 bin lerden sonra olacağını sanıyorum çünkü çoğunlukla az km lerde fazla sorun çıkarmıyor internettede özellikle dsg hakkında aşırı şikayetler var edc ile iglili o kadar yok ayrıca edc yoğun olarak filo kiralamarda da kullanılıyor eşimin şirketinde edc baz paket fluence ler var yaklaşık 20 civarı geçen merak edip km sine baktım birinin 93 bin km deydi sonra araç takip bölümü şefiyle konuştum şuana kadar vitesle ilgili hiç sorun olmadığını belirtti üstelik bu araçlar hergün istanbul trafiğinde dolanıyor ve çokta nazik kullanıldıklarını hiç sanmıyorum.Enjektör sorunu her dizel araçta olabilir ki multijet ten sonra en başarılı sorunsuz motor dci dir.Bunu ben değil istatislikler söylüyor ha ben aracımı sattıktan sonra bir daha dizel almam zaten çünkü aracı çok sık kullanmıyorum yazın uzak yerlere ( ege , akdeniz ) dolaştığım için km 60 bin oldu yoksa kışın araba bildiğin yatıyor anca hafta sonları 10-15 km en fazla o yüzden bundan sonraki aracım benzinli olur aslında renault u seviyorum kusurları var ama kusursuz firma yok ki donanımhaber de adam belgeleriyle konu açmış 300 milyarlık mercedes inde neler gelmiş başına yani şans işi.Megane 3 mü seviyorum bagajı ,genişliği ,konforu,hızlanması ve performansı ,yatkıt tüketimi bana fazlasıyla memnun ediyor ama iç plastik aksamları , yol tutuşu , trgerinin zincir yerine kayış olması ,kapıların tok olmaması sevmediğim özellikleri ama ben aracı 51 bine aldım 2016 başında, o fiyata c sınıfı dizel otomatik orta donanım bir araç bulmam imkansızdı o yüzden ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı